רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

לקבל יותר פניות מלקוחות בפייסבוק – בלי להוציא שקל

גם עסק קטן יכול להצליח בגדול ולזכות לפניות רבות ברשת החברתית, בחמישה שלבים פשוטים

מאת: | זמן קריאה: 01:30 דק' | ינואר 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • כל בעל עסק מכיר את הבעיה: כדי להגדיל הכנסות חייבים לשווק ולפרסם בדיגיטל ואמצעי התקשורת, אבל כדי לשווק ולפרסם צריכים תקציב. איך יוצאים ממעגל הקסמים הזה? מתחילים בהדרגה, ומנסים לצבור עוד ועוד לקוחות דרך הפייסבוק באופן אורגני.

     

    כשעמוד הפייסבוק שלכם נראה טוב, הלקוחות מתרשמים שיש לכם עסק פעיל ומקצועי

     

    בטח שמעתם  שפייסבוק מזמן הוריד את אחוזי החשיפה האורגנית, ושכדי להצליח חייבים לממן פוסטים. זה אמנם נכון, אבל רק באופן חלקי: האמת היא שכדי להתחיל לצבור עוקבים ולקבל פניות מלקוחות, יש כמה פעולות שתוכלו לעשות בעצמכם בלי להשקיע אפילו שקל.  אז, צאו לדרך.

     

    1. עוסק, שפר הופעתך!

    בואו נתחיל מהמראה של עמוד הפייסבוק העסקי שלכם. בשלב הראשון עליכם לדאוג לתמונת קאבר מקצועית, תמונת פרופיל טובה ולטקסט ממוקד ומעניין ב"אודות".

    את תמונת הקאבר המקצועית תוכלו ליצור בעצמכם ב-canva, למשל, אם התקציב אינו מאפשר לכם להיעזר במעצב גרפי. בתמונת הפרופיל מומלץ לשים תמונה טובה שלכם. אל תסתפקו בתמונה מהחתונה האחרונה שבה השתתפתם: צרו לעצמכם תמונה עסקית. אפשר לשלם כמה מאות שקלים לצלם מקצועי,, ואפשר לחלופין להסתפק בתוצאה מקצועית מעט פחות  ולבקש מהצלם המשפחתי (הבן דוד הזה שתמיד מצלם אתכם באירועים) שיצלם אתכם  לבושים, מסורקים ובקיצור – נראים מקצועיים.

     

    2. פרגון זה מדבק

    כשלקוח מפרסם חוות דעת אצלך בעמוד, הוא יוצר אמינות ונוטע תחושת ביטחון אצל לקוחות שעוד לא מכירים אותך. חוות דעת מהוות הוכחה חברתית שמשכנעת ויוצרת רושם חיובי.

    איך עושים את זה? פשוט מאוד: שולחים לכל לקוח הודעת וואטסאפ או מייל ובה מבקשים בנימוס שיכתוב עליכם חוות דעת. מודים לו בחום, וכמובן מוסיפים לינק, כדי שכל התהליך יהיה מהיר ונוח.

     

    רוצים עוד לקוחות, ומהר? תנו למומחים של B144 לדאוג לקידום העסק שלכם בפייסבוק

     

    3. מה הסיפור שלך?

    סטורי הוא דרך נוספת ליצור דף פייסבוק פעיל, מעניין ומושך תנועה. פרסמו בסטורי רגעים מהעבודה: שתפו בתהליכים, בפגישות ובנסיעות שלכם. שמרו על שיתוף אותנטי ככל האפשר. שלבו בסטורי סקרים ושאלות לגולשים כדי לעורר מעורבות רבה יותר.

     

    שימוש בסטורי יכול לעזור לכם להגיע ללקוחות חדשים ולעורר עניין בקרב קהל קיים

     

    4. צרו אסטרטגיית תוכן

    מכירים את הביטוי "התוכן הוא המלך"? זה נכון! תוכן מעניין ואיכותי יביא אליכם עוד ועוד עוקבים, יגרום לשיתופים ויעורר מעורבות בפוסטים. התחילו בתכנון אסטרטגיוחשבו איזה סוגי פוסטים שונים תרצו לפרסם: טיפים, תגובה על כתבות או סרטונים, סיפורי לקוחות, סיפורים אישיים שיש בהם מסר, עבודות ופרויקטים שהסתיימו או כל נושא אחר. נסו לתכנן פוסטים מראש ותזמנו אותם. השקיעו מחשבה בכל פוסט; אל תפרסמו סתם פוסטים שיווקיים. חשבו מה הלקוח מעוניין לקרוא ואיזה ידע תוכלו לתרום לו.

     

    5. פרסמו סרטונים ולייבים

    רוב האנשים לא אוהבים להצטלם או לראות את עצמם על המסך. ובכל זאת, כדאי לכם לנסות, מפני ששילוב סרטונים ולייבים בעמוד הפייסבוק שלכם עשוילהגדיל את מספר העוקבים שלכם. אם תצלמו פעם בשבוע (או שבועיים) הדרכות פרקטיות הכוללות מידע מועיל ושימושי, הסרטונים הללו יוכלו לחזק את תחושת ההיכרות האישית איתכם (או בשפה המקצועית, פרסונליזציה) ולהגביר את תחושת האמון בעסק שלכם.

  • דילוג לתוכן