רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

זמן לעדכן גרסה: כך תבנו אסטרטגיה שיווקית ל-2021

2020 אוטוטו מסתיימת, אבל המהפכות התפיסתיות שהביאה איתה כאן כדי להישאר. רוצים לפתוח את השנה החדשה כמו מנצחים? תכננו מראש, שדרגו את חנות האונליין שלכם, שמרו על נימה אישית עם הלקוחות - וכתבו תוכן שימצא חן בעיני בני אדם, לא אלגוריתמים

2020-11-02

https://digital.b144.co.il/%d7%9b%d7%9a-%d7%aa%d7%91%d7%a0%d7%95-%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%98%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%aa-%d7%9c-2021/

מאת: | זמן קריאה: 01:49 דק' | נובמבר 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • אין ספק ששינויים טכנולוגיים משנים את התנהגות הצרכנים. הטכנולוגיה מתפתחת, ואיתה נוצרות דרכים חדשות להגיע ללקוחות ולתקשר איתם. השנה זה קרה ביתר שאת. שנת 2020 שינתה באופן דרמטי את השיווק הדיגיטלי של עסקים והביאה איתה מהפכה תפיסתית בכל הנוגע לעבודה מרחוק, שיווק ותקשורת עם לקוחות.

    מן הסתם, יום יבוא ותחזור אלינו השיגרה, או השיגרה – החדשה, אבל זה לא אומר שעלינו לבסס את השיווק שלנו על המצב הקיים ולחכות שמשהו גדול יקרה. זה בדיוק הזמן להתמודד עם מה שנשאר מהשנה הנוכחית, ולבנות אסטרטגיה שיווקית ל-2021.

    כמו בכל אסטרטגיית שיווק, חשוב להבין שכדי שהדברים יקרו ב-2021, צריך להתחיל לעבוד עליהם היום. עליכם לכוון אל המטרות של 2021 כדי הרבה לפני שהשנה החדשה מגיעה. התחילו כבר עכשיו להציב מטרות ולתכנן את הקמפיינים, המכירות ואת אסטרטגיית התוכן ברשתות החברתיות – כדי שב-1 בינואר תהיו מוכנים.

    להבין את הצורך בחנות אונליין

    משבר הקורונה חולל מהפכה של ממש בתחום קניות האונליין. בזמן שעסקים נסגרו ופשטו רגל, יש לא מעט אחרים שהחנות המקוונת שלהם זכתה לזרם לקוחות שוטף.

    סביר מאוד להניח, שגם אחרי שמקומות ייפתחו בצורה סדירה והקורונה תיעלם (או לא?) מחיינו, השיגרה החדשה תשאיר איתה את הרגלי הקניות אונליין. התפקיד שלכם הוא לדאוג לאופטימיזציה (SEO) של החנות שלכם, כך שיותר לקוחות יוכלו להגיע אליה, ולספק להם את חוויית הקנייה הנוחה ביותר מבחינת חוויית המשתמש.

    משפך שיווקי מתוחכם ופרסונלי

    הימים שבהם הלקוח היה רואה מודעה במקרה ופשוט פונה לחנות לקנות את המוצר – חלפו מזמן. היום, הערוצים הדיגיטליים חכמים הרבה יותר, והצרכנים התרגלו למודעות שמציעות להם בדיוק את מה שהם מחפשים. הדאטה והנתונים נרתמים לטובת ניתוח המחשבות וההתנהגויות של הצרכן.

    כדי להישאר רלוונטיים ולהגיע ליותר לקוחות ב2021, אתם חייבים לבנות מסע לקוח מתוחכם, שמשלב את כל האמצעים הדיגיטליים ותוקף בכל החזיתות: דפי נחיתה ואתרי אינטרנט, גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ועוד.

    חולמים על עסק משגשג ב2021? זה הזמן להגביר נוכחות דיגיטלית עם המומחים של B144!

     

    היעזרו באוטומציה שיווקית

    בשנה הקרובה, יופיעו טכנולוגיות חדשות שאליהן עסקים וארגונים יצטרכו להסתגל. כלים חדשים יאפשרו התאמה אישית טובה יותר ופרסונליזציה מדויקת של הפרסום, שיאפשרו להגיב לתחומי העניין או לפעולות של לקוחות, באמצעות המסרים הנכונים.

    ב-2021 הגיע הזמן להפוך את מערך השיווק שלכם לחכם, באמצעות אוטומציות

    אוטומציה היא קצת כמו קסם, התפקיד שלה הוא שהאדם הנכון יקבל את המסר הנכון – בזמן הנכון. אין לנו אפשרות לשבת ליד המחשב, לעקוב אחר ההתנהגות של כל לקוח וליצור איתו קשר בנקודות הנכונות. זה בעצם תפקידה של האוטומציה, להפוך את כל מערך השיווק שלכם למשהו שקורה מעצמו. כך, לקוח שנכנס לעמוד נחיתה – יקבל מסר מתאים בהודעה או במייל, ולקוח אחר, שכבר רכש מוצר – יקבל מסר שונה לחלוטין, כמו סקר שביעות רצון או קופון לרכישה חוזרת.

    אם עוד לא אימצתם לעסק אוטומציה שיווקית, ב-2021 הגיע הזמן להתחיל.

    צרו תוכן מעניין ומחדש

    פעם, מנועי החיפוש חיפשו מילות מפתח וביטויים מדויקים, מה שיצר מצב שבו התוכן באתרים היה מורכב משילוב לא הגיוני ובלתי קריא של מילות מפתח. התכנים נכתבו עבור גוגל, ולא עבור האנשים שגלשו באתר. אבל הימים האלה חלפו. גוגל ושאר מנועי החיפוש מתוחכמים היום, והם קולטים את מילות המפתח גם כשהן מגיעות בתוספת של מילות יחס או בהטיות שונות. אחד הנתונים שגוגל מתייחס אליהם בכובד ראש הוא כמה זמן אנשים מקדישים לאתר שלך והאם הם נוטשים מיד. במילים אחרות – הגיע הזמן לכתוב לבני אדם ולא לאלגוריתם.

    הרשת מלאה היום בתוכן – כדי להצליח באמת למשוך גולשים לאתר שלכם אתם חייבים לבנות אסטרטגיית תוכן סדורה, מעניינת, ומלאת ערך מוסף.

    אז מה תביא לנו 2021? חיסון לקורונה? טיסות לחו"ל סוף סוף? קשה לחזות, לפחות בכל הקשור לעסק ולשינויים הטכנולוגיים, אפשר להתייחס להתפתחויות הצפויות ולבנות אסטרטגיה חכמה לשנה הבאה.

  • דילוג לתוכן