רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

דף נחיתה בעיצוב אישי: כך תעשו זאת נכון

ידיעת אבני הבניין של עיצוב דף נחיתה תעזור לכם לייצר עמוד אידאלי ולהגדיל את מעגל הלקוחות

מאת: | זמן קריאה: 01:12 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

דף נחיתה בעיצוב אישי: כך תעשו זאת נכון
דף נחיתה שמתאים לכם

עיצוב דף נחיתה הוא מלאכה מורכבת שאין להקל בה ראש, בעיקר משום שהוא משלב מספר אלמנטים מעולמות שונים – שיווק, עיצוב ותכנות – המצריכים ידע נרחב וטכניקה גבוהה. ובכל זאת, אם צריך להתמקד, ישנם 3 אלמנטים עיקריים שיכולים להפוך דף נחיתה למכונת מכירות משומנת. הכירו אותם

 

איך יודעים אם דף נחיתה עובד טוב?

לפני שנתחיל, יש להבין את הפסיכולוגיה העומדת מאחורי הטקטיקה השיווקית של דף נחיתה. מדובר בדף שיווקי, ספציפי, תמציתי ומדויק היוצר אפקט כמעט היפנוטי, וגורם לגולשים המגיעים אליו לפעול בצורה מסוימת (להתקשר, להירשם לרשימת תפוצה, לרכוש מוצר וכו׳), המשרתת את האינטרס של העסק. פעולה זו אמורה להגדיל את החשיפה למותג, לשירות או למוצר, להמיר גולשים ללקוחות ולהניב, בסופו של דבר, הכנסה גבוהה יותר.

 

רוצים דף נחיתה ממיר ואיכותי? מומחי הדיגיטל של b144 כאן כדי לעזור

 

מה גורם לגולשים להגיע לדף נחיתה?

האינטרנט מוצף בדפי נחיתה כאלה ואחרים – חלקם נמצאים בתוך אתר שלם וחלקם דפי נחיתה ייעודיים אשר מקבלי תנועה באמצעים שונים – החל מתנועה ממומנת מגוגל אדוורדס, דרך פרסום בפייסבוק, דיוור אלקטרוני ועד תנועות חינמיות ממקורות שונים. ככל שתשקיעו בקידום דף הנחיתה שלכם, כך יגיעו אליו יותר גולשים. אבל איך תגרמו להם להישאר, לקרוא ולבצע את הפעולה הרצויה?

 

חשוב לבנות את הדף בצורה נכונה

חשוב לבנות את הדף בצורה נכונה (צילום: Qoppi, shutterstock)

 

3 הדברים שיגרמו לדף הנחיתה שלכם להצליח

1. מבנה נכון – דף נחיתה יכול להיות קצר ותמציתי (למשל לכלול הצעה אטרקטיבית, טופס השארת פרטים וסרטון הסבר קצר), או לחילופין להיות מפורט יותר ולכלול הסברים מפורטים על מוצר/שירות, המלצות של לקוחות ועוד. 

אלו שתי גישות שונות בתכלית, אך אין אחת נכונה – כל אחת מתאימה לצורך אחר ולשלבים שונים בתהליך השיווקי שלכם. כדי לדעת איזה מבנה מתאים לכם – יש לעשות בדיקות, טסטים, מעקב ושיפור מתמיד כדי להגיע לרמת ביצועים אופטימלית.

2. כתיבה שיווקית – את מבנה דף הנחיתה יש למלא בתוכן שיווקי איכותי ומשכנע אשר יעשה את העבודה. גם אם נדמה לכם שצריך רק משפט או שניים – זה מספיק כדי להפקיד את העבודה בידיו של קופירייטר מנוסה. 

שורה מנצחת לוקח לכתוב 3 שניות… אבל לחשוב עליה – לוקח 3 ימים. תוכן טוב, אטרקטיבי ומניע לפעולה יכול לגרום לשיפור משמעותי באחוזי ההמרה של דף הנחיתה.

3. עיצוב מקצועי – יש לכם מבנה, יש לכם תוכן. כל מה שחסר להשלמת התמונה זה עיצוב אישי ברמה גבוהה. עיצוב נכון הוא כזה שמשאיר את הגולש וגורם לו להתחיל לקרוא ולרצות לדעת מה יש לכם להציע לו.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר