רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

חיים מלאי אקשן: למה וידאו הוא הכלי החשוב ביותר לקידום העסק שלכם ב-2021?

וידאו ממשיך לצבור תאוצה והופך לכלי המרכזי לשיווק העסק שלכם. הנה חמש סיבות שיגרמו לכם לתפוס מצלמה (או סמארטפון) ולהתחיל לצלם כבר היום!

2021-01-10

https://digital.b144.co.il/%d7%95%d7%99%d7%93%d7%90%d7%95-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%94%d7%9b%d7%9c%d7%99-%d7%94%d7%97%d7%a9%d7%95%d7%91-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%912021/

מאת: | זמן קריאה: 01:28 דק' | ינואר 2021 | מערכת B144 דיגיטל |

  • לא קשה להבין למה סרטוני וידאו צצים בכל אתר או פרופיל עסקי, קודם כל – כי זה פורמט נוח וקל לעיכול, שנותן לעיניים שלנו מעט מנוחה משפע הטקסטים ברשת. בנוסף, קל לשתף אותו בפלטפורמות השונות, הוא נגיש בכל מכשיר, ואפשר ליצור אותו במהירות ובמעט אמצעים. אלו בוודאי הסיבות לכך שאנשים מכל רחבי העולם צופים במיליארד (!) שעות סרטונים ביוטיוב ביום ובתור בעלי עסקים, חשוב להבין את הכוח של הוידאו ככלי שיווקי מרכזי.

    הנה 5 סיבות למה אתם חייבים להתחיל ליצור תוכן מצולם משל עצמכם, כדי להישאר במשחק ב-2021:

    • מידע וחינוך

    דפוסי הקנייה היום שונים מפעם, יש שפע עצום של מוצרים ברשת, והצרכנים פשוט מחפשים את המוצר הטוב ביותר – ומזמינים אותו אונליין. לכן, במקום להפיק פרסומות מכירה קלאסיות, הרבה עסקים עברו לסרטונים שנותנים ערך ללקוח – מסבירים לו על המוצר, השימושים שלו, היתרונות. על פי סקר של האבספוט (Hubspot) 97% מהמשווקים מרגישים שסרטונים עוזרים ללקוחות להבין את המוצרים. הם מעניקים ללקוח מבט מקרוב על המוצר או על השירות, ובכך הם מציעים ללקוח ערך, ועוזרים לו לקבל החלטה אונליין, מבלי לגעת במוצר באמת.

    • אופטימיזציה למנועי חיפוש

    כשחושבים על SEO חושבים מיד על טקסט – אבל למעשה אם ניכנס לראש של הגולש, נראה שסרטונים מעלים את התנועה לאתר שלכם. לכן, מנועי חיפוש (וגוגל בתוכם כמובן) אוהבים סרטונים ורואים בהם תוכן איכותי. שימוש בסרטונים בעמודים הראשיים של האתר שלכם יכול לחולל פלאים במיקום האתר בתוצאות החיפוש, כל עוד הסרטונים מונגשים ומותאמים.כדי שהסרטון יהיה ידידותי לגוגל חשוב שתשלבו את מילות המפתח הנכונות, תתנו לו כותרת ותיאור בתקציר, תוסיפו לו כתוביות, וכדאי גם לשקול לתמלל אותו באופן מלא.

    • כלי נוח להעברת מסרים

    קבלו נתון חשוב: 81% מהעסקים מעידים על כך שהם משתמשים כעת בווידאו לצורך שיווק (על פי Hubspot). חשבו כמה קל להעביר מסר באמצעות סרטון (ועוד יותר קל באמצעות סרטון אנימציה), לעומת כתיבת טקסט. סרטונים הם כלי מדהים ופרקטי להעברת מסרים, והם מסייעים לכל עסק ללכוד את תשומת לבם של אנשים ולבלוט מעל המתחרים.

    • מאחורי הקלעים

    סרטוני פייסבוק לייב וסטוריז באינסטגרם מציעים לאנשים הצצה אינטימית למה שקורה באמת, למשהו אותנטי ומרתק בעסק שלך. הקהל מאוהב בסיפור, באדם שמאחורי העסק. לכן, סרטונים כאלה הם כלי מעולה על מנת להגדיל את הקהל שלכם. בגלל שהסטורי מופיע למשך 24 שעות בלבד, זה הופך אותו ליותר אטרקטיבי ו"חד פעמי", ונותן לקהל תחושה שיש כאן משהו טוב שיסתיים בקרוב. תכני הלייב מעולים ליצירת אמון ביניכם לבין הלקוחות, מעניקים תחושה של אינטראקציה פנים אל פנים (שחסרה כל כך בימנו!) ומציעים לקהל עדכונים חדשים ומעניינים.

    • יותר המרות

    סרטון הוא כלי מעולה לקבלת החלטה צרכנית. שלבו סרטון בדף הנחיתה שלכם ותראו כיצד שיעורי ההמרה עולים, בשיעור של עד 80%! הסרטונים משכנעים, בונים אמון במוצר ובחברה, ובנוסף הם מחזיקים את הגולשים זמן רב יותר בדף הנחיתה (או באתר), ונותנים להם עוד הזדמנות לרפרף על התכנים ועל הכותרות. העיניים של הגולשים עייפות מקריאת טקסטים כל היום – כשאנשים צופים בוידאו יש להם עוד שתי דקות שלמות להתבונן מסביב לסרטון – ובמונחים שיווקיים זה המון.

  • דילוג לתוכן