רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

איך תגרמו ללקוחות להגיב להודעות SMS?

בלי להציק: כך תשלחו הודעות SMS שיווקיות בחוכמה

מאת: | זמן קריאה: 01:17 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

איך תגרמו ללקוחות להגיב להודעות SMS?
זה הזמן לשלוח

כפי שאתם לא הייתם רוצים שיציקו לכם שוב ושוב בטלפון הנייד עם הצעות שאינן רלוונטיות אליכם, בדיוק כך מרגישים הלקוחות שלכם. כדי לגרום להם לראות את התוכן שלכם באור חיובי ולא להשיב מיד “הסר”, חשוב לנסח בקפידה כל מילה בהודעה ולשים את עצמכם גם בצד המקבל. נראה מורכב? כך תעשו את זה נכון

 

סוף מודעה במחשבה תחילה

כבר ציינו שהודעת SMS היא סוג של “השגת גבול”, כניסה למרחב הפרטי של כל אחד מאיתנו. לכן, האתגר הוא לנסות ולשנות את האופן שבו קהל מקבלי ההודעות שלכם יתייחס למסר שלכם. אז חשבו טוב על הצעת הערך שאתם רוצים לחשוף באמצעות ההודעה – זה הבסיס לכל ניסוח של מודעה שיווקית מנצחת.

 

אל תשלחו לפני שתקראו אותן שוב ושוב

אל תשלחו לפני שתקראו אותן שוב ושוב (צילום: shutterstock)

 

שקלו מילים

אם הייתם מקבלים הודעה בת שתי פסקאות בעיצומו של יום עבודה עמוס, כנראה שלא הייתם עוצרים הכול ומקדישים לה את הזמן הדרוש, נכון? לכן חשוב לתכנן היטב אילו מילים ייכנסו להודעה וחשוב בהרבה – על מה ניתן לוותר.

פשוט תגידו את זה: “15% הנחה על כל בגדי הגברים. לקופון לחצו”. כך, ב-8 מילים בלבד, הצלחתם להעביר בפשטות את ההצעה שלכם.

גלו את זה לבד – פתחו מודעה בטלפון, הסתכלו בה למשך שלוש שניות, וסגרו את המסך. אם הבנתם את המסר, הערך, הרעיון הכללי וכמובן את מה שמציעים לכם – כנראה שזו מודעה מוצלחת.

 

נצלו את המומנטום

מתי סביר שאנשים הכי יתעניינו במסר שלכם? האם אתם מציעים הנחה לרכישה בקניון שאפשר לעבור בו מיד אחרי העבודה? או שאולי אתם רוצים לעדכן על הטבות לארוחת צהריים במשרד? חשוב להבין באיזו נקודה ביום ובשבוע, המפגש של הלקוח עם ההודעה יהיה המוצלח ביותר.

לכן, ננסה להימנע משליחת הודעות המציעות חופשה מפנקת ביום ראשון בבוקר למשל, שזה כידוע הזמן שבו אנחנו לא בהכרח נרצה לשמוע על חופשות אקזוטיות לא לנו.

 

אולי עכשיו זה זמן טוב לשלוח?

אולי עכשיו זה זמן טוב לשלוח? (צילום: shutterstock)

 

דמיינו את האדם שאתם מדברים אליו

בעלי עסקים רבים אומרים ש”המבצע שלי מתאים לכולם”. זוהי הטעות הגדולה ביותר שמונעת מאיתנו להגיע אל הלקוח שבאמת יתעניין במוצר. יש לכם עסק לזרי פרחים או לתכשיטים? קהל הלקוחות הנשי עשוי להתעניין במוצרים הללו – אבל במקרה הזה יהיה נכון ומדויק לנצל את תקציב הפרסום שלכם גם לגברים נשואים לפני אירועים מיוחדים כמו יום השנה שלהם.

נסו לדמיין את האדם שהמוצר ישרת אותו בצורה הטובה ביותר, וכך יהיה לכם יותר קל להבין באילו שעות לשלוח את ההודעה, איך לנסח אותה ואיזו הצעה מפתה להעניק לו.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר