רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

תגיד חיובי: הכול על מילות מפתח שליליות

השתמשו במילות מפתח שליליות כדי לשפר את הקמפיין שלכם בגוגל. מדריך מקצועי לפרסום ב-Google AdWords

מאת: | זמן קריאה: 01:14 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל |

  • תגיד חיובי: הכול על מילות מפתח שליליות
    כך תגדירו את מילות המפתח

    למי שאינו בקיא בעולם הפרסום הדיגיטלי, זה הזמן להכיר את המושג המטעה הזה ולהבין כיצד לרתום אותו כדי להשיג יותר מהקמפיינים הממומנים שלכם במנוע החיפוש המוביל.

     

    אז מהן בעצם מילות מפתח שליליות ולמה אנחנו זקוקים להן?

    מילות מפתח שליליות הן מילים שאתם לא רוצים שיפנו לקמפיין שלכם. אם לדוגמה אתם מציעים שירות של בניית אתרים ואתם מעוניינים להציג את המודעה רק לאנשים שמעוניינים לשלם על השירות, מן הסתם תפעילו את הקמפיין על מילות המפתח "בניית אתרים", אבל מה לגבי מי שמחפש לעשות זאת בלי לשלם? לכן, כשנגדיר את הקמפיין, נגדיר את המילים "חינם" או "ללא תשלום" כמילות חיפוש שליליות.

     

    תהיו שליליים ותרוויחו

    תהיו שליליים ותרוויחו (צילום: shutterstock)

     

    הסוגים השונים של מילות מפתח שליליות

    כשקובעים מילות מפתח שליליות חשוב להבין כיצד להגדיר אותן כמו שצריך. אם למשל אנחנו מוכרים נעלי ספורט ולא נעלי כדורגל, ישנן כמה דרכים שבהן נוכל להוציא את הביטוי הזה מהקמפיין:

     

    רוצים להכיר דרכים נוספות לייעל את הקמפיין בגוגל? היעזרו במומחי הדיגיטל של B144

     

    מילות מפתח שליליות בהתאמה מדויקת – רק הביטוי "נעלי כדורגל" יגרום למודעה לא להופיע. אם לדוגמה מישהו יחפש "נעלי כדורגל זולות" – המודעה כן תוצג.

    מילות מפתח שליליות בהתאמה לביטוי – צמד המילים המדויק "נעלי כדורגל" יגרום למודעה לא להופיע, גם אם יכלול מילים נוספות. עם זאת, במידה והגולשים יחפשו "כדורגל נעלי" – המודעה תוצג.

    מילות מפתח שליליות בהתאמה רחבה – הגדרה זו תגרום לכל צירוף של מילות המפתח שהגדרתם למנוע את הצגת המודעה. כך גם אם מישהו יחפש "נעלי כדורגל יד שנייה" או "כדורגל נעלי" – הביטוי לא יוצג.

     

    להפוך את השלילי לחיובי

    להפוך את השלילי לחיובי (צילום: shutterstock)

     

    כיצד מגדירים מילות מפתח שליליות?

    הגדרת המילים שאתם רוצים להוציא מהקמפיין היא תהליך די פשוט וידידותי שניתן לבצע דרך ממשק הניהול ב-Google Adwords. בתוך המערכת יש לבחור בכרטיסיית "מילות מפתח" ושם ללחוץ על מילות מפתח שליליות.

    • אם רוצים להוסיף מילים בהתאמה רחבה, חשוב להוסיף את כל ההטיות של המילים הרלוונטיות – כולל צורות הרבים, היחיד, הזכר והנקבה במידה ויש כאלה.
    • אם מבצעים התאמה לביטוי, יש להוסיף מילים עם מירכאות בצורה הזאת: "נעלי כדורגל".
    • מילות מפתח שליליות בהתאמה מדויקת יש להכניס בסוגריים מרובעים בצורה הזאת: [נעלי כדורגל].

     

    אם כך, השימוש במילות מפתח שליליות, כאלה שאתם מגדירים שאתם לא רוצים להכניס לקמפיין, יכולה באופן משונה לשפר במידה ניכרת את התוצאות שלכם ולהגדיל את ההכנסות מהקמפיין.