רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

מקדמים תוכן? הכירו את הטרנדים החמים שישלטו בתחום ב-2019

מווידאו ועד למיקרו- משפיענים: כך ייראה עולם התוכן בשנה הקרובה

מאת: | זמן קריאה: 01:46 דק' | מרץ 2019 | מערכת B144 דיגיטל |

  • מקדמים תוכן? הכירו את הטרנדים החמים שישלטו בתחום ב-2019
    התוכן שולט בחיים שלכם - אבל האם אתם יודעים גם להשתמש בו לטובתכם?

    ככל שהעולם מתקדם, אנשים הופכים אדישים יותר לפרסום ה"מסורתי" ומפתחים עמידות מסוימת למסרים הקונבנציונליים שלו. לכן, גדולי המומחים כבר מבינים שתוכן איכותי הוא הנדבך החשוב ביותר בכל מהלכי השיווק והפרסום – והוא רק ילך ויהפוך חיוני יותר בשנה הקרובה. אז כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל שלו – בואו נבין מהם הטרנדים הלוהטים ביותר שצפויים לשלוט בעולם התוכן השנה:

     

    רוצים לבנות אתר שאי אפשר להתעלם ממנו? קבלו הצעה מנצחת מהמומחים של B144 >>

     

    איך קידמו תוכן ב-2018?

    גם בשנה החולפת תפס התוכן נפח משמעותי ממאמצי הקידום והפרסום ברשת בקרב ארגונים גדולים וקטנים כאחד. אלו המגמות הבולטות ביותר שהובילו אותו בשנה הזאת וילוו אותנו גם בשנים הבאות:

    מערכות הגשה (Ad Servers) – אלו מערכות מתקדמות שקובעות איך ובאילו פלטפורמות להציג את התוכן כדי למקסם את התוצאות, את הרלוונטיות לגולשים ואת החשיפה של התוכן ברשת.

    יצירת גאנט תוכן שנתי – מי שמודד פעמיים גוזר פעם אחת – וההבנה הזאת מחלחלת לאיטה גם לרוב הארגונים שמשקיעים בתוכן בשנים האחרונות. גאנט תוכן ממוקד ומפורט מסייע קודם כל להבין מהן המטרות של התוכן שלנו ומהן הדרכים היעילות ביותר להשגתן.

    השקעה בתוכן וידאו – מחקרים מראים שרוב האנשים כיום קוראים פחות וצופים יותר בווידאו. החברות הגדולות ברשת כמו גוגל ופייסבוק כבר מזמן מבינות זאת וכך גם יצרני התוכן הגדולים, שהשקיעו בשנה החולפת תקציבי עתק בתוכן וידאו. זו מגמה שככל הנראה רק תלך ותתעצם גם ב-2019 ולכן חשוב להכיר אותהד ולהשקיע בעצמנו בתוכן איכותי, מעניין וממוקד.

     

    למה לקרוא כשאפשר פשוט לצפות בווידאו איכותי

    למה לקרוא כשאפשר פשוט לצפות בווידאו איכותי

     

    ואיך נקדם תוכן ב-2019?

    גם בשנה הקרובה, השקעה בתוכן איכותי, לצד השקעה במערכות הגשה שיפיצו אותו בצורה חכמה וממוקדת, יעשו את ההבדל בין מותגים שיצרו בולטות ברשת לבין אלו שיאבקו בתחנות רוח כדי להגדיל במעט את הכניסות לאתר. כדי להישאר במרוץ העיקש וגם לנצח בו – חשוב להפנות תקציבים למטרה החשובה הזאת, אך גם לדעת במה בדיוק כדאי להתמקד.

    כך תבנו אסטרטגיית תוכן מוצלחת ב-2019

    התנסו בפלטפורמות חדשות – כיום הגולשים מתעייפים מהר מאוד מהפלטפורמות המוכרות ומחפשים כל הזמן פורמטים חדשים ומעניינים. אם תהיו החלוצים בשימוש בפורמטים האלו בתחום שלכם – אתם גם תהיו הראשונים להרוויח מהם בענק. חשוב להיות עם היד על הדופק ולחפש כל הזמן דרכים חדשות להציג את התוכן שלכם – זה יכול להיות באמצעות סקרי וידאו, סטורי'ז, סרטונים ב-MUSICAL.LY או דרך כל כלי אחר שיצוץ בשנה הקרובה ויסחף אחריו את הקהל.

    השתמשו במיקרו-משפיענים – הרשתות החברתיות מצמיחות לא רק כוכבי ענק, אלא גם אנשים שבולטים בתחום הספציפי שלהם ומוכרים מאוד בנישות הספציפיות שלהם. נסו לחפש אנשים כאלו שקשורים לתחום העיסוק שלהם וצרו ביחד איתם תוכן איכותי שגם ייצור באז שישרת את המטרות שלכם וגם לא יצריך תקציב של שימוש בשירותי סלבריטאי על.

     

    אתם לא צריכים לגייס סופרסטאר לקמפיין, מספיק להיעזר בגיבור מקומי בנישה שלכם

    אתם לא צריכים לגייס סופרסטאר לקמפיין, מספיק להיעזר בגיבור מקומי בנישה שלכם

     

    פחות שיווקי, יותר אישי – כפי שכבר הסברנו קודם, מחקרים מהשנים האחרונות מראים שאנשים מאסו באסטרטגיות השיווק המסורתיות. במקום להיחשף לחומרים פרסומיים – אנחנו רוצים להתרגש, להזדהות, לצחוק ולהתחבר. לכן, ככל שהתכנים שלכם יהיו אישיים יותר, חושפניים יותר, מלאים ברגש ובסיפורים איכותיים – כך הם ידברו לקהל בצורה שאי אפשר להתעלם ממנה.

    כמה מילים לסיכום

    אם אתם רוצים להצליח בעולמות הפרסום והשיווק, חשוב שהתוכן יהיה חלק בלתי נפרד ואף מרכזי מהחיים ומהאסטרטגיה שלכם. השקעה בתוכן לא רק דורשת לייצר משהו מעניין ובעל ערך – אלא גם להכיר את הטרנדים החמים ביותר בתחום ואת השינויים בעולמות התוכן.

    רוצים לבנות אתר שאי אפשר להתעלם ממנו? קבלו הצעה מנצחת מהמומחים של B144 >>