רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

איך עושים פרסום בגוגל לדפי נחיתה?

אחרי שהשקעתם בעיצוב דף הנחיתה, הגיע הזמן לפרסם אותו בגוגל

מאת: | זמן קריאה: 01:20 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל

איך עושים פרסום בגוגל לדפי נחיתה?
להניע את הגולשים לפעולה

כל הקלקה על מודעה פרסומית – מודעת פייסבוק, מודעת Google Ads או באנר – מנחיתה את הגולש בדף נחיתה ייעודי. על דף הנחיתה להבהיר לקהל היעד כי הם הגיעו למקום הנכון ויש לכם בדיוק את מה שהם חיפשו. בואו נבין איך זה עובד

 

המרכיבים העיקריים של קמפיין ממומן בגוגל

1. הגדרת מטרות – כל קמפיין ממומן מתחיל בהגדרת מוצר אותו הקמפיין מיועד לקדם: פריט פיזי, שירות מסוים, מבצע ספציפי, הצטרפות למועדון לקוחות, איסוף פרטי קשר, הורדת תוכנה, רכישה דרך האתר ועוד. קמפיין ממומן חייב להיות ממוקד במשהו אחד ספציפי על מנת להיות מוצלח – מוצר אחד, שירות אחד. לא יותר. לדוגמה: מוצר קוסמטי חדשני ופורץ דרך.

2. קהל יעד – לאחר שבחרנו מטרה שיווקית, אנו פונים לטירגוט קהל היעד. עלינו להבין מה הדברים אשר ימשכו את הגולש/לקוח שלנו להקליק על המודעה – הצרכים שלו, ההעדפות שלו, החיפושים שלו, הצבעים והתמונות אשר ידברו אליו, השפה והסגנון הנכונים לו. לדוגמה: נשים צעירות (15-25), חובבות תחומי אופנה, בריאות, לייף סטייל ויופי.

 

הדף חייב להיות ממוקד ומדויק

הדף חייב להיות ממוקד ומדויק (צילום: shutterstock)

 

3. דף נחיתה – כל הנ״ל משולבים יחד ליצירת ׳דף נחיתה׳ – שהוא כלי הפרסום העיקרי אליו ׳נוחת׳ (ומכאן השם) הלקוח הפוטנציאלי לאחר שלחץ על מודעת הקמפיין הממומן בגוגל. כדי שדף נחיתה יסייע בקידום העסק, עליו להיות דף נחיתה טוב – עליו להכיל מספיק פרטים (אך לא יותר מדי), על השירות או המוצר שהגדרתם כמטרה, לדבר בשפתו של קהל היעד ולכלול הנעה לפעולה ומקום להשארת פרטים על מנת לקדם את האינטראקציה הראשונית בין העסק לבין הלקוח.

לדוגמה: דף נחיתה אסתטי וצבעוני המשדר אופנתיות, ניסוח תוכן קצר וקולע, שפה צעירה ושובבית, התמונה של נערה מחייכת אוחזת במוצר הקוסמטי, ומשדרת חיות, חופש וכיף.

 

רוצים דף נחיתה אטרקטיבי שיביא המרות? קבלו סיוע ממומחי הדיגיטל של B144

 

עיצוב ועריכת דף נחיתה לקראת פרסום בגוגל

כל דף נחיתה, גם זה המיועד לפרסום בגוגל, צריך להיות בנוי בצורה מסוימת המניעה את הגולשים לפעולה. יש להקפיד על:

1. עיצוב נכון ומושך הקולע לטעמו של הגולש, מבלי לחטוא לרלוונטיות של בית העסק.

2. פרטים הכרחיים ומעניינים אשר ימשכו את הגולש לא רק להישאר בדף, אלא גם ליצור עמכם אינטראקציה.

3. טקסט מתאים הכולל מילות וביטויי מפתח הרלוונטיים לקידום, על מנת להעלות את סיכוי המודעה הממומנת ודף הנחיתה להופיע בדירוג גבוה במנועי החיפוש.

4. פרטים, סמלים ותמונות אשר יצרו הזדהות אצל הגולש, ישרו עליו תחושת ביטחון וישדרו אמינות מצדכם.

 

אל תוותרו על עיצוב מושך

אל תוותרו על עיצוב מושך (צילום: shutterstock)

 

בעוד מודעות פרסומיות הן החשיפה הראשונית של הגולש לעסק שלכם, דף הנחיתה הוא השער המקדם את פניו, וחשיבותו להצלחה העסקית היא רבה. ניתן לומר, אם כך, כי דף הנחיתה הוא חברו הטוב ביותר של הפרסום בגוגל.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר