רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

בעלי עסקים? כך תוודאו שאף אחד לא מפספס אתכם

האם גם העסק שלכם בלתי נראה בזירה הדיגיטלית?

מאת: | זמן קריאה: 01:14 דק' | ספטמבר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

בעלי עסקים? כך תוודאו שאף אחד לא מפספס אתכם
כמה קל למצוא את העסק שלכם ברשת

בעבר, עסק שלא נרשם בספר הטלפונים של 144, היה משול לבלתי נראה, אבל המהפכה הדיגיטלית שינתה לגמרי את חוקי המשחק. אלו הפלטפורמות שאתם חייבים להיות בהן כדי שהלקוחות ימצאו אתכם:

1. גוגל מפות

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם ואנחנו בטח לא צריכים לספר לכם כמה כולנו תלויים בו ביום יום. זהו המקור הראשון שאנחנו הולכים אליו כמעט עם כל שאלה שיש לנו – מהכרעת ויכוחים בבר ועד לשאלות פילוסופיות הרות גורל.

אם העסק שלכם לא מופיע בגוגל, או שהפרטים שלו לא מעודכנים במאגר של ענקית החיפוש – יש לכך השלכות משמעותיות ביותר על הנוכחות הדיגיטלית שלכם. נניח שיש לכם קיוסק במרכז תל אביב ואדם עובר בסביבה שלכם ומחפש את המילה “קיוסק” באפליקציית המפות – במקרה כזה יוצגו לו תוצאות על פי קרבה ודירוג הגולשים והוא יוכל לנווט בקלות לעסק שיבחר. זה נכון גם לגבי חיפוש במנוע החיפוש ובשאר האפליקציות של החברה. כך תגדירו את העסק בגוגל ותשפרו את הבולטות שלו.

 

השקעה חד פעמית תיצור נוכחות אפקטיבית וארוכת טווח

השקעה חד פעמית תיצור נוכחות אפקטיבית וארוכת טווח (צילום: shutterstock)

 

2. כרטיס עסק ב-B144

מיליוני גולשים מבקרים באתר B144 מדי יום ומחפשים מידע על עסקים. את כרטיס העסק ניתן לפתוח בחינם ולהוסיף בו פרטים שיעזרו לשכנע את הגולשים כמו תמונות, ביקורות, סרטון תדמית, תיאורי מוצרים וסיפור העסק.

העסקים שמנהלים כרטיס עסק בפורטל זוכים ליהנות מהדירוג הגבוה שניתן לאתר B144 בלי שיצטרכו להשקיע זמן ומשאבים בקידום אורגני או ממומן.

 

להוספת כרטיס עסק ללא תשלום לאתר B144 לחצו כאן

 

3. קידום אורגני

יש לעסק שלכם אתר אינטרנט פעיל? אם לא, אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לעשות הוא להקים לו אתר שמהווה את תעודת הזהות, תיק העבודות וכרטיס הביקור שלכם ברשת. השלב הבא יהיה להשקיע בתוכן שישפר את הקידום של האתר במנועי החיפוש – בלי שתצטרכו להשקיע בפרסום עצמו. שיטה זו נקראת קידום אורגני, או SEOSearch Engine Optimization, אבל גם בקרב אלה שעושים זאת – יש כאלה שלא מבינים איך באמת משיגים תוצאות משמעותיות.

 

רוצים להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים? התייעצו עם המומחים של B144

חלק ממקדמי האתרים ממלאים את האתר ב”מאמרי “SEO שבהם חוזרים שוב ושוב על מילות מפתח פופולריות בחיפוש, בלי עניין לגולש או ערך מוסף אמיתי. כיום גוגל פוגעת בציון של מאמרים מהסוג הזה ובוחנת את התוכן באתר לפי נתונים שמצביעים על עניין מצד הגולשים, כמו זמני שהייה ארוכים, קישורים מועילים ותוכן איכותי ומסודר. השקעה בתכנים איכותיים היא אחת הדרכים המשתלמות ביותר לתחזק פעילות דיגיטלית משמעותית.  

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר