רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

איך מנסחים טקסט לקמפיין דיגיטלי? הנה 5 דוגמאות מעולות שיתנו לכם השראה

הטריקים הקטנים שעוזרים ללחוץ על הכפתורים הנכונים במוחם של הגולשים

מאת: | זמן קריאה: 00:50 דק' | מאי 2019 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

כשאתם מקימים אתר או קמפיין ברשת, חייבת להיות לכם מטרה ברורה. הנעה לפעולה היא הדרך היעילה ביותר להשיג את המטרה הזאת. אז איך לנסח הנעה לפעולה שבאמת תשרת אתכם?

לפני הכול – מה זה בדיוק הנעה לפעולה?

כשאנשים מבקרים באתר או בקמפיין שלכם – כ-90 אחוזים מהם מבחינים קודם כל בשני דברים מרכזיים – הכותרת וכפתור ההנעה לפעולה. מחקרים מראים ששימוש נכון בכפתור ההנעה לפעולה יכול להגדיל את ההמרות, כלומר הפעולות שאתם רוצים שהגולשים יבצעו, ביותר מ-120 אחוזים. בכפתור הזה אתם למעשה נדרשים לכתוב באופן מדויק, מה אתם מציעים לגולש לבצע – ולא פחות חשוב – למה.

 

הכפתור שיכול להגדיל את ההמרות שלכם ב-120 אחוזים

 

איך מנסחים הנעה לפעולה שעובדת?

מחקרים רבים נערכו על הנעות לפעולה והדרך הנכונה לנסח אותן. הנתונים מראים שיש כמה דברים שעוזרים לשפר משמעותית את היעילות של הכפתורים האלו. ראשית, חשוב להתאים אותם ככל שניתן לקהל היעד – לחשוב מה הצורך שהביא אותו להיכנס לקמפיין או לאתר שלכם – מה כואב לו, מה ישמח אותו, מה במוצר או בשירות שלכם מפעיל אצלו את הרגשות החזקים ביותר – ואז להתאים את המסר ישירות לדבר הזה.

שנית, יש להיות מדויקים ביותר. כלומר, במקום לנסח כפתור שעליו כתוב “לרכישה” או לייצר טופס להשארת פרטים שבסופו כפתור “שלח”, חשוב להדגיש מה בדיוק יקרה כשלוחצים על הכפתור ולמה זה משתלם לקורא, כפי שתכף נראה בדוגמאות. בנוסף, כדאי לעצב כפתור הנעה לפעולה ששונה בעיצוב ובצבע שלו משאר דף הנחיתה – כדי להבליט אותו ולשפר את הסיכויים שיקליקו עליו.

 

עדיין לא בטוחים איך לעשות את זה? צפו בדוגמאות האלו שיתנו לכם השראה:

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר