רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

איך בונים דף נחיתה מנצח בפייסבוק

הפייסבוק שלכם הוא פלטפורמה טובה ליצירת דפי נחיתה שמביאים לידים, כך עושים את זה נכון

מאת: | זמן קריאה: 01:24 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

איך בונים דף נחיתה מנצח בפייסבוק
לנחות על הלייק

דף נחיתה בפייסבוק מתפקד ככל דף נחיתה אחר הנועד להניע את הגולשים לפעולה מסוימת: הרשמה לניוזלטר, רכישת מוצרים, תרומה לעמותה וכו׳. ההבדל הוא אחד, והוא משמעותי – דף נחיתה בפייסבוק מפורסם כטאב (tab) מותאם אישית בתוך עמוד הפייסבוק שלכם, ולא עומד בזכות עצמו במרחב האינטרנטי. עם זאת, מדובר בכלי אפקטיבי בו משתמשות החברות הגדולות בעולם. ככה תעשו את זה:

 

יתרונותיו של דף נחיתה בפייסבוק

כאשר גולשים מגיעים לעמוד הפייסבוק הראשי שלכם, הם נתקלים בכפתורים, פוסטים, חוות דעת ואינפורמציה. כשזה מגיע להנעה לפעולה – יש יותר מדי הסחות דעת כדי שזו תתבצע בהצלחה. דף נחיתה מכיל פחות הסחות דעת, ועל אף שלא ניתן להימנע מהן לחלוטין (תמיד יהיה איזה כפתור צ׳אט בצד, או כפתור ניווט בחלק העליון של הדף) – הסיכויים להניע את הגולש לפעולה גבוהים יותר. מלבד זאת, ישנם יתרונות נוספים:

פלטפורמה אחת – הגולש נשאר באותה פלטפורמה משום שדף הנחיתה גם הוא נמצק בפייסבוק

ויראליות – יתרון משמעותי הוא הלייק. ברגע שאדם לוחץ על לייק לפרסום שלכם, חבריו רואים זאת באופן אוטומטי ומיידע, מה שמגביר את החשיפה והכניסות לדף שנלכם. כוחו האדיר של הלייק הופך את השיווק לחצי אוטומטי ובעל פוטנציאל חשיפה של מיליוני גולשים בכל זמן נתון.

פילוח קהל יעד – דף נחיתה בפייסבוק מאפשר לנתב אל קהל יעד מסוים ולהימנע מחשיפה למי שאינו מתאים או מעוניין במוצר ו/או השירות שלכם. פייסבוק מאפשר פילוח של מין, גיל, אזור מגורים, תחומי עיסוק, תחביבים ופרמטרים נוספים המאפשרים מהלכי שיווק ממוקדים ומדויקים יותר.

 

כוונו רק לקהל היעד שלכם

כוונו רק לקהל היעד שלכם (צילום: shutterstock)

 

דגשים לבניית דף נחיתה מנצח בפייסבוק

יצירת דף נחיתה בפייסבוק היא עסק למקצוענים. פרמטרים חשובים כגון: תוכן מעניין וקליט, עיצוב מושך, תמונה נכונה, טופס יצירת קשר והטמעה נכונה של דף הנחיתה בעמוד הפייסבוק שלכם – הם אלו אשר יבדילו בין דף נחיתה יעיל, לבין דף נחיתה חסר תועלת. איש מקצוע המכיר את הפייסבוק על בוריו ומנוסה בעיצוב, כתיבה והטמעה של דפי נחיתה ברשת החברתית, יסייע לכם לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ויבטיח לכם חשיפה איכותית ומקסימלית.

 

רוצה דף נחיתה בפייסבוק שיגיע לגולשים הנכונים? המומחים של b144 כאן כדי לעזור

 

דוגמא לדף נחיתה בפייסבוק – Groupon

נקודות חוזק:

שימוש בלוגו ברור מזהה את דף הנחיתה הזה כשייך לדף הפייסבוק של Groupon
התמונות ברורות ומבהירות לגולשים שניתן להתאים אישית את ה-gift card
כפתור ההנעה לפעולה ברור ובולט

החיסרון:

הכותרת מבהירה כי היתרון של הענקת gift card הוא בכך שזה פשוט לביצוע. אולם, גולשים המגיעים לדף הנחיתה הזה ומעוניינים להעניק מתנה למישהו, לאו דווקא מעוניינים בפשטות הפעולה כמו בטיבה של המתנה. לכן במקרה הזה, עדיף לו הכותרת הייתה מדברת על כך ש-gift card הוא מתנה טובה שאי אפשר לטעות איתה, או שזו מתנה שמתאימה לכולם ולהדגיש את מגוון המתנות שניתן להעניק באמצעות כרטיס אחד. לדוגמא: “Give The Gift You Can’t Go Wrong With”, או “We’ve Got Something For Everyone”.

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר