רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

אחת ולתמיד – פייסבוק או גוגל, איך לפרסם את העסק?

מהי הדרך הטובה ביותר לשווק את העסק שלכם, במודעות פייסבוק ממומנות, או במודעות גוגל?

מאת: | זמן קריאה: 01:41 דק' | נובמבר 2019 | מערכת B144 דיגיטל |

  • טחינה או חומוס, פנקייק או וופל בלגי, אבא או אמא – יש התלבטויות שקשה מאוד להכריע בהן, והאמת היא שגם כאן – לא תקבלו תשובה ברורה. למה? כי גם לפייסבוק וגם לגוגל יש אינספור יתרונות בשיווק העסק וזו הסיבה שהמון עסקים בוחרים לפרסם בשתי פלטפורמות הענק הללו.

     

    פייסבוק או גוגל? הכי טוב גם וגם

     

    כמובן, כל עסק צריך למצוא את תמהיל הפרסום המדויק עבורו – ולהחליט איפה להשקיע את רוב המאמצים והתקציב. כדי לקבל החלטה שקולה, נניח את כל הקלפים על השולחן – ונפרט מה הם היתרונות, ההבדלים והמשותף לשניהם. שנתחיל?

     

    פייסבוק: פופולרית, מדויקת, ויזואלית

     

    1. כולם שם

    פייסבוק היא רשת חברתית סופר פופולרית, עם מעל 1.55 מיליארד משתמשים מדי חודש או במילים אחרות, יותר מחמישית מאוכלוסיית העולם. זה אומר שהלקוחות שלכם שם – ולכן כשאתם מפרסמים בפייסבוק יש לכם פוטנציאל ענק להגיע לקהל לקוחות רחב וחדש, שטרם נחשף לעסק שלכם בעבר.

    2. בדיוק למטרה

    אנשים אוהבים לשתף בפייסבוק ולחשוף פרטים רבים מהחיים האישיים שלהם. בזכות זה פייסבוק מציעה למפרסמים יכולות טרגוט מדהימות של הקהל הספציפי שאליו הם מכוונים, כולל טווח הגיל הרצוי, סטטוס משפחתי, מיקום ומגורים, תחומי עניין, תחביבים, עיסוקים, שפה מדוברת ועוד. זה אומר שהמודעה שלכם מגיעה למי שמחפש את השירות או המוצר שלכם, עם דיוק מדהים.

    3. מודעות מושכות ומקוריות

    לפייסבוק מגוון רחב של סוגי מודעות, ולהבדיל מהפרסום הטקסטואלי היבש בגוגל, בפייסבוק המודעות הן ויזואליות וכוללות סרטונים, תמונות ואלמנטים ויזואליים אחרים. יתרון אדיר של פייסבוק בזכות היכולת הזאת לגוון ולהפתיע ביצירתיות במודעות.

     

    מתלבטים בין גוגל ופייסבוק? אפשר גם וגם!

    לפרטים על פרסום בגוגל 

    לפרטים על פרסום בפייסבוק

     

    מודעות פייסבוק ללקוח B144

     

    בלי לקרוע את הכיס

    התשלום על מודעות פייסבוק הוא בהתאם לתקציב שלכם. אפילו אם תחליטו להשקיע סכומים נמוכים בלבד בהתחלה – תראו תוצאות. התשלום נקבע על פי האפקטיביות של המודעה, כלומר – ככל שהמודעה מעוררת יותר מעורבות, לייקים או הקלקות– תשלמו יותר.

     

    גוגל: פוטנציאל אדיר, דיוק, שליטה בתשלום

     

    1. המון לקוחות חדשים

    נעבור לגוגל. גם היא, כמו פייסבוק סופר פופולרית ולכן מציעה קהל לקוחות פוטנציאלי עצום. בגוגל מתבצעים מעל 40 אלף חיפושים מדי שנייה! ובסך הכל מעל 1.2 טריליון חיפושים כל שנה, נתון מדהים לכל הדעות. אז כן – אין ספק שהקהל שלכם נמצא שם.

     

    מעל 1.2 טריליון חיפושים בשנה. מדהים, לא?

     

    2. משלמים רק על מה שמקבלים

    התשלום במודעות גוגל הוא על כל הקלקה. אם יקליקו על המודעה שלכם – תשלמו. אם לא, לא תשלמו. במילים אחרות, כל שקל שיוצא מהכיס שלכם מושקע בלקוח פוטנציאלי שנכנס לאתר שלכם.

    3. מגוון רחב של סוגי מודעות

    כשחושבים על מודעות גוגל, חושבים בדרך כלל על המודעות הממומנות בראש דף תוצאות החיפוש או בצידו. אבל למעשה לגוגל מספר סוגי מודעות, כמו למשל באנרים ויזואליים, פרסומות ביוטיוב ועוד.

     

    טובים השניים מן האחד

    חזרנו למסקנה. גם לגוגל וגם לפייסבוק יתרונות מעולים בשיווק העסק שלכם, ההמלצה היא לשווק בשתי הפלטפורמות במקביל. אגב, תמיד תוכלו לבחור בדרך הניסוי והטעיה – ולבדוק מה מביא יותר תוצאות עבורכם. בכל מקרה, אם אתם משווקים בגוגל או בפייסבוק, כדאי לעשות את זה בצורה הכי מקצועית ולבצע אופטימיזציה, כלומר לשפר באופן מתמיד את התוצאות של המודעות ולהגיע לתוצאות מדויקות ואיכותיות יותר.