רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

השכל של האלגוריתם: השינויים בפייסבוק שיהפכו את המודעות שלכם לחכמות יותר

מודעות שעוברות אופטימיזציה, תרגומי מכונה ועזרה אוטומטית למי שמתלבטים מה לכתוב: עדכוני הבינה המלאכותית הבאים ירימו את הקמפיין שלכם לשיאים חדשים

מאת: | זמן קריאה: 01:23 דק' | ינואר 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • עד לפני כמה שנים יכולנו רק לחלום על מערכת פרסום שפונה באופן אישי ללקוח הפוטנציאלי, ונוגעת במקומות הנכונים כדי לעודד אותו לרכישה. היום אפשר בהחלט לומר שפייסבוק מתקרבת לשם, עם אפשרויות טרגוט מתקדמות ויכולות מרשימות לנתב את המודעות לקהל הרלוונטי.

     

    "איך הם יודעים?!" מודעות פייסבוק הופכות ליותר ויותר חכמות ופרסונאליות

    "איך הם יודעים?!" מודעות פייסבוק הופכות ליותר ויותר חכמות ופרסונאליות

     

    עם זאת, בשנים האחרונות גובר העיסוק בהגבלות על פייסבוק, כדי לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בפרטיות האנשים. אין ספק שבפייסבוק עובדים שעות נוספות כדי לרצות מצד אחד את אלו החרדים לפרטיותם, ומצד אחר – את המפרסמים שההגבלות הללו פוגעות בביצועי המודעות שלהם בשטח.

    לאחרונה התווספו למערכת ניהול המודעות של פייסבוק אפשרויות חדשות המבוססות על "למידת מכונה". מדובר באלגוריתם חכם שמטרתו להפוך את המודעות לאישיות יותר, בלי לעבור על ההגבלות בחוק. השינויים יאפשרו לכם, כבעלי עסקים, להיות בטוחים יותר שהמודעות אפקטיביות יותר ומעוררות מעורבות. אז קבלו אותם:

     

    מודעה דינאמית: להתאים פורמט אישי לכל משתמש

    חשבתם פעם מדוע פורמט מסוים של מודעות מושך אתכם יותר (נניח, קרוסלה של תמונות על פני מול אוסף תמונות זו לצד זו), ואילו פורמט אחר של מודעות ישעמם אתכם או יגרום לכם להמשיך ולגלול במורד הפיד?

    בפייסבוק שמו לב לזה, ומעכשיו תוכלו לפרסם את המודעה שלכם כמודעה דינאמית, במקום להסתפק במודעת קרוסלה בלבד. מערכת פייסבוק לומדת כל פרופיל ויודעת לאילו פורמטים של מודעות הוא מרבה להגיב. אתם כותבים מודעה דינאמית, וכל משתמש מקבל אותה בפורמט אחר – הפורמט המועדף עליו. כמה פשוט, ככה חכם.

     

    המודעות יופיעו לכל משתמש בפורמט שיעודד אותו יותר להגיב

    המודעות יופיעו לכל משתמש בפורמט שיעודד אותו יותר להגיב

     

    מתלבטים מה לכתוב? פייסבוק תבחר בשבילכם

    עוד אפשרות חדשה ומדליקה למפרסמים היא התאמה של התוכן לגולשים. מתלבטים מה לכתוב בפוסט, או אילו כותרת ותיאור להכניס? בפייסבוק פתרו לכם את הבעיה. בפורמט החדש של מודעות מדיה אפשר לתת 3 אפשרויות שונות לתוכן של כל שדה של טקסט – כלומר, 3 ניסוחים שונים לפוסט שלכם.

    הדבר המדהים הוא שפייסבוק לא סתם בוחרת בין האפשרויות השונות, אלא מתאימה למשתמשים את הפורמט שסביר שיגיבו לו. זוהי בעצם אופטימיזציה אוטומטית של המודעות שלכם, המבוססת גם היא על למידת המכונה של פייסבוק.

     

    בא לכם לנסות את המודעות החדשות והחכמות של פייסבוק? פרסמו עכשיו בפייסבוק עם המומחים של B144  

     

    תרגום אוטומטי: לא על העברית לבדה

    לא רוצים לפרסם רק בעברית, אלא גם לקהל דובר שפות אחרות? מעכשיו זה פשוט יותר, עם שימוש בתכונה חדשה של התרגום האוטומטי של פייסבוק. התכונה הזאת מאפשרת לכם לפרסם בשפות אחרות בלי להיעזר בשירותי תרגום. המודעות מציגות אפשרויות תרגום באופן אוטומטי כשהן מופיעות בפיד של קהל דובר שפות אחרות. חשוב לציין שכדי להימנע מתרגומים מביכים (ולא חסרות דוגמאות כאלה, לצערנו), אנחנו ממליצים תמיד לבדוק את התרגום לפני שמפרסמים.

     

     

  • דילוג לתוכן