רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

לא עומדים בעומס? הכירו את הדרך החדשה והמשתלמת לניהול העסק

הכלי המהפכני שמחליף את שירותי המזכירות – ובזול

מאת: | זמן קריאה: 01:45 דק' | דצמבר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

לא עומדים בעומס? הכירו את הדרך החדשה והמשתלמת לניהול העסק
Bcenter – הדרך היעילה והזולה ביותר להתמודד עם עומס

אנחנו חיים בעידן דינמי ומהיר, שבו התחרות בין בעלי עסקים הופכת קשה ומורכבת יותר ויותר. בניגוד למה שהיה נהוג בעבר, כיום בעלי עסקים נדרשים לזמינות מלאה, גם מחוץ לשעות העבודה המקובלות, וכשהם מתקשים לעמוד בציפייה הזאת – הם מסתכנים באובדן של לקוחות ופרנסה. הצורך בזמינות מתמדת עלול להגביר את הלחץ הנפשי, שמכביד על המוח, מחליש את הגוף וגם משפיע רבות על התפקוד של העסק.

אז איך נשארים זמינים בלי לאבד את הראש?

ארגונים גדולים ומבוססים יכולים להרשות לעצמם לשכור שירותי אדמיניסטרציה מקצועיים לניהול יומן, תיאום פגישות וניהול פניות, כדי ששום דבר לא ייפול בין הכיסאות. הבעיה היא שעלות ההוצאה הזאת יכולה להגיע לאלפי שקלים בכל חודש, הוצאה שלרוב לא מתאימה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים.

עם זאת, בשנים האחרונות הולכים ומתפתחים גם כלים דיגיטליים מתקדמים שטורפים את הקלפים ומשנים את חוקי המשחק בהיבט של שירותי משרד ואדמיניסטרציה. כיום, גם עסקים בלי תקציבים מנופחים יכולים ליהנות משירותים כאלו בעלות נוחה ובלי שיצטרכו לנהל עובדים – עם כל ההשלכות הכרוכות בכך.

 

עובדים בשבילכם מסביב לשעון

כדי לסייע לכם להתמודד עם הדרישה לזמינות מלאה ולתקשורת רציפה ואיכותית עם הלקוחות, בזק הקימה את Bcenter, שירות חדשני שמוודא שהעסק יישאר פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע – גם כשאתם ממש לא פנויים לנהל אותו. זאת באמצעות אפליקציית ניהול ייחודית והפניית משימות אדמיניסטרטיביות למוקד של נציגים מיומנים שזמינים בכל שעה, כדי להבטיח ניהול מקצועי ואיכותי של משימות בעסק. כך ייחסך מכם זמן יקר שתוכלו להפנות לטובת צמיחה ופיתוח עסקי.

 

Bcenter – מענה אישי לכל פניה

Bcenter – מענה אישי לכל פניה (צילום: shutterstock)

 

לפרטים נוספים ולהצטרפות התקשרו למוקד בזק במספר: 199 או השאירו פרטים בלינק

פתרונות חדשניים לכל הצרכים האדמיניסטרטיביים שלכם:

הפניית שיחות פשוטה

אפליקציית Bcenter תעביר שיחות למוקד השירות בכל פעם שלא תוכלו לענות להן. הצוות במוקד יטפל בפנייה בהתאם להנחיות שתקבעו מראש ואתם תקבלו על כך התראות ישירות לאפליקציה בטלפון הנייד.

בקרה ומעקב

באפליקציה ובאתר תוכלו לצפות בקלות בתיעוד השיחות עם המוקד, בהודעות שהתקבלו, בפגישות שתואמו ובפעולות נוספות שבוצעו בשם העסק שלכם על ידי נציגי השירות.

שיחה על פי תסריט קבוע

נציגי השירות של Bcenter ישוחחו עם אנשים שמתקשרים אליכם תוך התבססות על תסריט שיחה שאתם תספקו. הנציגים יוכלו לתת מידע על שעות פעילות העסק, השירותים שניתנים בו, הוראות הגעה ונושאים נוספים שתגדירו בתסריט השיחה.

איסוף נתונים למתן הצעת מחיר

הנציגים יכולים לשוחח עם לקוחות פוטנציאליים ולאסוף מהם מידע שתוכלו להשתמש בו בהמשך כדי להגדיר הצעת מחיר למתן שירות מסוים.

תיאום פגישות

במידת הצורך, צוות המוקד יכול לתאם בעבורכם פגישות עם לקוחות, ספקים ועמיתים לעבודה – במועדים הפנויים בלו”ז שלכם ועל פי ההעדפות שתספקו מראש.

כרטיס ביקור דיגיטלי

שתפו בקלות את המידע החיוני על העסק שלכם בוועידות עסקיות, בפגישות ובכל התקשרות עם לקוחות פוטנציאליים באמצעות כרטיס ביקור מקוון שתשלחו בקלות דרך האפליקציה. כרטיס הביקור כולל את שם העסק, לוגו, תיאור שיווקי קצר, שעות פתיחה ומפת הגעה.

Bcenter – הפתרון היעיל לניהול המשרד שלך

Bcenter – הפתרון היעיל לניהול המשרד שלך (צילום: shutterstock) 

למי מתאימה האפליקציה?

האפליקציה ניתנת בעלות משתלמת ביותר ונמוכה בהשוואה לחלופות דומות, מה שהופך אותה לנגישה ואטרקטיבית לכל אדם – החל מבעלי עסקים קטנים ובינוניים, דרך אנשים ששוהים לתקופה ארוכה מחוץ לארץ ומעוניינים להישאר זמינים תמיד ועד לשכירים שמרגישים שהעיסוק בטלפונים ופגישות “שותה” להם את כל הזמן הפנוי.

כל מה שצריך כדי להשתמש באפליקציה זה טלפון חכם – אייפון עם מערכת הפעלת IOS 10 ומעלה או אנדרואיד בגרסה 6 ומעלה.

האפליקציה החדשה זמינה עכשיו במחירי השקה מיוחדים לזמן מוגבל

התקשרו להצעת מחיר משתלמת במספר: 199 או השאירו פרטים בלינק ואנחנו נחזור אליכם

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר