רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

איך לייצר סקר בפייסבוק שיקדם את העסק שלכם?

בשביל להבין את הלקוח לא חייבים לקרוא מחשבות

2018-06-07

https://digital.b144.co.il/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a6%d7%a8-%d7%a1%d7%a7%d7%a8-%d7%91%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%91%d7%95%d7%a7-%d7%a9%d7%99%d7%a7%d7%93%d7%9d-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a2%d7%a1%d7%a7-%d7%a9%d7%9c/

מאת: | זמן קריאה: 01:28 דק' | יוני 2018 | מערכת B144 דיגיטל |

  • איך לייצר סקר בפייסבוק שיקדם את העסק שלכם?
    חשיבות הסקרים למטרות הקידום

    הדמוקרטיה היא להיט שסחף את העולם בגלל שכולנו רוצים להרגיש שהדעה שלנו חשובה. גם הסקרים בפייסבוק עובדים על אותו העיקרון. לפני שנכיר אותם, בואו נבין למה זה טוב:

    1. כי כולנו אדישים יותר

    כשאנחנו גולשים ברשת, אנחנו חשופים למאות גירויים, ולכן מטבע הדברים מתפתחת אצלנו אדישות. אנחנו מתרגלים לתכנים מסוימים, מבינים את הקונספט ומאבדים עניין. על אף שהסקרים נכנסו לפעולה בעמודים העסקיים בפייסבוק רק לפני כמה חודשים, הם עדיין נחשבים לכלי חדש שמצליח להפתיע את הגולשים ומציע להם פעילות מסוג אחר. הסקרים ברשת מעוררים עניין בקרב הגולשים, שסקרנים לגלות כמה ממשתתפי הסקר חושבים בדיוק כמוהם.

     

    כולנו אוהבים סקרים, מי מסכים מ - 1 עד 3?

    כולנו אוהבים סקרים, מי מסכים מ – 1 עד 3? (צילום: shutterstock)

     

     

    2. כי זה מבחן שוק בחינם

    כמה הייתם משלמים כדי לדעת על מה הגולשים שלכם חושבים? אם לשפוט לפי תעריפי חברות הסקרים המובילות – כנראה שלא מעט. סקרים מאפשרים לכם לדעת בדיוק מה הקהל שלכם חושב – בלי מתווכים, מסכות או הוצאה כספית כבדה. זוהי דרך קלילה ומהנה להיכנס לתוך התודעה של הלקוחות ולגבש היכרות מעמיקה יותר איתם כדי להתאים את התכנים העתידיים שלכם לדעת הקהל.

     

    העסק שלך משגשג בפייסבוק? הנה פרסום בפייסבוק שמביא תוצאות >>

     

    3. כי כל כך קשה היום לגרום לאנשים לחשוב

    כשאנחנו נתקלים בפרסומת או בקמפיין שיווקי באינטרנט, אנחנו יכולים לאהוב או להתעלם – אך בדרך כלל התכנים האלו לא יעוררו בנו יותר מדי מחשבה. האמת היא שלגרות את החשיבה זו פעולה קשה מכפי שנוטים לחשוב – והסקר הוא אחד מהכלים היחידים שמצליחים לעשות זאת ביעילות.

    גם אם הגולשים לא מקדישים יותר מדקה למחשבה על התשובה שלהם, העצירה הקצרה הזאת עדיין הופכת אותם למעורבים יותר בתוכן שלכם. רבים גם ייכנסו לתגובות בפוסט כדי לראות מה יש לאנשים להגיד על השאלה – ואולי אפילו לתרום לדיון בעצמם.

     

    חושבים בגדול

    חושבים בגדול (צילום: shutterstock)

     

    אז איך מייצרים סקר בפייסבוק?

    יצירת סקר היא משימה קלה יחסית שכל אחד יכול לעשות בעצמו. כל שעליכם לעשות הוא לחשוב על שאלה שתעודד אנשים לחשוב, להצביע ולהגיב, ולעקוב אחר השלבים הבאים:

    1. היכנסו לפרופיל העסקי שלכם ולחצו על חלון יצירת הפוסט בראש העמוד (מתחת לתמונת הקאבר).
    2. כעת ייפתחו מגוון אפשרויות ליצירת פוסט מסוגים שונים. בחרו ב"סקר" (או Poll באנגלית), נסחו שאלה והוסיפו כמה אפשרויות לבחירה.
    3. מומלץ להוסיף גיפים ואימוג'י'ז, כלומר אייקונים שונים או תמונות זזות, כדי למשוך את עיני הגולשים ולהגביר את הסיכוי שיגיבו לסקר.
    4. באפשרותכם גם להוסיף דד-ליין לסקר, כלומר לקבוע את מועד סיום ההצבעה. בדרך כלל כשההצבעה נגמרת במועד מסוים – הגולשים יהיו "לחוצים" יותר להשתתף.

     

    מה לגבי תוצאות הסקר?

    המסקנות שגיבשתם בעזרת הסקר הן נכס יקר מאין כמוהו שיעזור לכם להבין את הלך הרוח של קהל היעד, את צורת החשיבה שלו ואת הרגשות שמפעילים אותו. חשוב לשמור את הנתונים האלו לשימוש עתידי – ייתכן מאוד שהם יעזרו לכם בהמשך, לטובת גיבוש קמפיינים מדויקים יותר או להתאמת המוצרים שלכם לדרישת הקהל.

  • דילוג לתוכן