רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

למה הלקוחות לא קוראים את המיילים שלכם?

הנה הטעויות שכולנו עושים כל הדרך אל תיבת הספאם

מאת: | זמן קריאה: 01:08 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

למה הלקוחות לא קוראים את המיילים שלכם?
תעברו למצב קריאה

מייל שיווקי הוא אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בתחום השיווק. מצד אחד, כולם יודעים שהם נתפסים בעיני רבים כדבר רגיש, שלא כולם ישמחו לקבל בכל רגע. מנגד, זוהי דרך יעילה לשמר את הקשר עם הלקוחות ולהגדיל הכנסות. אז איך הולכים על החבל הדק הזה שבין ספאם לתוצר ראוי? כדי להבין את זה, חשוב לדעת אילו טעויות נפוצות כנראה מכשילות אתכם במאמץ הזה

 

אתם מוותרים על המסתורין

מיילים רבים כוללים את הבשורה החשובה ביותר בכותרת. לדוגמה: “25% הנחה על כל הג’ינסים למזמינים באתר”. אולם, תפקידה של שורת הנושא, באופן די אירוני, היא לא לציין את הנושא, אלא לגרות את הגולשים. המוח מתוכנת בצורה כזו ששאלות מפעילות אותו בצורה הטובה ביותר. על כל שאלה שאנחנו ניתקל בה המוח ישתדל להשיב. לכן, כדאי לכתוב: “דני, לא נמאס לך מהג’ינס הקרוע הזה שאתה חורש עליו כל הזמן?” ההתאמה האישית והשאלה שרבים יכולים להזדהות איתה בהחלט עשויים לגרום ליותר אנשים לראות מה יש לכם להגיד.

 

אתם שולחים הכול לכולם

פייסבוק, VOD, אלגוריתמים שלומדים אותנו – כל אלו סממנים של מגמה שהולכת וגוברת – תכנים בהתאמה אישית. מחקרים מראים שזוהי דרך יעילה להגדיל הכנסות וניתן להשתמש בזה גם במיילים שלכם. במקום לשלוח את אותו המייל לכולם, נסו להגדיר תחומי עניין ספציפיים ככל שניתן ותנו ללקוחות שלכם להירשם לקבלת עדכונים על הנושא שהכי מעניין אותם. ככל שהנושא יהיה יותר מדויק לאינטרס של כל אחד מהלקוחות שלכם – כך יגבר הסיכוי שהוא יפתח אותו.

 

פשוט אל תהיו ספאמרים

פשוט אל תהיו ספאמרים (צילום: shutterstock)

 

אתם שוכחים איך רוב האנשים גולשים כיום

בנסיעות, על המיטה לפני השינה, בישיבות משעממות בעבודה – רובנו גולשים במשך רוב שעות היום דרך הסמארטפון. אנחנו משתמשים בו כדי לשוטט ברשתות החברתיות, להתכתב עם חברים וגם לעבור על מיילים. האם המיילים שלכם מותאמים לצפייה במובייל? אם לא, הרבה אנשים יוותרו עליהם מראש ולא ינסו להתעמק בהם כשהם גולשים בנייד. חבל לוותר על פלח שוק כל כך משמעותי ולכן חשוב לוודא שהמייל שלכם נוח לקריאה בפורמט הזה.

 

אתם כותבים מייל שיווקי

נכון, המטרה של המייל היא שיווקית. אתם יודעים את זה והלקוחות יודעים את זה, אבל תוכן ההודעה לא חייב לצעוק את זה בצורה בוטה כל כך. מיילים שמוצגים כמו סיפור – עם עלילה, עניין וערך מוסף – יצליחו הרבה יותר.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר