רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

השראה מצולמת: 3 סרטונים עסקיים מדהימים

סוד הקסם של כל קטע וידאו מוצלח טמון ביכולת שלו לרגש וליצור הזדהות

מאת: | זמן קריאה: 01:07 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

השראה מצולמת: 3 סרטונים עסקיים מדהימים
יצירתיות שמגדילה רווחים

יצירה של סרטון שיווקי מציבה בפנינו אתגר לא פשוט – למצוא בכל פעם דרך חדשה ללב הלקוח בצורה שגם תשכנע אותו להפוך ללקוח משלם. נראה מורכב? הנה כמה דוגמאות מעסקים שעשו את זה בענק:

 

1. אלו שלא לוקחים את עצמם ברצינות

ב-Dollar Shave Club עלו על בעיה שכואבת ללא מעט גברים – הוצאת סכומי עתק על סכיני גילוח יוקרתיים שלא תמיד מצדיקים את תג המחיר המוגזם. אז הם חשבו על שירות שבו הם שולחים סכיני גילוח עד לבית הלקוח בדולר אחד בלבד. הגדולה של הסרטון שהפיקה החברה טמונה בכך שאף אחד שם לא לוקח את עצמו ברצינות. הסרטון מלא בהומור עצמי ומציג את הנושא בקלילות ראויה להערצה.
הנתונים מדהימים

 

 

על פי דיווחים שונים, הפקת הסרטון עלתה לחברה 4,500 דולרים, אך ההומור הייחודי שבו הצליח להשיג 11 מיליון צפיות וסיקורים בכלי תקשורת רבים ברחבי העולם.

 

2. אלו שיגרמו לשיער שלכם לסמור

Purple Feather זו חברה קטנה המציעה שירותי כתיבה לעסקים. בעולם הזה, חברות רבות בוחרות לוותר על שירות מקצועי מתוך מחשבה שלא קשה לייצר תוכן איכותי לבד. בתקציב מזערי, החליטה החברה לייצר סרטון ליוטיוב שממחיש כמה חשוב להשתמש במילים הנכונות כדי להשיג את התוצאות שאנחנו רוצים. הסרטון, שלא נגלה לכם את סופו, הצליח להעביר את המסר הזה בדרך שחודרת גם את החומות העבות ביותר של גדולי הציניקנים.

 

 

רוצים ליצור סרטון תדמית מנצח? קבלו הצעה משתלמת מהמומחים של b144

 

3. אלו שגורמים לדמיון שלכם להמריא

חברת DIRECTV מציעה שירות טלוויזיה בלוויין בארצות הברית. כשניגשו לחשוב בחברה על קמפיין פרסומי, הם פשוט שאלו את עצמם – מה הדברים הגרועים ביותר שיכולים לקרות ללקוחות הכבלים? אז הם חשבו על שירות לקוחות מזעזע, תשלומים גבוהים בכל חודש והיעדר מגוון. בשלב הבא, הם נתנו לדמיון שלהם לרוץ ולחשוב על המון תרחישים הזויים, מצחיקים ולא צפויים שיכולים להיגרם בעקבות ההתמודדות עם הבעיות האלו.

 

 

מפרסומת לקאלט

התוצאה הייתה סדרה מצחיקה עד כאב של סרטונים שרצים במשך שנים ברחבי הרשת וזוכים לתהילה בינלאומית. הסרטונים כל כך מוצלחים עד שחברות רבות אחרות יצרו פרסומות בהשראתם, שזכו אף הן להצלחה לא מבוטלת. היתרון האדיר של הסרטונים האלו טמון באלמנט ההפתעה – על אף התבנית הקבועה והברורה של הפרסומות, בכל פעם שמתחילים לצפות באחת מהן, אי אפשר לדעת לאילו מקומות פרועים ומוגזמים יגיע הסיפור הקצר.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר