רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

אל תהיה דוש! מתי שיווק לגיטימי הופך למציק וטורדני?

איפה בדיוק עובר הגבול בין פרסום והנעה לפעולה לבין הצקה מעיקה שתגרום ללקוח להגיד לכם "ביוש"

2020-01-28

https://digital.b144.co.il/%d7%90%d7%9c-%d7%aa%d7%94%d7%99%d7%94-%d7%93%d7%95%d7%a9-%d7%9e%d7%aa%d7%99-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7-%d7%9c%d7%92%d7%99%d7%98%d7%99%d7%9e%d7%99-%d7%94%d7%95%d7%a4%d7%9a-%d7%9c%d7%9e%d7%a6%d7%99/

מאת: | זמן קריאה: 00:14 דק' | ינואר 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • בעוד שכולנו מתלוננים על מבול הסמסים המציקים שאנו מקבלים מהמפלגות השונות (כפול שלוש מערכות בחירות בשנה!), איכשהו כשזה מגיע לעסק שלנו לפעמים אנחנו לא שמים לב שעברנו את הגבול בין פרסום לגיטימי ושפוי לבין פרסום מציק ומנדנד. אז מתי אנחנו רק מעדכנים את הלקוח על ההצעה המצוינת שיש לנו עבורו, ומתי בדיוק אנחנו הופכים להיות מטרידנים כלפי הלקוחות שלנו? לפניכם כמה כללי עשה – ובעיקר אל תעשה.

  • דילוג לתוכן