רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

על תבונה ורגישות בפנייה ללקוחות: כיצד להימנע מטעויות קלאסיות בשיווק דיגיטלי

כבעלי עסק אנחנו לפעמים נשאבים לפנטזיה על מה שאנחנו משווקים, ולא שמים לב שהלקוחות לא מגיבים בהתלהבות שציפינו אליה. אז איך אתה מצפה שהלקוח יגיב - ואיך הוא מגיב באמת? אספנו כמה דוגמאות קלאסיות

מאת: | זמן קריאה: 00:17 דק' | פברואר 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • אומרים שהדרך לגיהינום רצופה בכוונות טובות. הדבר נכון גם בשיווק דיגיטלי. כבעלי עסק אנחנו כל כך בטוחים במוצר שלנו ובמה שאנחנו מוכרים, שלפעמים אנחנו לא רואים את התמונה המלאה ומפספסים את מה שעובר באמת בראש של הלקוח. הדרך הכי טובה להימנע מטעויות כאלו, היא פשוט לשים את עצמנו כלקוחות ולדמיין מוצר אחר לגמרי. ובכל זאת, קורה שאנחנו מצפים להסתערות מצד הלקוחות ומקבלים תגובה צוננת, במקרה הטוב. אספנו לכם את רשימת הטעויות המלאה שבעלי עסקים נוטים לעשות. איך הם חושבים שהלקוח יגיב – ואיך הוא מגיב באמת:

  • דילוג לתוכן