רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

מוכנים? כך גוגל תשנה את הדרך שבה תפרסמו ב-2019

כדי לנצח במשחק, חייבים ללמוד את החוקים החדשים

מאת: | זמן קריאה: 01:39 דק' | ינואר 2019 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

מוכנים? כך גוגל תשנה את הדרך שבה תפרסמו ב-2019
להתחיל את השנה עם יתרון משמעותי על המתחרים

בכל פעם שאנחנו חושבים שאנחנו מכירים את מערכת הפרסום של גוגל, היא שוב משתנה ומתפתחת. בואו נבין מהם השינויים החשובים ביותר שיקרו ב-2019 כדי להשיג יתרון במרוץ הזה:

1. מטקסט לתמונה

יושבים בלובי של מלון ופשוט חייבים להשיג את הכורסה המפנקת שבו לסלון שלכם? פשוט צלמו אותה ומיד תועברו לחנויות וירטואליות שמוכרות אותה וישלחו אותה עד לפתח הבית שלכם. נראה כמו מדע בדיוני? למעשה, פינטרסט כבר השיקה שירות דומה ב-2018, לצד אמזון ששיתפה פעולה עם אינסטגרם כדי לפתח בעצמה כלי כזה.

 

לא רוצים להישאר מאחור? פנו עכשיו למומחים של B144 לקמפיין גוגל מנצח

 

כעת, גם ענקית החיפוש המוכרת בעולם מאפשרת לצלם מוצרים ולחפש אותם באמצעות אפליקציית Google lens או Google photos. הטכנולוגיה הזאת עדיין בחיתוליה, אך מומחים מאמינים כי ב-2019 החברות האלו ישפרו את הממשק ויתחרו זו בזו כדי שנשתמש באפליקציה שלהן בכל פעם שנרצה לחפש מוצרים בצורה הזו. כמפרסמים, זה מחייב אותנו להשקיע בנראות של המוצרים שלנו ברשת ולהציג אותם בחנות וירטואלית עם מידע מפורט ורכישה נוחה.

 

אולי הנעל הזאת זולה יותר ברשת?

אולי הנעל הזאת זולה יותר ברשת? (צילום: shutterstock)

 

2. הדיבור החדש

העוזרות הווירטואליות הקוליות כמו אלכסה, סירי ואסיסטנט של גוגל, עדיין לומדות לדבר בעברית ולכן השימוש בהן בישראל עוד נמצא בחיתוליו, אך בארצות הברית, 27.6 אחוזים מהמבוגרים משתמשים בהן, ועל פי התחזיות המספר ימשיך לטפס ל-31.6 אחוזים ב-2020.

זה אומר שגם המפרסמים מוכרחים להכין את עצמם לעידן שבו אנשים יפסיקו לכתוב ויתחילו לדבר בכל פעם שהם מחפשים בגוגל. זה אומר שהחיפושים יהיו קצרים יותר, מנוסחים יותר בצורת שאלות ובשפת דיבור. לכן, כיום אפילו יותר מאשר בעבר, כדאי שבאתר שלכם יהיה אזור של שאלות נפוצות, שהכותרות יהיו מנוסחות כשאלות ושהטקסט יהיה קצר וקולע.

 

3. כבר לא מדויק

אם אתם משקיעים המון אנרגיות כדי למצוא את מילות החיפוש המושלמות לקמפיין, אולי כדאי להפסיק. גוגל עדכנה את אלגוריתם הפרסום שלה, כך שהוא יקשר קמפיינים גם למילים שקרובות לתוכן שלו. לכן, אם תחפשו “מלון יוקרה בירושלים”, או “מלון חמישה כוכבים בירושלים”, ככל הנראה תקבלו את אותן התוצאות בפרסום ממומן בגוגל. זה אמנם ייתן לכם המפרסמים קצת פחות שליטה על הצגת המודעה, אבל יאפשר לכם להשקיע אנרגיות בדברים חשובים יותר כמו איכות הקמפיין שלכם.

 

כבר לא חייבים לפגוע בדיוק במטרה

כבר לא חייבים לפגוע בדיוק במטרה (צילום: shutterstock)

 

4. יודעים עלינו הכול

פרסום על פי תחומי עניין היה מזוהה בעיקר עם פייסבוק – עד עכשיו. בקיץ של 2018 גוגל השיקה לכלל המפרסמים את הדרך החדשה למקד את קהל היעד במודעות ממומנות. על פי הנתונים שאוספת גוגל על כל אחד מאיתנו, כעת אפשר לפרסם לאנשים עם תחומי עניין מסוימים, לאנשים שמרבים לקנות ברשת, לאנשים שדומים ללקוחות הקיימים שלכם ועוד.

ב-2019, כנראה שרוב המתחרים שלכם יתחילו להשתמש באפשרות הזאת ולכן כדאי שגם אתם תכירו אותה היטב. את האפשרות הזאת תוכלו לראות כבר עכשיו בגוגל אדוורדס בהגדרת קהל היעד לקמפיין שלכם.

 

5. תור הזהב של יוטיוב

אנשים ברחבי העולם צופים ביותר ממיליארד שעות של וידאו ביוטיוב בכל יום. בגוגל, שמחזיקה ברשת הווידאו הפופולארית בעולם, מדווחים על עלייה של 150 אחוזים ביחס ההמרה (הנעות מוצלחות לפעולה) במודעות ביוטיוב. כעת גוגל משדרגת את כלי הפרסום שלה ביוטיוב, ה-TrueView, כך שהוא יעצים עוד יותר את תוצאות הפרסום בפלטפורמה.

הכלי הזה למעשה “מסמן” גולשים שחיפשו בעבר את המוצר או השירות שלכם, או כאלה שמתעניינים בעולם התוכן של המודעה שלכם, כך שתוכלו להציג את מודעות הווידאו שלכם רק להם ולנצל בצורה טובה יותר את תקציב הפרסום.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר