רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

לא לצעירים בלבד: למה העסק שלך חייב להיכנס השנה לטיקטוק

טיקטוק ממשיכה לשבור שיאי פופולריות והפכה לפלטפורמה חשובה ורלוונטית לשיווק. כך תשתמשו בה כדי להזניק את החשיפה לעסק שלכם

2020-09-24

https://digital.b144.co.il/%d7%9c%d7%9e%d7%94-%d7%94%d7%a2%d7%a1%d7%a7-%d7%a9%d7%9c%d7%9a-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%91-%d7%9c%d7%94%d7%99%d7%9b%d7%a0%d7%a1-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%98%d7%99%d7%a7%d7%98%d7%95%d7%a7/

מאת: | זמן קריאה: 01:41 דק' | ספטמבר 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • עכשיו זה כבר ברור – טיקטוק כאן כדי להישאר. סטטיסטיקות השימוש העדכניות מצביעות על כך שלטיקטוק כיום 800 מיליון משתמשים פעילים בכל רחבי העולם, עם נתונים מדהימים של המעורבות הגבוהה ביותר לכל פוסט, בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות.

    אין ויכוח על כך שהמשתמשים בטיקטוק הם צעירים ובני נוער בעיקר, אבל לאחרונה אפשר לראות גם התבגרות של הקהל, כאשר במדינות רבות באסיה קהל המשתמשים בני ה-25-34 גדול יותר בכמות מאשר הקהל בגילאי 16-24. במילים אחרות, טיקטוק הפכה לפלטפורמה חשובה ורלוונטית לשיווק עסקים.

    אנשים משחקים בפלאפונים

    לא רק בני נוער משתמשים בטיקטוק, לאחרונה הקהל התבגר ושווה לשווק בה את העסק

    הדור הצעיר, שמאוד ציני לגבי פרסומות ברשת ובטלוויזיה, מבלה בטיקטוק בממוצע שעה ביום. הסרטונים בטיקטוק נתפסים אחרת מפרסומות, הם נראים לנוער אמינים ואותנטיים – ומכאן הפוטנציאל הגדול לקבל חשיפה איכותית לעסק.

     

    איך תכללו את טיקטוק באסטרטגיית השיווק שלכם?

    חשוב להבין את הדקויות ולראות שלטיקטוק חוקים משלו, לא תוכלו למחזר את החומר מרשתות חברתיות אחרות ופשוט להעביר אותו כמו שהוא לטיקטוק, בלי לבצע התאמות. הנה כמה טיפים חשובים לשיווק נכון בטיקטוק:

    1. צרו סרטונים מעניינים עם מסר ברור

    בטיקטוק הכל מתקתק מהר, הסרטונים הם קצרים באורך של עד דקה, ולכן חשוב שהמסר יהיה בהיר. מצד שני, הסרטון שלכם חייב לתת ערך – להיות מעניין, מרגש, מצחיק או משעשע. זה לא יכול להיות סרטון פרסומת קלאסי עם מסרים ישירים מידי.

    כאן מגיע היתרון של עסקים קטנים בטיקטוק, הסרטונים בפלטפורמה לא צריכים להיראות כאילו סוכנות מקצועית הפיקה אותם, להיפך, הם צריכים להיראות אותנטיים וספונטניים. כל מה שאתם צריכים כדי להפיק סרטון הוא רעיון ואת הסמארטפון שלכם. זה הכל.

    בהמשך תוכלו להוסיף אפקט מתוך ספריית האפקטים המגוונת של טיקטוק, כדי להפוך את הסרטון שלכם למעניין ובולט יותר בתוך מיליוני סרטונים שעולים לפלטפורמה מידי יום.

    1. הוסיפו תיאור לסרטון שלכם

    כתבו תיאור קצר וקולע של הסרטון, באופן שיבליט את הערך שלו ויעורר עניין. נסו לכתוב באופן שיניע אנשים להגיב (למשל, הוסיפו שאלה, חידה או אתגר). התיאור של הסרטון חשוב גם לצרכי SEO (דירוג אורגני של הסרטון שלכם בפלטפורמה), ולכן חשוב שתכללו בו מילות מפתח. שימו לב: אל תכתבו מילות מפתח בזו אחר זו בלי היגיון ביניהן, אלאכתבו פיסקה קצרה, הגיונית וממוקדת שכוללת בתוכה מילות מפתח חשובות.

    1. השתמשו בהאשטגים הנכונים

    כמו בפלטפורמות אחרות, המשתמשים בטיקטוק מחפשים סרטונים לפי האשטגים.  האשטגים מעלים את החשיפה של התוכן שלכם, מאפשרים לכם להגדיל את כמות העוקבים ועוזרים לכם לזהות מתחרים.

    מצד אחד חשוב שתשלבו האשטגים רלוונטיים בסרטונים, מצד שני לא כדאי להשתמש בהאשטגים פופולריים כדי שהסרטון לא ילך לאיבוד בתוך ים הסרטונים המתוייגים בהאשטג. במקום זה, עדיף להתבלט בקטגוריות פחות פופולריות. ועוד טיפ חשוב, זה לא אינסטגרם – אל תעמיסו יותר מדי האשטגים על כל סרטון, זה רק יוריד את החשיפה שלכם.

    סימן האשטאג

    שימוש בהאשטגים רלוונטיים יעלה את החשיפה לתוכן שלכם

    שנה חדשה בפתח? זה הזמן לתת בוסט ענק לעסק שלך, עם המומחים בשיווק של B144!   

    1. מעורבות גבוהה: תגיבו ועודדו תגובות בפוסטים שלכם

    בדיוק כמו רשתות חברתיות אחרות, טיקטוק מעודדת מעורבות גבוהה. הדירוג בתגובות הוא על פי מספר הלייקים שהן מקבלות, לכן תגובות סתמיות כמו "אחלה סרטון" פחות תופסות, הימנעו מהן. הקדישו זמן לצפות בסרטונים של אחרים והגיבו עליהם, זה חשוב.

    1. תפרסמו סרטונים באופן קבוע ובתדירות גבוהה

    קיים יחס ישר בטיקטוק בין כמות הפוסטים שאתם מעלים לכמות העוקבים שלכם. ככל שתפרסמו יותר סרטונים  – כך סביר להניח שיהיו לכם יותר עוקבים. אז, זה הזמן להתחיל להעלות!

  • דילוג לתוכן