רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

איך חוות דעת של גולשים ישפרו את דירוג העסק שלכם בגוגל?

זה קל, זה בחינם – וזה מחולל פלאים בשיווק ברשת

מאת: | זמן קריאה: 01:29 דק' | אפריל 2019 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

אתם יכולים לדבר שעות על היתרונות שלכם אל מול המתחרים – אבל גם אלף מילים לא יהיו שוות כמו מילה טובה אחת מלקוח מרוצה ובלתי תלוי. הנה 5 עובדות שיוכיחו את זה:

 

אין חכם כבעל ניסיון

 

1. כי ביקורות זה ה”מפה לאוזן” החדש

חברת המחקר Dimensional Research החליטה לבחון בדיוק כמה עוצמתית ההשפעה של עדויות לקוח על קבלת ההחלטות של צרכנים. המחקר המפתיע הראה שלא פחות מ-90 אחוזים מהנשאלים קראו ביקורות לפני הרכישה ברשת והודו כי הושפעו מביקורות חיוביות לפני שהחליטו.

מומחים מעריכים כי למרות שיכולות הפרסום והשיווק באינטרנט הולכות ומשתכללות, אסטרטגיית השכנוע היעילה ביותר כיום היא עדיין “שיווק מפה לאוזן”. כלומר, אנחנו נוטים לסמוך יותר על המלצות מאשר על פרסומים. חשוב להבין כי ביקורות ברשת ממלאות בדיוק את הצורך הזה – לקבל את דעתו הבלתי תלויה של מקור אובייקטיבי על המוצר או השירות.

 

מפה לאוזן – גרסת האינטרנט

 

2. כי גוגל מאוד אוהבת ביקורות

חשבתם פעם איך גוגל בוחרת למקם את תוצאות החיפוש שלה? ענקית החיפוש למעשה מדרגת אתרים על פי קריטריונים שונים, אך לפי היגיון אחד ברור – ככל שאתר רלוונטי יותר לגולש ומציע חוויית גלישה איכותית יותר – כך הוא ידורג גבוה יותר. הגולשים שלכם, כפי שכבר הבנו, אוהבים מאוד לקרוא ביקורות – וגוגל מבינה זאת היטב. לכן, אתרים שמכילים ביקורות אובייקטיביות גם זוכים לדירוג גבוה ולמיקום בולט יותר בשורות החיפוש.

 

רוצים להשיג תוצאות איכותיות יותר מהפרסום בגוגל?קבלו הצעה משתלמת מהמומחים של B144>>

 

3. כי תובנות שוות לכם המון כסף

אנחנו שומעים כל הזמן שידע הוא כוח – ואם עוד לא הבנתם את זה, נדגיש שהוא גם שווה לכם המון כסף. נניח שאתם מפתחים אפליקציה, אך מאז העדכון האחרון אתם חווים ירידה בולטת ברכישות. ללא ביקורות וחוות דעת אובייקטיביות – לא תדעו לעולם מה השינוי הספציפי שגרם לאנשים להתחבר אליה פחות. ביקורות לא מועילות רק ללקוחות – הן מהוות דרך מצוינת ללמוד על מה שהלקוחות באמת חושבים על המוצר – להפיק תובנות, להשתפר ובסופו של דבר להגדיל את ההכנסות.

 

ידע – הקלף החזק ביותר של בעלי עסקים בעידן הדיגיטל

 

4. כי אתם רוצים שירגישו שאין לכם מה להסתיר

אחד הדברים החשובים ביותר שאנחנו רוצים לשדר באתר עסקי הוא אמינות. זוהי תכונה שעוזרת לשכנע אנשים שמעולם לא שמעו על המוצר או השירות שלנו לבצע רכישה. אם יש לכם ביקורות באתר, חשוב להבין כי גם השליליות שבהן משרתות אתכם. כל עוד רוב הביקורות שלכם חיוביות – גם הביקורות השליליות מצליחות לחזק את האמינות והאובייקטיביות שלכם בעיני הגולשים ולעודד אותם לקבל החלטה בראש שקט יותר.

 

5. הן מקצרות את תהליך הרכישה

לגולשים שלכם בדרך כלל אין כוח לקרוא מפרט טכני ארוך של המוצרים שהם רוכשים או לעבור על אינספור שאלות ותשובות בעמוד הרלוונטי באתר. ביקורות עוזרות לא פעם להשיב על השאלות שהכי מעסיקות את הלקוחות הפוטנציאליים – מה שיאפשר להם להגיע מגובשים והחלטיים יותר לבית העסק או לתהליך הרכישה המקוון. זה גם יוריד מכם את הצורך בדיונים ארוכים עם הלקוח וגם ישפר את חוויית הרכישה.

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר