רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

למכור יותר: המדריך המלא למוצרים משלימים

10 טיפים פשוטים שיגדילו במהירות את הרווח שלך

מאת: | זמן קריאה: 01:25 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

למכור יותר: המדריך המלא למוצרים משלימים
יותר מכירות, יותר רווחים

השיטה הקלה ביותר להגדלת הרווחים בעסק, היא פשוט לגרום לכל לקוח לקנות אצלך יותר ולהשאיר בקופה שלך יותר כסף. מומחי השיווק מצביעים על 10 טיפים פשוטים ומעשיים, שיעזרו לך למכור הרבה יותר להגדיל במהירות את הרווחים בעסק שלך:

1. הצעת מגוון מוצרים נוספים ומשלימים ללקוחות שקונים אצלך. יש להציע מבצעים מיוחדים שיגרמו ללקוחות לקנות יותר מוצרים.

2. מסחור חוויתי ומודגש למוצרים שניתן לשדרג, או להוסיף לקנייה הממוצעת. חשוב לאפשר ללקוח להתנסות חושית ‏- טעם, ריח, מגע במוצר הנלווה.‏ כאשר הלקוח מתנסה במוצר המשלים, הוא מבשיל ושוקל לרכוש אותו.

3. הדרכת עובדים שכוללת דגשים על מוצרי ההשלמה ואופן ניהול תהליך המכירה.‏ לאנשי המכירות שלך תפקיד מכריע בהגדלת סל הרכישה של כל לקוח. עליהם להיות בקיאים במוצרים הנלווים והמשלימים ולדעת לשלב אותם בתהליך הרכישה, כדי להעניק ללקוח חוויה טובה ומותאמת יותר לצרכיו.

 

כעסק, אתם מוכרים חוויה

כעסק, אתם מוכרים חוויה (צילום: Ivanko, shutterstock)

 

4. בניית תסריטי שיחה לאנשי המכירות, שכוללים תשאול לקוחות והבנת התועלות שנם מחפשים. ללקוחות צרכים רבים ושונים. על אנשי המכירות להיות מיומנים בשיחה קשובה והובלת הלקוח למוצרים שעונים בדיוק על רצונותיו וצרכיו.

5. הכנת חומרים שיווקיים – שלטים, עלונים וחומרים מקצועיים אחרים שיתמכו במכירה.‏ חשוב להשקיע בהצגת המוצרים הנלווים והמשלימים ללקוח. אנו רוצים לעורר בו את הרצון לרכוש אותם, מתוך תחושה שהם יביאו לו תועלת והנאה רבה.

6. הצבת יעדים ותגמולים לאנשי המכירות על הגדלת קניה ממוצעת והוספת פריטים למכירה הבסיסית.‏ יש לתמרץ את אנשי המכירות להשקיע בכל קנייה במטרה להגדיל את סל הרכישה. כשאיש המכירות יודע שהוא מתוגמל עבור מכירת מוצרים משלימים ונלווים, המוטיבציה שלו גדלה והוא יתאמץ יותר כדי לשכנע את הלקוחות לרכוש אותם.

7. דוחות מעקב ובקרה לניתוח יומי של התוצאות ועריכת תיקונים בהתאם.‏ ניתוח יומי של המכירות יעזור לך להבין אלו מוצרים נמכרים יותר, רווחיים יותר ומבוקשים יותר. כך ניתן לנהל בחכמה את מערך השיווק והמכירות ולקדם את המוצרים הרווחיים ביותר עבורך.

 

הציבו יעדים וטפסו אליהם

הציבו יעדים וטפסו אליהם (צילום: Radachynskyi Serhii, shutterstock)

 

8. הצעה מיוחדת למבצע חבר מביא חבר, כולל הכנת שובר, או עלון שיווקי עם הטבה ייחודית, שהלקוח הקיים יוכל להעביר ללקוחות פוטנציאליים. הלקוחות שלך ירגישו שגם הם וגם החברים שלהם מרוויחים וכך נעודד אותם להמליץ על העסק ולהפוך לאנשי השיווק שלך.

9. הבלטת המוצרים הנלווים הן בקופה והן במחלקות השונות. יש להשקיע בשילוט ובחומרים שיווקים נוספים‏, שיעזרו ללקוחות להוסיף עוד מוצרים משלימים ונלווים לסל הקנייה שלהם. כך נעזור ללקוחות להבין שהמוצרים האלה יוסיפו להם ערך ויספקו בדיוק את הפתרון שהם מחפשים – לכן כדאי להם לרכוש אותם.

10. הצגת המיתוג של העסק ומגוון המוצרים ללקוחות, כדי לחזק אצלם את התחושה שהם קונים במקום הנכון. לא רק בגלל המוצר הספציפי והמוצרים הנלווים והמשלימים – אלא גם בגלל חווית הביטחון, השירות, המבחר ושאר הערכים שהעסק שלך מעניק להם.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר