רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

לפתוח דף חדש: איך ליצור עמוד פייסבוק מרשים לעסק שלכם ב-5 צעדים פשוטים

עמוד עסקי בפייסבוק יעזור לכם להגיע ללקוחות חדשים, אבל לא כולם יודעים להשתמש בו נכון. מבחירת שם ותמונה מתאימים ועד לצבירת עוקבים: כך תעשו זאת, שלב אחר שלב

מאת: | זמן קריאה: 02:29 דק' | מאי 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • קשה להפריז בחשיבותו של עמוד פייסבוק עסקי. הוא יכול לסייע לכם כדי להפגין נוכחות דיגיטלית, למשוך לקוחות פוטנציאליים חדשים, לשווק אתכם ליצור תנועה לאתר האינטרנט שלכם ואפילו לשפר את המיקום של העסק שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל.

    מסך התחברות

    עמוד עסקי בפייסבוק יביא לכם חשיפה ולקוחות חדשים

     

    דגש אחד חשוב לזכור ולהפנים: הפרופיל הפרטי שלכם אינו תחליף לפרופיל העסקי. את שניהם תצטרכו לטפח, אבל ההפרדה חשובה. כל מה שאישי – תמונות שלכם מהחופשה האחרונה, מחשבות, הרהורים פוליטיים, ימי הולדת ועוד – שייך לפרופיל הפייסבוק הפרטי שלכם ; הדף העסקי, מנגד, צריך לספר על המותג שלכם ועל פעילותו, לתאר הצלחות עסקיות, לספק מידע על מוצרים, לכלול טיפים והמלצות ועוד.

    החשיפה שהעמוד העסקי שלכם יקבל תלויה בכם! זה מתחיל בפרסום עקבי של תוכן מעניין, ובהמשך, כדי ליצור תנועה לעמוד, תצטרכו גם לממן את הפוסטים. האפשרות להיחשף לקהל רלוונטי חדש שאין לו היכרות איתכם שמורה אך ורק לעמוד העסקי שלכם. לכן, גם אם אתם מקבלים לייקים ותגובות רבות בפרופיל האישי, זכרו שהם מגיעים מאנשים אוהבים שהם לאו דווקא הלקוחות שלכם, אלא בני משפחה, שכנים, מכרים וחברים. בדף העסקי, לעומת זאת, כל תגובה שתקבלו תגיע מקהל לקוחות אמיתי ואיכותי.

    אם צריך עוד סיבה לשכנע אתכם למה כדאי להקים עמוד עסקי בפייסבוק – זה בחינם, וגם הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. מתחילים:

     

    1. יצירת הדף

    פתחו את פייסבוק במחשב האישי שלכם (ולא בנייד). משמאל למעלה תראו את המילה "צור". לחצו עליה ובחרו באפשרות "דף". לאחר מכן בחרו ב"עסק או מותג". תנו שם לדף ושייכו אותו לקטגוריה המתאימה (פייסבוק תיתן לכם כמה אפשרויות, נסו למצוא את המתאימה ביותר).

    איזה שם תתנו לעמוד העסקי שלכם? מומלץ לבחור בשם העסק ולהוסיף תיאור שיעזור לעמוד להופיע בתוצאות החיפוש של פייסבוק. כך, למשל, אם מדובר בסטודיו לעיצוב גרפי בשם "מכחול", מומלץ לקרוא לעמוד "מכחול – סטודיו לעיצוב גרפי".

    הקמת עמוד עסקי

    צילום מסך מתוך פייסבוק

     

    1. מזינים פרטים ותמונות

    לאחר שנתתם שם לדף, זה הזמן להזין את הכתובת שלכם. אם אין חשיבות לכתובת שלכם (כמו בעסק אינטרנטי), או שאתם לא מקבלים קהל, תוכלו לבחור באפשרות שפייסבוק לא יציג כל כתובת.

    כעת תתבקשו להוסיף תמונת פרופיל. לתמונת הפרופיל יש חשיבות רבה במראה המקצועי של העמוד כולו, לכן מומלץ להוסיף תמונה טובה שמשדרת מקצועיות ואדיבות. שימו לב, גם אם אתם לא אוהבים להציג תמונות שלכם, מומלץ שהלקוחות יוכלו לראות את הפנים שמאחורי העסק. חשבו על הלקוח שיגיע לעמוד שלכם ולא שמע עליכם דבר מעולם; אתם רוצים לתת לו תחושה של מענה אנושי, אישי וישיר, והתמונה היא הצעד הראשון.

    בשלב זה תתבקשו להכניס את תמונת נושא של העמוד, ה"קאבר". את התמונה הזו תוכלו לעצב בחינם ב-canva, תוכנת עריכה גרפית און-ליין, נוחה וידידותית לשימוש.

    איך נראית תמונת הנושא? רצוי לבחור אימאג' כלשהו שקשור לתחום המקצועי שלכם, ולצידו כותרת שיווקית. ההמלצה שלנו היא כותרת של הבטחה שיווקית – כזו שעוסקת בסיבה שהביאה את הלקוח לדף שלכם מלכתחילה – ותת-כותרת שבה יופיע שם העסק שלכם. לדוגמה: אם אתם עורכי דין, תוכלו למקם בדף הקאבר את הכותרת: "נילחם בשבילך ולא נוותר – משרד עו"ד מועלם את אליהו".

     

    1. פינישים אחרונים

    עכשיו אתם יכולים לצפות בדף שלכם ולדאוג לכמה גימורים אחרונים:

    • הוסיפו לחצן. קיימות מספר אפשרויות: לקביעת פגישה ביומן, למסנג'ר למייל, לווטסאפ או להתקשר. בהתאם לצורך שלכם, בחרו בכפתור שיופיע בראש הדף.
    • בסרגל הצד, בחרו ב"אודות". כאן המקום לשלב בקצרה ובאופן מעניין (למשל, כסיפור) את ה"אני מאמין" העסקי שלכם, לצרף תמונה נוספת ופרטי יצירת קשר: האתר שלכם, המייל, הטלפון.
    • קשרו בין הפרופיל האישי שלכם לפרופיל העסקי, כך שכל מי שמציץ בפרופיל האישי שלכם יוכל להגיע בקלות לפרופיל העסקי. בפרופיל האישי שלכם, ערכו את הפרטים האישיים והוסיפו "מקום עבודה חדש". ב"מקום העבודה" – כתבו את שם העמוד שיצרתם.

     

    1. יוצקים תוכן לעמוד

    אחרי שכבר יש לכם עמוד עסקי, זה הזמן להפוך אותו למעניין. כתבו 3-2 פוסטים ראשונים שיופיעו בעמוד. כרגע אף אחד לא יראה אותם, אבל זה לא משנה. כדאי לכתוב פוסט אחד של היכרות איתכם, פוסט נוסף של טיפים או עצות מהתחום שלכם, ולאחר מכן להעלות סרטון שלכם או מצגת מעניינת.

    כדי להפוך את העמוד העסקי שלכם לעמוד משכנע ומרשים, היעזרו בביקורות. בסרגל הימני של העמוד תוכלו למצוא את הקטגוריה "ביקורות"; העתיקו את הלינק בראש הדף ושלחו אותו לכמה שיותר לקוחות שלכם, כדי שיכתבו ביקורת מפרגנת על השירות שקיבלו.

    דירוג חווית משתמש

    ביקורות מוסיפות אמינות לעמוד שלכם

     

    רוצים ליהנות מהמון לקוחות חדשים ומחשיפה דיגיטלית רחבה? תנו למומחים של 144B לנהל את הקמפיין שלכם בפייסבוק!

     

    1. אפשר לצאת לדרך!

    אז יש לכם עמוד שנראה מעולה, עם תמונת פרופיל, קאבר, פרטים מלאים, ביקורות ופוסטים. זה הזמן להכניס אורחים: הזמינו חברים לעשות לכם לייק. קיימות שתי דרכים עיקריות: קודם כל, כתבו פוסט בפרופיל הפרטי שלכם ובו תתייגו את העמוד העסקי, והזמינו חברים לעקוב. נוסף על כך, בעמוד העסקי תוכלו לבחור חברים ולשלוח להם הזמנה לעשות לייק לעמוד.

    אחרי שהזמנתם חברים (סבלנות, לוקח זמן לצבור עוקבים), התחילו לעבוד על התוכן בעמוד, לכתוב פוסטים ולתכנן. ההמלצה היא לשמור על מינון של 2 פוסטים וסרטון בשבוע. את הפוסטים תוכלו לתזמן מראש, ובקלות, בcreator studioשל פייסבוק. בהצלחה!

  • דילוג לתוכן