רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

כלי השיווק החיוני שאתם כנראה מוותרים עליו

צילום טוב של העסק הוא הקלף החזק בשיווק שלא כולם משתמשים בו נכון

מאת: | זמן קריאה: 01:18 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

כלי השיווק החיוני שאתם כנראה מוותרים עליו
תגידו צ'יז

ממש כפי שהקלישאה אומרת, כולנו אוכלים, שותים ובייחוד קונים עם העיניים. פתחתם כרטיס עסקי ב-B144? כמובן שחשוב להקפיד על עדכון פרטי העסק, המוצרים ושעות הפתיחה, להציע קופונים אטרקטיביים וגם לעודד לקוחות קבועים להשאיר חוות דעת אוהדות וחיוביות. אולם, חשוב להבין כי לצד כל אלה – גם תמונות העסק שמוצגות בכרטיס מרכיב מהותי בהחלטת הלקוח הפוטנציאלי שנחשף אליכם לראשונה

אילו תמונות להציג בכרטיס?

כמובן שחשוב לכלול בכרטיס העסק תמונות מקצועיות המראות אותו מבפנים ומבחוץ, כמו גם צילומים של מוצרים ייחודיים שמושכים את העין. עם זאת, חשוב להבין שאחד הגורמים המרכזיים שגורמים ללקוח לעזוב את המחשב ולהגיע עד אליכם הוא האווירה.

ללכוד את הסיפור המיוחד שלכם

אנשים מתחברים לאנשים, לסיפורים ולחוויות. לכן, חשוב לנסות להעביר את החוויה של העסק שלכם גם בתמונות בכרטיס. צלמו את העובדים, את תהליכי העבודה ואת הדברים שאתם עושים בשביל הכיף בהפסקות. מומלץ להשתדל לייצר תכנים אותנטיים ככל הניתן, שלא ירגישו כאילו מישהו ביים אותם ליצירת תמונה שיווקית ואטרקטיבית. זוהי ההזדמנות להשהות לכמה רגעים את הניסיון למכור ולהביא משהו אמיתי שהגולשים יוכלו להתחבר אליו.

 

בחרו תמונות שמשקפות את הסיפור של העסק

בחרו תמונות שמשקפות את הסיפור של העסק (צילום: shutterstock)

 

הקלף השיווקי החזק ביותר שלכם

כבעלי עסקים, אתם בטח מבינים איזה כוח אדיר יש לעדויות הלקוח במאמצי השיווק שלכם. כצרכנים, כולנו נעדיף לשמוע מהלקוח עצמו, יותר מאשר מבעל העסק שיש לו אינטרס ברור להציג את המקום באור החיובי ביותר. לכן, הפרופיל של B144 מאפשר גם ללקוחות שלכם להעלות תמונות של המקום ולספר את הסיפור שלכם מנקודת המבט הייחודית שלהם.

 

רוצים כרטיס עסק מנצח? קבלו הצעה משתלמת מהמומחים של B144

 

אל תפחדו לבקש

זו לא בושה לבקש מהלקוחות שלכם, בייחוד הקבועים שבהם, שמעריכים את העבודה שלכם ומלווים אתכם זמן רב, לתעד, לצלם ולשתף ברשת את החוויה שלהם. אתם יכולים גם לבקש מבני משפחה, מחברים ומעמיתים לשתף תמונות מהעסק בכרטיס שלכם ב-B144, כדי לחזק את האותנטיות של הפרופיל ולעודד עוד אנשים לבקר במקום.

 

צרו מאגר תמונות אותנטיות

צרו מאגר תמונות אותנטיות (צילום: shutterstock)

 

אל תתפשרו על האיכות

קודם הדגשנו כמה חשובה האותנטיות, אך לצד התוצרים שיצרתם בעצמכם, חשוב גם להפיק תמונות מקצועיות ומרשימות. כדי לעשות זאת, כדאי להיוועץ עם גורם מקצועי עם “עין” טובה וניסיון בהצגת הצדדים היפים ביותר של עסקים מתחום העיסוק שלכם. צוות מקצועי שיודע כיצד הלקוחות חושבים ומה מניע אותם, בהחלט יכול ללוות אתכם בתהליך כדי להגביר את האפקטיביות של התמונות. זה אמנם ידרוש השקעה כספית כלשהי, אך התמונות המקצועיות ילוו אתכם זמן רב, ישמשו אתכם גם בקמפיינים עתידיים ויוכלו להראות את הזווית היפה ביותר של העסק שלכם.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר