רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

כרטיס מועדון: כל הדרכים לשמר לקוחות

כל עסק מעוניין בלקוחות חוזרים ואחת הדרכים המוצלחות היא ניהול מועדון לקוחות. הנה כמה דברים שכדאי לעשות

מאת: | זמן קריאה: 01:05 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

כרטיס מועדון: כל הדרכים לשמר לקוחות
יד ביד עם הלקוחות

אם בעבר רוב מועדוני הלקוחות פעלו באופן בסיסי ודומה, הרי שכיום מועדוני לקוחות נחשבים לעולמות שלמים וייחודיים של יצירתיות, סטטוס ו – ביזנס. ההתפתחות הדיגיטלית רק מוסיפה למנעד היתרונות החדשים שנוצרו עבור בעלי העסקים והלקוחות כאחד

1. ממועדון לקוחות למועדון חברים

מיותר לציין איזה נפח תופסות הרשתות החברתיות בחיים של כל אחד מאיתנו כיום. את הכוח העצום של הרשתות האלה ניתן ורצוי לרתום לקידום העסק שלכם. עמודים עסקיים בפייסבוק לדוגמה, יכולים לשמש כמועדוני לקוחות לכל דבר. ניתן לעודד אנשים לעקוב אחר העמוד באמצעות הטבות שונות ולפרסם בו הצעות אקסקלוסיביות ופעילויות חברתיות שיחזקו את הערך של המותג שלכם.

דברו בשפה שלהם

כשאתם מתקשרים עם הלקוחות ברשת – חשוב להבין שהחיבור יהיה מוצלח יותר אם תדעו לדבר אליהם בגובה העיניים וללא מסכות. זהו סוד הקסם של הרשתות החברתיות ושל המותגים שמנהלים בהן פעילות מוצלחת. כשמנסחים הודעות, מומלץ להשתמש במילים כמו “אנחנו” ולהקפיד על אותנטיות ופשטות, כדי להראות את הזווית האנושית של הנפשות הפעלות שמאחורי העסק המנוכר. כאן טמון הפוטנציאל האמיתי להעמקת החיבור עם הלקוחות.

 

דברו בגובה העיניים

דברו בגובה העיניים (צילום: shutterstock)

 

2. רותמים גם את הסמארטפון

עוד דבר שכולנו לא יכולים בלעדיו בשנים האחרונות הוא הטלפון החכם. קשה לזכור איך התנהלנו בלעדיו לפני זמן לא רב ומדהים לראות כיצד הוא עוזר להפוך את החיים לפשוטים יותר – גם לבעלי עסקים. כיום לא צריך להיות בעל משאבים אדירים כדי לפתח אפליקציה לניהול מועדון לקוחות. זוהי דרך חדשנית ומהנה יותר לחזק את הנאמנות לעסק שלכם.

מה לכלול באפליקציה?

זו לא חייבת להיות אפליקציה שרק מציעה הטבות והנחות. אתם יכולים להשתמש בה כארנק נקודות שייצברו בכל קנייה, לכלול בה משחק שמי שמנצח בו זוכה בהטבות ברכישה, או לכלול אפשרות לתשלום מוזל בסריקת ברקוד באפליקציה.

 

3. הטבות בהתאמה אישית

נתונים על כולנו נאספים כיום כדרך קבע ואין ממש דרך לעצור את המגמה הזאת. אולם, יש לכך גם יתרון משמעותי – אלגוריתמים מתוחכמים יודעים כיום להציע לכל אחד מאיתנו את הדברים שמתאימים לו ביותר. מומחים חוזים שזהו הדור הבא של שימור הלקוחות – בעזרת ניתוח הרגלי הגלישה של הקהל שלכם, תוכלו להציע הטבות ייחודיות בהתבססות על הזמנים בהם הם קונים, תחומי העניין שלהם ונתונים נוספים שיגבירו משמעותית את הערך שתעניקו להם.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר