רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

כל סוגי הקופונים בכרטיס העסק שלכם ב-B144

בכרטיס העסקי שלכם ב-b144 תוכלו לייצר קופונים אטרקטיביים שיכבשו את לב הלקוחות

מאת: | זמן קריאה: 01:15 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

כל סוגי הקופונים בכרטיס העסק שלכם ב-B144
מי אוהב קופונים?

כמה אנחנו אוהבים קופונים? מנתונים של חברת Inmar המתמחה ב-Big Data עולה כי כ-92 אחוזים מהצרכנים בארצות הברית משתמשים בהם לפחות פעם בשנה. קופונים הם בין הכלים הנדירים שמציעים רווח כפול – הלקוחות זוכים להטבות משתלמות ובעלי העסקים מגדילים הכנסות. כדי לבחור את ההטבה המושלמת למשימה, בואו נכיר את סוגי הקופונים הזמינים באתר:

1. אחד פלוס אחד

הצעה זו ידועה כאחת הדרכים היעילות ביותר לעודד רכישות. ההטבה למעשה מאפשרת לרכוש מוצר כלשהו ולקבל את השני בחינם. מחקרים פסיכולוגיים הראו כי המילים “חינם” ו”מתנה” מצליחות לייצר בליבם של הלקוחות התרגשות שקשה לעמוד בפניה.

2. אחוזי הנחה

גם זו נחשבת לאחת ההטבות הקלאסיות שמעודדות רכישות ביעילות. באמצעות האפשרות הזאת אתם יכולים להגדיר את גובה ההנחה ולהציע אותה בהטבה בלעדית למבקרים בכרטיס העסקי.

3. חבר מביא חבר

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר של בעלי עסקים הוא גיוס לקוחות חדשים. במתן הטבה מסוג כזה תוכלו להגיע גם ללקוחות שלא בהכרח ייחשפו לפרסום שלכם בדרך שאולי אפילו תהפוך אותם ללקוחות קבועים בבוא העת.

 

תנו ללקוחות תמריץ להביא חברים

תנו ללקוחות תמריץ להביא חברים (צילום: shutterstock)

 

4. מחיר במקום מחיר

כדי שהגולשים יבינו האם המבצע באמת משתלם להם, רצוי בהחלט להציג את המחיר הקודם לצד המחיר המיוחד. הקופון מראה את שני המחירים וכן את אחוזי ההנחה שניתנה. שיטה זו משפרת את השקיפות ומגבירה את האמינות של השובר.

5. מחיר ההנחה

במקרים רבים ייתכן שלא תרצו לחשוף את אחוזי ההנחה. האופציה הזאת עדיין מאפשרת לכם להציג מחיר מקורי ומחיר חדש, אך להימנע מהצגת גובה ההטבה באחוזים.

זקוקים לעזרה ביצירת קופונים? קבלו סיוע מהמומחים של B144

6. קופון המציג מחיר

לא מעוניינים לחשוף את המחיר המקורי של המוצר שבמבצע? לנוחיותכם תוכלו להשתמש גם בקופון שמראה את המחיר החדש בלבד.

7. קופון מותאם אישית

במידה ולא מצאתם אף קופון שמשרת את המטרה של העסק שלכם, תוכלו גם לייצר בעצמכם קופונים ייחודיים לעסק על פי קריטריונים שאתם תגדירו ושיהיו ייחודיים אליכם בלבד.

 

הפתיעו את הלקוחות במחיר החדש

הפתיעו את הלקוחות במחיר החדש (צילום: shutterstock)

 

איך מייצרים את הקופון האולטימטיבי?

ממש כפי שדייגים מנוסים יודעים אילו פיתיונות יצליחו למשוך את הדגים הגדולים באמת, כך גם בתחום השיווק חשוב להשקיע מחשבה במציאת הדרך הנכונה ללב הלקוחות בעולם שמוצף בהטבות ובקופונים. כדי לעשות זאת חשוב למקד ככל הניתן את קהל היעד, להבין מהם הזמנים החמים במכירות ולנתח מידע על המוצרים הנמכרים ביותר. מומלץ להיעזר בגורם מקצועי שיעזור לכם לנצל בצורה חכמה יותר את התקציב ולהבטיח תוצאות מרביות.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר