רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

איך לבחור חברת פרסום דיגיטלי שתתאים לכם?

המדריך המלא: כך בוחרים חברת פרסום מנצחת

מאת: | זמן קריאה: 01:21 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

איך לבחור חברת פרסום דיגיטלי שתתאים לכם?
קל לחפש, קשה למצוא

בעידן שבו הפרסום הדיגיטלי הפך לכלי שכמעט בלתי אפשרי לנהל עסק בלעדיו, רבים זיהו את הפוטנציאל העסקי והקימו חברות המתמחות בתחום הפופולרי. מספיק לכתוב בגוגל את הביטוי “חברת דיגיטל” כדי להבין כמה השוק הזה רווי בספקים. במצב כזה, קל ללכת לאיבוד בין כל המידע וההצעות המפתות. הנה כמה דגשים שחשוב לשים אליהם לב לפני שלוחצים ידיים וחותמים על העסקה.

 

1. חפשו את הייחודיות

אם יש לכם בעיה בכתף תרצו שרופא עם התמחות באורתופדיה יבדוק אתכם, נכון? חשוב להבין שכך זה עובד גם בתחומים אחרים – אתם רוצים למצוא בעל מקצוע שיתמחה בסוג הספציפי של העסק שלכם ויידע באילו דרכים ניתן לקדם אותו. חברת פרסום שמתמחה למשל במסעדות, לא בהכרח תעשה עבודה טובה בקידום עורכי דין.

 

מי נראה לכם הכי יצירתי?

מי נראה לכם הכי יצירתי? (צילום: shutterstock)

 

2. לסמוך גם על האינסטינקטים

כמובן שאם אתם מוצאים חברה שתחושת הבטן שלכם אומרת שאפשר לסמוך עליה – לכו עם ההרגשה הזאת, אך השתדלו לצמצמם את החיפוש לאנשי מקצוע שכבר “שוחים” בתחום העיסוק שלכם.

 

3. התרשמו מתוצאות – לא מהבטחות

בעולם של היום, הדבר החשוב ביותר לחברות פרסום ושיווק דיגיטלי הוא ללא ספק תיק העבודות שלהן. כמעט בכל אתרי החברות, וודאי הגדולות, מוצגות עבודות נבחרות בהן תוכלו לצפות ולהתרשם בדרך לקבלת ההחלטה.

 

לקבלת הצעה אטרקטיבית המותאמת לכם פנו לצוות המומחים של b144

 

4. מה חשוב לבדוק בתיק העבודות?

כדאי לבחון היטב את העבודות של הספק – את איכותן, את האפקטיביות שלהן ואת אופן הביצוע. אם אתם לא מוצאים עבודות באתר, בקשו מבעל העסק לינקים לפרויקטים אחרונים שביצע. בקשו הוכחות, נתונים או כל אסמכתא אחרת שיכולה להעיד שמדובר במהלך שיווקי מוצלח. בדיקה זו תעזור לכם לקבל מושג על איכות העבודה שתקבלו בעצמכם מנותן השירות.

 

פרסום זה לא הוקוס פוקוס

פרסום זה לא הוקוס פוקוס (צילום: Samir Atabey, shutterstock)

 

5. ערכו סקר שוק מושכל

ממש כמו שאתם בודקים את מצב השוק לפני שאתם קונים מוצר אלקטרוני יוקרתי, חשוב על אחת כמה וכמה לבחון את הנושא כשמחפשים ספקים פוטנציאליים בתחום הפרסום הדיגיטלי. כדי לעשות זאת, חשוב להיות מודעים ל”אותיות הקטנות” ולהבין כיצד לשאול את השאלות הנכונות.

 

6. מה חשוב לשאול את הספק הפוטנציאלי?

הנה כמה שאלות שכדאי לכם לשאול:

  • כמה יעלה להקים את דף הפייסבוק, הקמפיין או האתר?
  • האם יש הגבלה למספר הסקיצות?
  • האם תיערך אופטימיזציה לקמפיין בזמן אמת? (בחינת האפקטיביות שלו וביצוע שינויים בהתאם).
  • מהו הגובה של עמלת הפרסום? זהו האחוז מהתקציב שילך למשרד הפרסום הדיגיטלי שינהל בעבורכם את הקמפיין.
  • מהו אורך הזמן שבו הספק מתחייב לנהל את הקמפיין?
  • האם ישנה התחייבות מצדו של מנהל הקמפיין לתוצאות מסוימות? מה יקרה אם הוא לא יעמוד בהתחייבות הזאת?

אחרי שתאספו מכמה חברות את כל הנתונים הללו, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים החלטה מושכלת יותר, שתשרת בצורה הטובה ביותר את הצרכים שלכם ושל העסק שלכם.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר