רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

סליקה ללא הפסקה: כמה הישראלים קנו אונליין בנובמבר האחרון?

קבלו נתונים שיפתיעו אתכם, וכמה תובנות חשובות לעסקים שתוכלו ליישם בעצמכם

2020-12-29

https://digital.b144.co.il/%d7%9b%d7%9e%d7%94-%d7%94%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%a7%d7%a0%d7%95-%d7%90%d7%95%d7%a0%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%a0%d7%95%d7%91%d7%9e%d7%91%d7%a8-%d7%94%d7%90%d7%97%d7%a8/

מאת: | זמן קריאה: 01:58 דק' | דצמבר 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • חגי הקניות של נובמבר מאחורינו (ביניהם שופינגIL, יום הרווקים הסיני, סייבר מאנדי והבלאק פריידי), עכשיו כבר אפשר לסכם את המספרים ולבחון בצורה ריאלית עד כמה אנחנו, הישראלים, קונים ברשת.

     

    ציפיתם לירידה? תתכוננו להפתעה

    במצב הנוכחי בעקבות הקורונה, כשהאבטלה חוגגת, עסקים נסגרים על ימין ועל שמאל והרבה אנשים יצאו לחל"ת ונמצאים במצב של קושי וחוסר וודאות, וודאי היינו מצפים למצוא ירידה בהוצאות, אבל, למרבה הפלא – הנתונים ממש לא מצביעים על ירידה. להיפך. נתוני הקניות אונליין של נובמבר הם נתוני שיא המצביעים על עלייה מדהימה של כ-20% קנייה יותר מבשיגרה: במהלך נובמבר האחרון ישראלים הוציאו 67 מיליון שקלים. רק כדי לסבר את האוזן, מדובר בגידול של עשרים אחוזים יחסית להוצאה בנובמבר של השנה שעברה!

    הקורונה שינתה את הרגלי הצריכה של הישראלים

    איך אפשר להסביר את השיא הזה? מבחינה פסיכולוגית אפשר להצביע על כך שלמרות הקושי הכלכלי ואי הוודאות, אנשים מחפשים פיצוי. נוסיף לזה את האפקט הפסיכולוגי של קנייה אונליין: כשאנחנו קונים דרך הנייד או במחשב, אנחנו כמעט ולא מרגישים שהוצאנו כסף, זה מאוד קל, מהיר ונוח, לפעמים אפילו לא צריך להקליד את פרטי האשראי. כמה קליקים, והמוצר בדרך אלינו.

    להסברים הפסיכולוגיים נוסף עוד הסבר שחשוב שכל בעל עסק יפנים וידע: הקורונה שינתה את הרגלי הצריכה של הישראלים, וחגי הקניות האחרונים מוכיחים את זה באופן חד משמעי. יותר ויותר מעדיפים לקנות אונליין, מסיבות שונות: הסיבה הבריאותית, הנוחות – ומאידך חוסר הנוחות של ביקור בחנות פיזית ועמידה בתור עם ההגבלות המחמירות, החשש להימצא ליד חולה קורונה ולהידבק או להיכנס לבידוד. הקנייה אונליין פותרת את כל אלה, ובנובמבר האחרון ראינו גם קהלים חדשנים שהתרגלו לקניות בדיגיטל: הגיל השלישי הפך להיות טכנולוגי ומעדיף גם הוא רכישה אונליין בחנות מקוונת.

    זוג מסתכל על פירוט אשראי

    שינויים בהרגלי הצריכה של הישראלים מצביעים על כך שגם הגיל השלישי התרגל לקנייה אונליין

     

    אז, מה אתם, כבעלי עסקים, יכולים ללמוד מהנתונים האלה?

    עדיין לא עברתם לאונליין? זה הזמן לעבור. הקנייה ברשת כאן כדי להישאר, ועליכם להתאים את עצמכם כדי להגדיל הכנסות ולמכור בקלות מכל מקום ובכל זמן, בלי התלות בחנות פיזית ובנגישות מוחלטת לכל מי שמעוניין לרכוש.

     

    20% עלייה במכירות אונליין בנובמבר האחרון! הצטרפו גם אתם לחגיגה עם חנות מקוונת מבית B144, בהקמה מהירה ובתשלום נוח. לפרטים>

     

    יש לך חנות מקוונת? כך תוכלו להפוך אותה לאטרקטיבית יותר:

    קידום ונוכחות אונליין

    קחו בחשבון, גם אם הקמתם אתר חנות מהמם, תצטרכו להשקיע בקידום ופרסום כדי שהלקוחות יכנסו לאתר, גם דרך קידום ממומן, וגם בקידום אורגני. זאת הסיבה שמומלץ שיהיה אגף תוכן בחנות המקוונת שלכם, ובו תוכלו לשלב מאמרים עם מילות מפתח חשובות, שיקלו על גוגל להכניס את האתר שלכם בתוצאות החיפוש.

    מגוון פריטים רחב

    אל תסתפקו במבחר מצומצם מתוך המלאי שיש לכם. חוויית הקנייה אונליין היא חוויה של שפע, של מגוון אינסופי, והלקוח לא יסתפק בפחות מכך. העלאת הפריטים לחנות דורשת השקעה של זמן, אבל היא תשתלם לכם כשהיא תספק ללקוחות תחושת סיפוק ונוחות.

    הכנסו לראש של הלקוח שלכם

    נסו לאתר את המקומות בהם הקנייה בחנות שלכם פחות נוחה, ושפרו אותם. למשל, האם החיפוש באתר נוח? האם המוצרים מחולקים לקטגוריות הנכונות? לדוגמה, ייתכן שהמוצרים מחולקים לקטגוריות לפי מותגים, כשבעצם הלקוח רגיל לחפש מוצר על פי השימוש שלו, או לפי מחיר, וכן הלאה. האם המלאי באתר מעודכן, ולא תהיה אכזבה לקונה שהזמין פריט וקיבל טלפון שמבשר לו שהפריט אינו במלאי?

    למקסם את הקנייה

    יש כל מיני טריקים שיווקיים שיכולים להגדיל את ההכנסות שלכם מהחנות המקוונת, החל מהמוצרים שמופיעים בדף הבית, דרך פריטים שיופיעו בבחירת המוצר כמוצרים משלימים או דומים, ועד ל"מבצעי קופה", רגע לפני התשלום. חשבו על זה כך: אם הלקוח כבר שם – בחנות, ממלא את סל הקניות – איך תוכלו לגרום לו לקחת עוד פריט אחד לפחות ולהגדיל את סכום הקנייה?

    הרגילו את הלקוחות שלכם לקנייה אונליין!

    הסוד האמיתי הוא להפוך את הקנייה המזדמנת להרגל. איך עושים את זה? דרך אחת היא על ידי מועדון לקוחות – שמאלץ את הלקוחות להירשם ומאפשר לכם לשלוח להם מבצעים, מוצרים חדשים שנכנסו, פרסום של מוצרים קיימים וקופונים שיעודדו אותם לקנות.

  • דילוג לתוכן