רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

מהו תוכן שיווקי ואיך משתמשים בו?

בואו ונכיר את התוכן השיווקי ואת הדרכים לרתום אותו למטרות העסקיות

מאת: | זמן קריאה: 01:12 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

מהו תוכן שיווקי ואיך משתמשים בו?
המלך של השיווק הדיגיטלי

על פי נתונים רשמיים, במנועי החיפוש מופיעים יותר מ-4.6 מיליארד אתרים. בפלטפורמה שבה המידע מציף אותנו מכל עבר, קשה מאוד להתבלט. אז איך בכל זאת עושים את זה? הדרך לנצח במלחמה הזאת עוברת דרך לב הקורא. זו הסיבה שתוכן שיווקי נחשב לאחת מאסטרטגיות השיווק היעילות ביותר כיום

 

מה זה תוכן שיווקי?

בניגוד לפרסומות, שבהן אנחנו “דוחפים” את המסר ללקוח בצורה מאוד פשוטה וברורה, התוכן השיווקי מבוסס על עיקרון שונה לחלוטין. זהו תוכן שנשען על חיבור עמוק עם הלקוח. ביצירת תוכן כזה, אנחנו למעשה מציעים לאנשים משהו בתמורה לזמן שלהם – לכן כשיוצרים תוכן שיווקי ננסה לרגש, ללמד, לייעץ או לבדר – כל זאת במטרה להגיע למצב שבו הקהל רוצה לצרוך את התוכן ולא מחויב לכך.

 

צרו תוכן שכיף לקרוא

צרו תוכן שכיף לקרוא (צילום: shutterstock)

 

איך מייצרים תוכן שיווקי חכם?

לפני שניגשים לייצר תוכן שיווקי חשוב להבין מהם ערכי המותג שלכם, איזו תועלת אתם יכולים להביא ללקוחות שלכם ואילו רגשות אתם רוצים שיהיו מקושרים עם העסק שלכם. ברשת הסופרמרקטים האמריקנית Whole Foods לדוגמה, חיפשו דרך לקשר בין חוויית הקנייה שלהם לבין אורח חיים בריא. אז הם הפכו את האתר שלהם למאגר מידע על הרגלים בריאים, טיפים לתזונה נכונה ומדריכים שמסבירים איך לקנות בזול בלי להתפשר על הבריאות. החיבור העמוק בין התוכן לערכים המרכזיים של המותג הביא תועלת רבה יותר מכל פרסומת עם סלוגן קליט.

 

רוצים ליצור תוכן שיווקי אפקטיבי? קבלו הצעה משתלמת מהמומחים של B144

 

באילו פלטפורמות אפשר לייצר תוכן שיווקי?

האינטרנט מאפשר הזדמנויות רבות להצגת התוכן שלכם, הנה חלק קטן מהאפשרויות העומדות לרשותכם:

 

פרופילים ברשתות החברתיות – מאפשרים לתקשר עם הגולשים בגובה העיניים בצורה שאינה פרסומית, אלא בעלת ערך כלשהו בעבורם.

מאמרי אורח בכלי תקשורת – אם תייצרו תוכן מעניין עם זיקה חזקה למותג שלכם, ניתן בהחלט להציע אותו לכלי התקשורת המרכזיים להגברת החשיפה לעסק שלכם.

ניהול בלוג באתר – בו ניתן לשתף מידע רלוונטי, שונה ומעניין מזווית שאינה שיווקית.

הפקת סרטונים – וידאו הוא דרך נהדרת לצבור ויראליות. סרטונים מרגשים, מצחיקים או ייחודיים יזכו לתפוצה רחבה וחינמית ברשתות החברתיות.

הפצה במערכות המלצות תוכן – כלים כמו Outbrain או Taboola מציגים את התוכן שלכם באתרים רבים עם רלוונטיות לקהל היעד ולתחום העיסוק שלכם.

שימוש במובילי דעה – מחקרים מראים שלמשפיענים ברשת יש כוח שכנוע יעיל ביותר. ניתן בהחלט לאתר מובילי דעה שהערכים שלהם תואמים את ערכי המותג שלכם ולהציע שיתוף פעולה שיתרום לשני הצדדים.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר