רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

המדריך המלא: כך תייצרו כרטיס עסק דיגיטלי שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו

כרטיס עסק דיגיטלי יכול להיות סוכן השיווק החזק ביותר שלכם

מאת: | זמן קריאה: 01:43 דק' | יוני 2019 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

פתחתם כרטיס עסק דיגיטלי במדריך עסקים? הנה 5 דברים שכדאי להוסיף לו כדי שיבלוט מעל המתחרים, ידגיש את הצדדים היפים של העסק שלכם ויהפוך גולשים מתלבטים ללקוחות משלמים

1. אין חכם כבעל ניסיון

ברור שלכם יהיו רק דברים טובים לכתוב על העסק שלכם, ולכן גולשים נוטים לקחת את מה שאתם מספרים עליו בעירבון מוגבל. מנגד, הם דווקא ישתכנעו בצורה חזקה ועמוקה הרבה יותר מביקורות של אנשים שהתנסו בשירותים או במוצרים שלכם בעצמם.

 

בחיפוש ברשת, הגולשים נתקלים בעשרות כרטיסי עסק – אז איך גורמים להתעכב דווקא על הכרטיס שלכם?

 

כרטיסי עסק דיגיטליים מאפשרים ללקוחות להשאיר לכם ביקורות בקלות ובמהירות ובכך לחזק את המהימנות של העסק שלכם. כדי להגדיל את כמות הביקורות, פשוט בקשו מהם לעשות את זה במעמד הרכישה, הוסיפו ליד הקופה ברקוד (QR) שסורקים עם הסמארטפון ומפנה להשארת ביקורת או שימו טאבלט בבית העסק שבו עמוד השארת הביקורת כבר פתוח וממתין ללקוחות מרוצים.

 

רוצים להבליט את כרטיס העסק שלכם? פנו למומחים של B144

 

2. תמונות שמגוללות סיפור

כשאנשים מעלים תמונות לכרטיס העסק שלהם, רבים מהם בוחרים להראות דווקא את הכניסה לעסק או צילומים של מוצרים על רקע לבן. כדי לגרום לכרטיס העסק שלכם להתלבט, נסו לפרסם בו תמונות אטרקטיביות ומעניינות יותר, שמשקפות דווקא את האווירה הייחודית בעסק שלכם ויגרמו לגולשים להתעכב עליהן לכמה שניות.אם יש לכם מסעדה, תוכלו לפרסם מנות מגרות ואת תהליך ההכנה שלהן. אם יש לכם חנות, נסו לצלם תמונות אווירה משעשעות וקלילות של העובדים במקום. מוכרים בגדים? בקשו מלקוחות קבועים ו”זורמים” שידגמנו אותם בצורה משעשעת ופרסמו את התמונות המוצלחות בכרטיס.

 

תנו ללקוחות לראות את הצדדים הכיפיים והיפים בחיי העסק שלכם

 

3. כל המידע במקום אחד

כצרכנים שמחפשים שירותים או מוצרים ברשת, רובנו רוצים לאתר את כל המידע הדרוש כדי לקבל החלטה בכמה שפחות מאמץ. לכן, חשוב לוודא שבכרטיס העסק שלכם מעודכנים כל הפרטים הרלוונטיים ללקוח הפוטנציאלי לרבות כתובת העסק, שעות הפתיחה המדויקות, כל השירותים שאתם מציעים וכמובן סיפור העסק שלכם. כשאתם מדברים על העסק שלכם – נסו לדבר פחות עליו ועליכם ויותר על היתרונות הייחודיים שאתם מציעים ללקוחות.

 

רוצים לפתוח כרטיס עסק דיגיטלי תוך 2 דקות? התחילו כאן >>

 

4. מחירים, מחירים, מחירים

חלק מבעלי העסקים לא אוהבים לפרסם מוצרים ומחירים באינטרנט, אבל מחקרים מראים שלקוחות דווקא פונים יותר לעסקים שכן חושפים את המידע הזה. כי עם כל הכבוד לתיאור העסק ולתמונות (ויש הרבה כבוד!), את הלקוחות שלכם מעניינים שני דברים מרכזיים – מה אתם מציעים וכמה זה עולה. אם הם לא ימצאו את זה במקום בולט ונגיש בכרטיס העסק שלכם – הם פשוט יעברו לחפש את זה אצל המתחרים.

 

הדבר הראשון שאנחנו עושים בחנות זה לבדוק את המחיר – אז למה שזה יהיה שונה ברשת?

 

 

5. “רק היום”

מי מאיתנו לא אוהב לקבל קופונים והטבות ייחודיות? למעשה, מחקר של חברת Valassis קבע שכ-90 אחוזים מהצרכנים השתמשו בקופונים באיזושהי דרך במהלך החיים – ואפשר לחלוטין להבין למה. קופונים גורמים לנו להרגיש שאנחנו מקבלים הצעה ייחודית וחד פעמית שרק אנחנו נהנים ממנה – מה שגורם לנו להרגיש כמו חברים במועדון אקסקלוסיבי, שמדלגים בקלילות על עשרות אנשים בתור ומקבלים יחס V.I.P.הנתונים מראים כי הטבות ייחודיות כאלו מגבירות את סיכויי הרכישה וגם משפרות את הסיכוי שגולשים מזדמנים שבמקרה ביקרו בכרטיס שלכם יהפכו ללקוחות קבועים בעסק.

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר