רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

על קו הזינוק: איך יוצרים לקוחות לעסק חדש?

מקימים עסק? 4 דרכים לייצר קהל שירוץ איתכם למרחקים ארוכים

מאת: | זמן קריאה: 01:17 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

על קו הזינוק: איך יוצרים לקוחות לעסק חדש?
למקומות, היכון, צא!

בחנתם, תכננתם, חלמתם ובעיקר לא ישנתם – והנה העסק החדש שלכם עומד לצאת לאוויר העולם. בשלב הזה, עם כל ההתרגשות, צפוי להגיע גם הלחץ. מה אם לא ייכנס מספיק כסף? מה אם הלקוחות לא יגיעו? כדי להפיג את עננת חוסר הוודאות, הנה כמה דרכים שבהן תוכלו ליצור קהל לקוחות גדול ונאמן מהרגע הראשון

 

השקיעו בתדמית ולא במכירות

בשלב הראשון חשוב שכמה שיותר אנשים יחשפו לעסק שלכם. לכן, לפני שחושבים איך למכור כמה שיותר, חשוב לייצר “סל תדמית” שיעזור לכם להפיץ את הבשורה. בשלב הראשון חשוב למתג את העסק בצורה ממוקדת ומדויקת, לאחר מכן מומלץ לייצר כרטיסי ביקור, עלונים, אתר אינטרנט, עמודים ברשתות חברתיות רלוונטיות וכן להפנות משאבים וכסף לפרסום. לתדמית העסקית, ממש כמו רושם ראשוני בכל אינטראקציה באשר היא, יש חשיבות ראשונית ורבה – אחר כך ניתן יהיה לחשוב כיצד להגדיל את המכירות.

 

מתחילים להרכיב את הפאזל

מתחילים להרכיב את הפאזל (צילום: shutterstock)

 

צרו מועדון אקסקלוסיבי

למרות שמועדון חברים הוא דרך נהדרת לשמר לקוחות קבועים, לעיתים רחוקות אנחנו חושבים עליו כעל אחד מצעדיו הראשונים של העסק. אולם, חשוב להבין שזוהי דרך מצוינת לשמר לקוחות, לתקשר באופן שוטף עם הקהל, להציע הטבות אטרקטיביות ולהגדיל הכנסות. נסו לחשוב על ערך מיוחד שהמועדון ייתן ללקוח – לא רק הנחה חד פעמית על הקנייה בעסק. הערך הזה יכול לבוא לידי ביטוי למשל בצבירת נקודות, הטבות מתחלפות או כל דבר אחר שגם אתם הייתם שמחים לקבל.

 

בנו לעסק נרטיב מיוחד

המילה “עסק” מרגישה לנו לעיתים מנוכרת ונקייה מרגשות. מנגד, אנשים שנמשכים לאדם שמאחורי העסק ולסיפור הייחודי שלו, ללא ספק ירצו לחזור ולקנות אצלו. כולנו אוהבים סיפורים אישיים,  או לכל הפחות עניין אותנטי – לכן, חשוב שגם לעסק שלכם יהיה סיפור מרשים ושונה. נסו להבין מהו הסיפור הייחודי של העסק שלכם, כזה שאין לאף אחד אחר. לאחר מכן נסו לזקק אותו ולכתוב אותו בכמה משפטים. בחירת המילים המדויקות וכתיבתן תוכל לסייע לכם רבות, כעת ובהמשך – אז תוכלו להשתמש בו בפרזנטציות, בכנסים, באירועי יח”צ, בהודעות לתקשורת וגם במסרים הפרסומיים השוטפים שלכם.

 

הכינו ללקוח את השטיח האדום

הכינו ללקוח את השטיח האדום (צילום: shutterstock)

 

השקיעו בווידאו

מחקרים חושפים תמונת מצב ברורה – רוב האנשים כיום קוראים פחות וצופים יותר בסרטונים. אולי זה בגלל הצפת המידע שגורמת לנו לחפש דרך נוחה יותר לצרוך את התכנים שלנו, אולי זו הפרעת קשב קולקטיבית, אך בשורה התחתונה – זהו נתון שמוכרחים לקחת בחשבון כשמשווקים את העסק.

 

כוונו לרגש, לא לרציונל

זוכרים את הנרטיב הייחודי של העסק? זה הזמן להשקיע גם בסרטון וידאו ממוקד, מרגש וסוחף, שיחשוף אותו לכמה שיותר אנשים ויגרום להם להתחבר בצורה טובה, אמיתית וכנה יותר לעסק שלכם ולמטרות שלו.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר