רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

התחזית: כך תפרסמו בפייסבוק ב-2019

מפארק שעשועים וירטואלי לקניון בהתאמה אישית

מאת: | זמן קריאה: 01:26 דק' | | מערכת B144 דיגיטל

התחזית: כך תפרסמו בפייסבוק ב-2019
לדעת לפני כולם על שיחת היום של מחר

גם השנה, פייסבוק משקיעה מאמצים אדירים בשינוי וייעול של דרכי הפרסום שלנו ברשת. בואו נראה מה צפוי למפרסמים בשנה הקרובה:

 

1. המרחב הווירטואלי מתפתח – ובגדול

בכל שנה אנחנו שומעים שאוטוטו טכנולוגיות המציאות המדומה והרבודה ישתלטו על הרשת. האם ב-2019 זה באמת הולך לקרות? באחרונה השיקה פייסבוק את גרסת הבטא של ממשק חדש בשם Spaces. הפלטפורמה מאפשרת לכולנו, באמצעות משקפי מציאות מדומה, להיכנס למרחב וירטואלי כמו פארק שעשועים או אולם אירועים, שבו נפגוש את החברים שלנו.

 

רוצים גם לקחת חלק במהפכה העתידית? התייעצו עם המומחים של B144

 

הכלי החדש עדיין בשלב הניסוי, אך ייתכן מאוד שבשנה הקרובה הוא יאפשר למפרסמים ליצור מרחבים וירטואליים לשיווק ברשתות החברתיות, כאלו שיגדירו מחדש את האופן שבו אנחנו מתקשרים עם הקהל שלנו.

 

האם בקרוב לא תצטרכו לצאת מהבית כדי לבקר בלונה פארק?

האם בקרוב לא תצטרכו לצאת מהבית כדי לבקר בלונה פארק? (צילום: shutterstock)

 

2. השופינג באינסטגרם מתחיל

אינסטגרם שבבעלות פייסבוק, ממש כמו חנויות בקניון, מתבססת על חוויה ויזואלית. לכן, מתכננים בחברה להפוך אותה ממש בקרוב למעין מרכז קניות בהתאמה אישית – שיציג לכל אחד מאיתנו את המוצרים והשירותים שהכי מתחשק לנו לקנות. החברה מפתחת בימים אלו תשתית בשם IG Shopping שתאפשר למפרסמים למכור ישירות מתוך האפליקציה בצורה נוחה ומהירה שתשפר את מאמצי הקידום ברשתות החברתיות.

 

3. הבוטים הופכים מתוחכמים יותר

כבר היום עסקים רבים בפייסבוק מפתחים בוטים שמשפרים את האופן שבו מתנהלת התקשורת עם הלקוחות. בחברת Hootsuite מעריכים כי עד שנת 2020, יותר מ-85 אחוזים מהתקשורת עם הלקוחות תתנהל באמצעות בוטים שרק ילכו ויהפכו מתוחכמים יותר בשנה הקרובה. בוטים הם למעשה מערכות שיודעות לנהל שיחה עם הלקוחות שפונים אליכם בפייסבוק על פי תסריט שיחה שמוגדר על ידכם מראש.

מומחים מעריכים כי השנה יפותחו עוד כלים מתקדמים לשיפור המענה האוטומטי לפניות בפייסבוק, שגם ישתלבו בקלות עם אפליקציית וואטסאפ הפופולארית ועם מערכות אוטומציה משוכללות במיוחד. זה אומר שתוכלו להשקיע פחות בשירות לקוחות בפייסבוק ויותר בתכנים ובאסטרטגיית השיווק.

 

מוכנים לתת לבוט לדבר עם הלקוחות במקומכם?

מוכנים לתת לבוט לדבר עם הלקוחות במקומכם? (צילום: shutterstock)

 

4. הטלוויזיה הופכת חברתית יותר

בקיץ האחרון השיקה אינסטגרם את IGTV, פלטפורמת וידאו שאמורה להתחרות ביוטיוב. פורמט הסרטונים כאן שונה לגמרי מכל מה שהיינו רגילים עד עכשיו – סרטונים לאורך, שנחשבים אידאליים לצפייה בטלפון הנייד. המהלך מצטרף למאמצים להגדיל את נפח הצפייה בווידאו גם בפייסבוק. אם לשפוט לפי נתוני החברה, ההשקעה בווידאו ככל הנראה תשתלם גם לכם. בשנה האחרונה גולשים בפייסבוק צפו ב-100 מיליון שעות של וידאו בכל יום, כשתכני וידאו זכו לתפוצה אורגנית גבוהה ב-135 אחוזים מזו של תמונות.

 

5. החשיבות של התוכן רק הולכת ועולה

ב-2018 חוללה פייסבוק סערה עולמית בכך שהפחיתה במידה דרמטית את החשיפה האורגנית (תפוצת פוסטים שאינה כרוכה בתשלום) בעמודים עסקיים. השינוי הזה מחייב את כולנו, אפילו יותר מבעבר, להשקיע מאמצים ביצירת תוכן איכותי ואותנטי, שמדבר בשפה של הקהל ולא מרגיש שיווקי מדי. השקעה בתוכן ב-2019 תהיה חשובה ממש כמו השקעה בפרסום ממומן בפייסבוק (כלומר פרסום בתשלום) כי היא תאפשר קידום יעיל ומשתלם יותר של העסק שלכם ברשת.

 

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר