רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

טירוף ה”בלאק פריידי”: 4 סיבות לצרף את העסק שלכם לחגיגת המבצעים

אל תישארו מחוץ למסיבה הגדולה ביותר במרחב הדיגיטלי

מאת: | זמן קריאה: 01:22 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

טירוף ה”בלאק פריידי”: 4 סיבות לצרף את העסק שלכם לחגיגת המבצעים
הרבה יותר מעוד יום של מבצעים

ה”בלאק פריידי” שיחול ב-23 בנובמבר 2018 אמנם החל כהפנינג קניות אמריקני, אבל האינטרנט מזמן הפך אותו למגה אירוע בינלאומי. הנה כל הסיבות הכי שוות לרכוב על הגל הענק:

 

1. כי כולם כבר בטירוף על היום הזה

החודש, אנשים שקונים הרבה באינטרנט כנראה יעדיפו להמתין עם ההזמנה הבאה שלהם עד ה”בלאק פריידי” משום שהם יודעים איזה טירוף הולך להיות באתרים האהובים עליהם. ביום הזה, המוני אנשים ייכנסו באופן מודע לאתרים השונים בחיפוש אחר מבצעים שווים במיוחד.

אם אתם מבצעים שיווק ברשתות החברתיות, מדובר ביתרון גדול בהרבה. בפרסום ממומן בפייסבוק לדוגמה, מערכת הפרסום המתקדמת יודעת לאתר אנשים שמתעניינים באופן ספציפי בתוכן המודעה שלכם. כלומר, אם אתם מכינים מודעה שעוסקת ב”בלאק פריידי”, פייסבוק תציע אותה לקהל שמביע עניין בנושא. כך תתפסו את האנשים שכבר משולהבים ורק מחכים להיתקל במבצעים שלכם.

 

הקהל כבר בטירוף, ואתם?

הקהל כבר בטירוף, ואתם? (צילום: shutterstock)

 

2. כי ללקוחות חדשים יש ערך עצום

מחקרים מראים כי בין 25 ל-40 אחוזים מההכנסות של עסקים מגיעים מלקוחות חוזרים, אבל איך מוצאים עוד לקוחות שיהפכו לקבועים?

בדרך כלל, מבצעים שאתם מפרסמים מגיעים פחות או יותר למעגל הלקוחות הקבוע שלכם או לקהל ספציפי בלבד. אולם קמפיין בפייסבוק של מבצעים ב”בלאק פריידי” יחשוף אותם, כאמור, לקהלים נוספים שמביעים עניין מיוחד ביום הזה. זו הזדמנות מצוינת לחשוף את העסק לאנשים חדשים שלא בטוח שהיו שומעים עליכם בדרך אחרת.

בנוסף חשוב לזכור, גם אם תמכרו מוצרים במחירים נמוכים ביום הזה ולא תרוויחו עליהם יותר מדי – אתם עשויים להרוויח נאמנות צרכנית שתשתלם בטווח הארוך.

 

רוצים קמפיין פייסבוק שיגדיל לעסק הכנסות ב”בלאק פריידי”? התייעצו עכשיו עם המומחים של b144

 

3. כי קשה להתעלם מהנתונים

על פי נתונים שפורסמו בגלובס על ה”בלאק פריידי” ב-2017, בחודש נובמבר אשתקד הייתה עלייה של כ-30 אחוזים בקניות של לקוחות ישראלים ברשת לעומת שנת 2016. גם ברחבי העולם נרשם שיא של קניות בשנה שעברה, שעמד על לא פחות מ-5 מיליארד דולרים. נתונים של חברת “כאל” מראים כי באותה השנה הישראלים קנו ב-19 מיליון שקלים רק ביום הזה – וזו רק חברת אשראי אחת. עם נתונים כאלה, קשה לחשוב על האפשרות שהעסק שלכם יחמיץ את ההזדמנות ויישאר מחוץ למשחק.

 

מחזור עולמי של חמישה מיליארד דולרים ביום

מחזור עולמי של חמישה מיליארד דולרים ביום (צילום: shutterstock)

 

4. כי המתחרים שלכם כבר שם

“בלאק פריידי” אמנם התחיל בארצות הברית כתוצאה מהחלון שבין חג ההודיה לחג המולד, אשר הוציא אנשים בכמויות אדירות לקניונים ולחנויות. אולם, המהפכה הדיגיטלית הפכה את העולם שלנו לכפר גלובלי אחד גדול ואת החג הזה לטירוף קניות עם שם עולמי שכמעט כל המדינות המפותחות לוקחות בו חלק.

אם תסתכלו על עמודי הפייסבוק, האתרים והחנויות של המתחרים שלכם, ייתכן שתגלו שכולם כבר נערכו לחג הזה וחשבו מבעוד מועד על שורה ארוכה של הטבות והנחות. אנחנו מניחים שאתם כנראה לא רוצים לתת להם את היתרון הזה כל כך בקלות, נכון?

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר