רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

איך לבחור משרד פרסום דיגיטלי

עולם הדיגיטל מתפתח בקצב מהיר ורוב העסקים כבר הבינו כי עליהם לבחור נכון משרד פרסום כדי להבטיח נוכחות מרשימה באינטרנט ועל מנת ליצור נכס דיגיטלי משמעותי. מהם התפקידים של משרד המתמחה בפרסום בדיגיטל, וכיצד לבחור את סוכנות הפרסום?

מאת: | זמן קריאה: 02:18 דק' | אוגוסט 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • עולם הדיגיטל מתפתח בקצב מהיר ורוב העסקים כבר הבינו כי עליהם לבחור נכון משרד פרסום כדי להבטיח נוכחות מרשימה באינטרנט ועל מנת ליצור נכס דיגיטלי משמעותי. יש מאות סוכנויות ומשרדי פרסום בדיגיטל לכן הבחירה אינה פשוטה. בנוסף, לא מעט בעלי עסקים נכוו ממשרדי פרסום שאינם מקצועיים לכן חשוב להבין מהם התפקידים של משרד המתמחה בפרסום בדיגיטל וכיצד לבחור את סוכנות הפרסום.

    משרד פרסום דיגיטלי משלב מספר אנשים המנסים יחד למצוא פתרונות מתאימים

    משרד פרסום דיגיטלי משלב מספר אנשים המנסים יחד למצוא פתרונות מתאימים

     

    מה זה בכלל משרד פרסום דיגיטלי?

    כולם יודעים מה זה פרסום מאחר ואנו מוקפים בפרסום מכל עבר. עם התפתחות האינטרנט המהיר ולאור הפופולריות של הרשתות החברתיות, החלו חברות וארגונים מובילים ובעלי תקציב פרסום גדול להעביר חלק ניכר מהתקציב שלהם לאפיקי הפרסום בדיגיטל.

    משרד לפרסום בדיגיטל אחראי על שיווק נכון ומיטבי של המותג ברשת האינטרנט. צוות המשרד מאפיין את הלקוח, בודק ומנתח את הפעילות השיווקית של המתחרים, מאפיין קהלי מטרה ומגבש אסטרטגיית שיווק ברשת האינטרנט בהתאמה לצרכים הייחודיים של הלקוח.

    כדאי לדעת כי יש בענף עשרות משרדי פרסום מוכרים וגדולים העוסקים בעיקר בפרסום קלאסי בטלוויזיה, ברדיו, בנקודות המכירה, בעיתונות וכדומה. משרדי הפרסום הוותיקים איבדו תקציבי ענק מאחר והלקוחות הבינו כי עדיף להם לפרסם באינטרנט ולא להשקיע בפרסום היקר בטלוויזיה וברדיו או בפרסום חוצות. משרדי הפרסום הוותיקים הקימו מחלקות דיגיטל, אך במקביל צצו בשוק סוכנויות פרסום המתמחות רק בדיגיטל, אלו לרוב משרדי פרסום המתמחים בשירותים כגון:

    • גיבוש אסטרטגיה שיווקית לחיזוק המותג ולשיפור הנראות והנוכחות ברשת באינטרנט.
    • הפקת חומרים שיווקיים וקריאייטיב, כולל באנרים מעוצבים ושיווקיים, דפי נחיתה, ניוזלטרים בעיצוב קפדני ומותאם למאפייני המותג וקהל היעד ועוד.
    • מחקר שוק ומתחרים.
    • פרסום ממומן בגוגל.
    • פיתוח ובניית אתרים בדגש על צד לקוח וחוויית משתמש UI/UX.
    • ניהול קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות.
    • ניהול והקמת דף עסקי בפייסבוק.
    • הקמת וניהול פרופיל ביוטיוב וברשתות חברתיות אחרות (אינסטגרם, לינקדאין, טיקטוק וכו').
    • מיתוג וניהול מוניטין באינטרנט.
    • קידום אתרים ופרסום במנועי החיפוש.
    • שיווק באמצעות תוכן, כדוגמת אאוטבריין וטאבולה.

    משרדי פרסום דיגיטלי – מאפיינים כלליים

    חברות המתמחות בפרסום באינטרנט יכולות להיות גדולות, בינוניות או קטנות. ישנם משרדי פרסום גדולים המעסיקים עשרות עובדים ויש בהם מחלקות שונות, אך יש גם סוכנויות פרסום באינטרנט עם משרד קטן למטרות ייצוגיות, יש גם חברות פרסום ללא משרד המעסיקות עובדים מהבית או פרילנסרים.

    גודל המשרד לא צריך להיות פרמטר כאשר אתם בוחרים חברת פרסום דיגיטלי, עם זאת עליכם לוודא שהחברה מקצועית, מוכרת ואמינה. לכן, כדאי לקרוא מידע על חברת הפרסום, לבדוק מי הלקוחות שלה, מה הניסיון והרקע המקצועי של עובדי המשרד, אילו קמפיינים מוצלחים המשרד ניהל לאחרונה וכמובן חשוב להשוות מחירים.

    בחברות הפרסום הדיגיטלי עובדים אנשים מוכשרים ויצירתיים, בדרך כלל האווירה במשרד צעירה ותוססת, וצוות המשרד מציע פתרונות חדשניים ומתקדמים בהתאמה אישית למאפייני ולצרכי הלקוח.

    צוות משרד הפרסום חייב לספק הסבר מפורט ללקוח על עולם הפרסום בדיגיטל, לכל לקוח יש דרישות שונות וצרכים ייחודיים, ויש להתאים ולבחור את ערוצי הפרסום בדיגיטל בהתאם למאפייני המותג, קהלי המטרה ומגבלות התקציב. משרד פרסום מקצועי מציע בין היתר שירותי מיתוג ועיצוב, פיתוח אתרים ושיווק דיגיטלי, לכן חשוב לברר ראש מהם תחומי ההתמחות של המשרד ואילו שירותים הוא מספק. משרד גדול מסוגל לטפל בלקוחות רבים ובתקציב ענק, לעומת משרדי פרסום קטנים המטפלים במספר מועט של לקוחות אך לרוב הם מעניקים יחס אישי וליווי צמוד יותר.

    למי מתאים פרסום בדיגיטל?

    פרסום בדיגיטל נועד לכל העסקים, כולל עסקים קטנים עם תקציב פרסום נמוך יחסית. יש חברות המתמחות בניהול הפרסום בדיגיטל ללקוחות גדולים ובתקציבי ענק, יש גם סוכנויות פרסום המתמחות בעסקים קטנים ובינוניים, הן מציעות שקיפות מלאה, גמישות ופתרונות מתקדמים ומותאמים אישית.

    משרד פרסום דיגיטלי מציע מעטפת שירותים רחבה תחת קורת גג אחת, החל מבניית ופיתוח אתרים המותאמים לקידום אורגני ולפרסום ממומן במנועי החיפוש, דרך ניהול קמפיינים מבוססי תוצאות ברשתות החברתיות ועד שיווק דיגיטלי באמצעות טכנולוגיות חדשניות באינטרנט.

    חשוב לציין כי בשוק התחרותי של היום ולאור הפופולריות של זירת המסחר האלקטרוני, כל העסקים חייבים להשקיע בקמפיינים בפלטפורמות השונות באינטרנט. ללא פרסום בדיגיטל העסק שלכם אינו קיים מאחר והגולשים לא יגיעו אליכם אם אין לכם אתר מעוצב ומושקע, דף נחיתה ייעודי ופרופילים ברשתות החברתיות.

    משרד פרסום דיגיטלי מתאים למגוון סוגים של עסקים גדולים או קטנים

    משרד פרסום דיגיטלי מתאים למגוון סוגים של עסקים גדולים או קטנים

     

    אם בעבר הלא רחוק עסקים פרסמו את עצמם באמצעו פרינט ופרסומות בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות, כיום רוב הפרסום הוא בדיגיטל מאחר ואפשר לנהל קמפיינים גם בתקציב נמוך, כמו כן הפרסום בדיגיטל מדויק ואפקטיבי יותר, יש מערכות פרסום מתקדמות המאפשרות להגדיר את קהלי היעד, לבחור מועד להצגת הפרסום ולמעשה השליטה בתקציב ובתוצאות הפרסום טובה ומשתלמת יותר.

    איך לבחור משרד פרסום?

    כדי לבחור נכון משרד פרסום דיגיטלי התייחסו לנושאים הבאים:

    • ותק בענף.
    • ניסיון מקצועי והסמכות.
    • תחומי התמחות.
    • המלצות וחוות דעת על המשרד.
    • תיק עבודות.
    • שירות ללקוח.
    • שקיפות ודיווחים שוטפים.
    • עלויות פרסום.
  • דילוג לתוכן