רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

פחות או יותר: זה מה שהאתר שלכם צריך לכלול

כשבונים אתר יש נטייה "לזרוק" את כל התוכן בפנים, אבל זו טעות. איך יודעים ליצור את המינון הנכון?

מאת: | זמן קריאה: 01:33 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

פחות או יותר: זה מה שהאתר שלכם צריך לכלול
לא פחות מדי ולא יותר מדי

אתר אינטרנט הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר שעומדים לרשותנו להגדלת חשיפה, יצירת מעגלי לקוחות ומכירות, אבל מה באמת הכרחי שיהיה בו? אתר של 5 עמודים מתומצתים וענייניים? 15 עמודים ויזואליים מפורטים? אספנו עבורכם רשימה של עמודי חובה בהם יש להצטייד ליום העלייה לאוויר

 

1. עמוד הבית

העמוד המרכזי של האתר, העוגן שלו והעמוד השיווקי ביותר באתר. זהו העמוד אשר יקבע אם הגולשים יישארו באתר שלכם, או יחזרו לתוצאות החיפוש וימשיכו אל המתחרים. העמוד צריך להכיל סלוגנים, פסקאות שיווקיות ותוכן שיווקי, תקציר שירותים ומידע קצר אודות החברה. חשוב לא להציף את העמוד ולנסות להוביל את הגולשים פנימה אל העמודים הפנימיים ולגרום להם לפנות אליכם.

 

2. עמוד אודות

כרטיס הביקור שלכם בעולם הווירטואלי. בעל חשיבות גבוהה במיוחד משום שנחשב לאחד העמודים הנצפים ביותר באתר. עליו לכלול תקציר של היסטוריית העסק, בעלי התפקידים העומדים בראשו, סוגי השירותים הקיימים, חזון העסק ולקוחות מרכזיים.

 

עם תכנון נכון תגיעו לתוצאה מעולה

עם תכנון נכון תגיעו לתוצאה מעולה (צילום: shutterstock)

 

3. עמוד שירותים, חבילות ומוצרים

מעניק מידע אודות השירותים והמוצרים שהעסק שלכם מציע. ניתן לכתוב את התכנים המיועדים לו כעמוד מרכזי או כעמוד המוביל לעמוד ספציפי אודות כל מוצר – ובכך לספק מידע מקיף על כלל הפעילות בחברה. הפרדת שירותי שירותים/מוצרים היא טכניקה אפקטיבית גם לקידום במנועי חיפוש. למשל באתר של שירותי עריכת דין ניתן לכתוב בנפרד לגבי שירותי עורך דין מקרקעין, עורך דין לדיני משפחה וכו׳.

 

4. עמוד שאלות ותשובות

עמוד אפקטיבי שנועד להעביר מידע רלוונטי בידידות, לספק מענה לשאלות נפוצות ולהניע לפעולה. לא מומלץ לוותר על עמוד זה כיוון והשאלות והתשובות מדגישות את היתרונות של העסק שלכם, מכילו נושאים מרכזיים המעניינים את הלקוחות ומתבססות על אלמנטים שיווקיים שתרצו לקדם.

 

רוצים להיעזר במומחים לתוכן? דברו עם צוות המומחים של B144

 

5. מאמרים מקצועיים (בלוג)

כתיבת בלוג אינה חובה באתר, אך זהו אלמנט אשר יכול לעזור לנוכחות הווירטואלית, למיתוג ולהגדלת האמינות של העסק. מאמרים נועדו לספק מידע הנוגע באופן ספציפי לעסק ולמידע כללי בתחום בו אתם עוסקים. לבלוג ומאמרים יש השפעה חיובית על קידום במנועי חיפוש, ועל ביסוסכם כאוטוריטה מקצועית.

 

תתחילו לכתוב בלוג!

תתחילו לכתוב בלוג! (צילום: Ollyy, shutterstock)

 

6. קטלוג

מיועד בעיקר לאתרים המתפקדים כחנות וירטואלית. הקטלוג מעניק לכל מוצר תיאור ספציפי המספק מידע רלוונטי ומניע את הגולש לפעולה. חשוב להוסיף תוכן ראשי לכל קטגוריית מוצרים, ופסקה מרכזית שיווקית בראש הדף – אלו גם כן יעזרו לקידום במנועי החיפוש.

 

7. תיק עבודות

תיק עבודות מציג לגולשים את היסטוריית ההצלחות שלכם בקרב לקוחות קודמים. התמקדו בתיאור השירות ולא בלקוחות עצמם – והדגישו את הביצועים שלכם בכל פרויקט. למשל, אם מדובר בחברת תוכן שיווקי לאתרים – פרטו מה התבצע בכל פרויקט (ניהול תוכן בהתאמה אישית, כתיבת תוכן לאתר, קריאייטיב, כתיבת מאמרים, כתיבה לקידום, תרגום וכו׳). יש להוסיף לוגואים של לקוחות וצירוף לינקים לעבודות – כי אין טוב ממראה עיניים.

 

כידוע,  כתיבת תוכן לאתר היא משימה מורכבת וחשובה. כמובן שמלבד הדוגמאות שהבאנו כאן ישנם תכנים נוספים ודוגמאות רבות לדפי תוכן מגוונים באתרים – אך אלו כבר ספציפיים יותר ומותאמים אישית למטרות העסק שלכם. זה המקום לציין כי מומלץ להיעזר בשירותי כתיבת תוכן מקצועיים, אשר ידעו לנתב את הכתיבה השיווקית למקום הנכון והמוצלח ביותר כדי לקדם את אתרכם.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר