רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

איזה דף נחיתה העסק שלך צריך?

יש הרבה סוגים של דפי נחיתה, אם תשכילו לבחור את מה שהכי מתאים לכם, העסק ימריא. הנה חמשת המובילים

מאת: | זמן קריאה: 01:29 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

איזה דף נחיתה העסק שלך צריך?
נחיתה מוצלחת לעסק

בדיוק כמו בעולם הקולינרי, גם בעולם הדיגיטלי יש כמה וכמה גרסאות לאותו המתכון. לא כל דפי הנחיתה פועלים באותו אופן. סגנון העיצוב, כמות התוכן והמסר הכללי – תלויים במטרה השיווקית של העסק שלכם ובקהל היעד אליו אתם שואפים להגיע. מתוך הבנה זו, התפתחו מספר סוגים שונים של דפי נחיתה, כל אחד מהם בעל גישה ייחודית משלו ליצירת תנועה והמרות. ואיזה דף נחיתה העסק שלך צריך?

 

דף לחיצה

דף נחיתה בסיסי ופשוט – הן מבחינת המבנה והן מבחינת הכוונה. זהו דף הנועד למשוך את הגולשים ללחוץ עליו כדי לעבור לאתר החברה, לכן יינתן מידע אטרקטיבי המסוכם במעורפל או באופן חלקי, כדי לעודד את הגולשים לרצות לגלות יותר. נכון – הדרך לעשות זאת היא להתקדם עם הלחיצה. דפי נחיתה מסוג זה יכולים להופיע גם בצורה של באנרים עם טקסטים גדולים המושכים תשומת לב.

 

דף ויראלי

תוכן טוב יוכל להתפשט כמו אש בשדה קוצים, לכן פרסום ויראלי הוא כלי רב עוצמתי אשר הפך לחלומו של כל משווק. חברות רבות משתמשות ביצירת ״באזז״ בדפי הנחיתה שלהן כאשר הן מוציאות לשוק מוצר או שירות מסוים. התכנון הויראלי יעשה שימוש בקטעי וידאו הומוריסטיים או משחקי פלאש המעודדים את עניין הגולשים. התוכן השיווקי יהיה עקיף ולא ישיר, כדי שאנשים לא בהכרח ידעו כי מדובר במהלך שיווקי ויפיצו את התוכן מרצונם החופשי.

 

סימן שזה ויראלי

סימן שזה ויראלי (צילום: WAYHOME studio, shutterstock)

 

דף לכידה

דפי נחיתה אשר נועדו לאסוף נתונים אישיים מגולשים, על ידי הנעה לפעולה להשאיר שם וכותבת דוא״ל, והגבלת אפשרויות הניווט והיציאה מהדף. זוהי דרך מתוחכמת של חברות לבנות רשימות דיוור של לקוחות פוטנציאליים ויכול לספק לעסקים דחיפה גדולה אם ישווקו ללקוחות אלה על בסיס קבוע.

 

רוצים דף נחיתה אטרקטיבי שיביא המרות? קבלו סיוע ממומחי הדיגיטל של B144

 

דף תיאור

דף נחיתה המפרט אודות מוצר או שירות ספציפי. פופולארי בקרב עסקים קמעונאיים ומהווה דרך קלה ומהירה לעדכן את המבקרים בנוגע למידע מסוים. אלו דפים יותר עמוסים המשלבים באנרים והסחות דעת, ולעתים עושים דווקא פעולה הפוכה ומבריחים מבקרים מחוץ לדף הנחיתה והאתר. צריך לדעת איך לעשות זאת נכון.

 

דף הבית

הצורה המסורתית של דף נחיתה אשר בהגדרתו הפשטנית ביותר מוגדר כדף הראשון אליו מגיעים הגולשים. עם זאת, בחירה בדף הבית של אתר כדף נחיתה היא לרב בחירה לא טובה כיוון והיא מנוגדת לרעיון הבסיסי של דף נחיתה. דף בית לרב עמוס במסרים ואינו מכוון מטרה, לכן אם אתם רוצים לענות על צורך ספציפי – עליכם לייצר דף נחיתה ספציפי.

 

אל תשתמשו בעודף מסרים

אל תשתמשו בעודף מסרים (צילום: Nomad Soul, shutterstock)

 

אז איך יודעים במה לבחור?

כשאתם רוצים להקים דף נחיתה עליכם לשאול את עצמכם בראש ובראשונה – מהי המטרה שלנו? ומהי המטרה של דף הנחיתה? מומלץ להתמקד במטרה אחת בכל דף נחיתה, ולא לשלב מספר כוונות שונות אשר יבלבלו את הגולשים ויפגעו באחוז ההמרות שלכם. החליטו על מסר עיקרי חזק אחד – ודיבקו בו הן בטקסט והן בעיצוב.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר