רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

חג שמח: איך למכור הרבה יותר בתקופת החגים

5 הסודות שיעזרו לך להגדיל את מכירות החג בעשרות אחוזים

מאת: | זמן קריאה: 01:07 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

חג שמח: איך למכור הרבה יותר בתקופת החגים
חגיגה של קניות

כבר מרגישים את החג באוויר: העונות מתחלפות, כולם קונים יותר מתנות לעצמם ולאחרים וגרף המכירות של העסק שלך מזנק. זה בדיוק הזמן לנצל בחכמה את זרימת הלקוחות, כדי למקסם את הרווחים. מומחי השיווק מצביעים על 5 יעדים שיעזרו לך להגדיל את מכירות החג המתוכננות, בעשרות אחוזים לפחות.

בין אם המטרות העסקיות שלכם הן הגדלת הקניה הממוצעת, הפיכת לקוחות מתעניינים לקונים, לעודד המלצות מלקוחות, שיביאו אלינו לקוחות חדשים בשיטת ‘חבר מביא חבר’ – או כולן יחד – כדאי מאוד שתכירו את הסודות שיסייעו לכם להגיע לכל אותן המטרות, וגם יותר:

מוצר נלווה

כדי להגדיל את הקניה הממוצעת מומלץ להציע ללקוח מוצר נלווה למוצר שהוא קונה, שיעניק לו תועלת ופתרון טוב יותר. אפשר גם להציע ללקוח מראש, מוצר או שירות טוב יותר מההצעה הקיימת.‏

הטבה ייחודית

כדי להחזיר את הלקוחות בתדירות גבוהה יחסית, אולי אפילו ממש אחרי החג, נעניק להם הטבה מיוחדת לקניה בזמן הקרוב. כל הלקוחות שיגיעו לעסק בחודש שלאחר החג יקבלו הטבה ייחודית לרכישה.

 

תנו ללקוחות תחושה חגיגית

תנו ללקוחות תחושה חגיגית (צילום: Asier Romero, shutterstock)

 

הטבה וניהול הלקוח שביצע רכישה

יש להשתדל לגרום ללקוח להמליץ למעגלים הקרובים לו להגיע לעסק כדי שגם הם ייהנו ממבצעי החג. אפשר להעניק לו הטבה אישית שיוכל לחלק לחבריו. המלצה מהווה הזדמנות מצויינת לגייס לקוחות חדשים.

שובר/ עלון שיווקי

העניקו שובר או עלון שיווקי עם הטבות ללקוחות הפוטנציאלים. אפשר להעניק הטבה גם ללקוחות הקיימים שטורחים וממליצים על העסק.‏

 

שיהיה חג שמח!

שיהיה חג שמח! (צילום: shutterstock)

 

למכור חכם

כדי לגרום ללקוחות שמתעניינים, או שוקלים לקנות במקומות אחרים, לבחור דווקא בעסק שלך, נדרש לנהל תהליך מכירה שמתמקד בהקשבה ובהבנת הצרכים והרצונות הפנימים האמיתיים שלהם. מומלץ לבנות סט של שאלות מנחות כדי לנסות להבין מהן התועלות שהלקוח מחפש (מה הכי חשוב לו שיקרה בעקבות הקנייה, או לאחריה – עם השימוש במוצר). איש מכירות מיומן יודע “לעטוף” ברגישות את המסרים שקשורים למוצר, כדי להציג אותו כרלוונטי ומתאים ללקוח בדיוק.

על איש המכירות לשאוף להגיע, יחד עם הלקוח, למסקנה שהתועלות של המוצר ישרתו את הלקוח בצורה מושלמת. בדרך זאת הוא יזכה בנקודת יתרון מכריעה, מול ההתלבטות של הלקוח לדחות את הרכישה, או לבצע אותה אצל המתחרה.‏

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר