רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

פרסום בגוגל מקום ראשון: כך תביא את העסק שלך למקום הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל

רוצה להיות הראשון שמופיע כשמחפשים בעל עסק בתחומך? מחקר, אופטימיזציה ולמידה מהמתחרים: אלה הצעדים שיסייעו לכם לכבוש את פסגת דף התוצאות

מאת: | זמן קריאה: 02:45 דק' | ספטמבר 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • קידום אתרים באינטרנט הוא תחום דינמי המחייב ידע, ניסיון, חדשנות ויצירתיות. כל עסק מעוניין שהאתר שלו יגיע למקום הראשון בגוגל, עם זאת חברת קידום (SEO) אמינה לעולם לא תבטיח ותתחייב ללקוחות שלה על מקום ראשון בגוגל. למעשה, באמצעות קידום אורגני ופרסום ממומן אפשר להגדיל את נראות האתר בדף תוצאות החיפוש של גוגל, ובנוסף אפשר להגביר את תעבורת הגולשים לאתר ולהגדיל משמעותית את כמות הכניסות לאתר.

    עבודת SEO איכותית תעזור להתקדם בגוגל למקום הראשון

    עבודת SEO איכותית תעזור להתקדם בגוגל למקום הראשון

     

    קידום אתרים באינטרנט הוא תחום דינמי המחייב ידע, ניסיון, חדשנות ויצירתיות. כל עסק מעוניין שהאתר שלו יגיע למקום הראשון בגוגל, עם זאת חברת קידום (SEO) אמינה לעולם לא תבטיח ותתחייב ללקוחות שלה על מקום ראשון בגוגל. למעשה, באמצעות קידום אורגני ופרסום ממומן אפשר להגדיל את נראות האתר בדף תוצאות החיפוש של גוגל, ובנוסף אפשר להגביר את תעבורת הגולשים לאתר ולהגדיל משמעותית את כמות הכניסות לאתר.

    המטרה – דירוג גבוה בגוגל

    אם חברת קידום אתרים או חברה המתמחה בפרסום בדיגיטל מבטיחה לך מקום ראשון בגוגל כדאי שתחפש חברה אחרת. אף חברה מקצועית לא תבטיח לך פרסום בגוגל מקום ראשון מאחר ויש פרמטרים רבים שלא ניתן לשלוט בהם בתהליך של קידום אתרים בגוגל.

    המטרה שלך צריכה להיות דירוג גבוה בדף התוצאות הראשון של גוגל, כמובן שהיעד הוא לכבוש את המקום הראשון אך אין אפשרות לשלוט בתוצאות החיפוש ועליך לדעת זאת מראש. בתהליך ממוקד וממושך ניתן להביא את האתר של העסק שלך להיות בין הראשונים בגוגל. מיקום גבוה בדף תוצאות החיפוש של גוגל מבטיח לך חשיפה רחבה, עלייה משמעותית בכמות הכניסות לאתר, נכס דיגיטלי בעל ערך ויותר פניות לעסק.

    תהליך קידום האתר בגוגל

    תהליך פרסום בגוגל מקום ראשון נועד להביא את האתר שלך למקום גבוה, בין הראשונים בגוגל. תהליך קידום אתרים אורגני מבוסס על השלבים הבאים:

    • אופטימיזציה של האתר.
    • מחקר מילות מפתח.
    • מחקר שוק ובדיקת מתחרים.
    • שדרוג התוכן באתר.
    • שיפור מהירות הטעינה של האתר.
    • התאמת האתר לעדכון מובייל פירסט (התאמה למכשירים ניידים).
    • בניית קישורים.
    • מיתוג האתר.
    • קידום לוקאלי וניהול מוניטין (בהתאם לצורך).
    עבודת הקידום נמשכת לטווח הארוך ומבטיחה יציבות בדירוגי הביטויים

    עבודת הקידום נמשכת לטווח הארוך ומבטיחה יציבות בדירוגי הביטויים

     

    בשלב הראשון מקדם האתרים יבצע בדיקה של האתר בגוגל כדי לבדוק האם האתר עבר אינדוקס או לא. אם גוגל לא מוצא את האתר שלך חשוב לבדוק מה הסיבה לכך מאחר ויש מצבים בהם רכשת את הדומיין רק לאחרונה לכן גוגל טרם אינדקס את האתר, ויש מצבים שהאתר חסום לסריקה או נענש על ידי גוגל.

    בנוסף, מקדם אתרים מקצועי בודק את האתר שלך כדי לבדוק האם ניתן לקדם אותו. חשוב להדגיש כי לא כל אתר מתאים לקידום אתרים אורגני. כדי להביא את האתר שלך למקום גבוה בדף התוצאות הראשון של גוגל חשוב לבדוק האם ניתן להטמיע קוד מעקב לצורך קבלת נתונים סטטיסטיים, בדרך כלל מחברים את האתר לגוגל אנליטיקס. כמו כן, חשוב לבדוק האם ניתן להוסיף דפים חדשים באתר והאם יש אפשרות לשלוט ולערוך את תגיות הכותרות והתיאור – אלו אבני יסוד בתהליך קידום אתרים בגוגל.

    השקיעו במחקר מילים

    בכל תהליך של פרסום וקידום בגוגל חשוב להשקיע במחקר מילים מעמיק. מערכת הפרסום של גוגל כוללת גישה לכלי מילות מפתח באמצעותו תוכל לקבל מידע חשוב על נפח החיפוש לכל ביטוי. כמו כן, כלי מילות המפתח של גוגל מציע לך ביטויים נוספים שיכולים לעזור בקידום האתר.
    עליך להתייחס למילות מפתח עם מספר גבוה, אלו מילות מפתח הנחשבות לתחרותיות לכן הן עשויות להיות רווחיות יותר עבורך. עם זאת, קשה יותר לקדם מילות מפתח תחרותיות לכן הטיפ של המומחים הוא לשלב גם ביטויי זנב ארוך.

    לומדים מהמתחרים

    כמו בכל אסטרטגיה של פרסום בגוגל מקום ראשון, גם בתהליך קידום אתרים אורגני בודקים את המתחרים כד לבדוק אילו מילות מפתח הם בחרו לקידום האתר שלהם שנמצא במיקום גבוה בגוגל. מומלץ לבדוק ביטויים קצרים וביטויי זנב ארוך שהמתחרים החזקים בחרו, עליך לזכור כי ביטוי קצר מביא יותר טראפיק אך במקרים רבים ביטויי זנב ארוך יביאו לך יותר המרות.

    יש מגוון כלים חינמיים לבדיקת מתחרים, אחד הכלים המועדפים על ידי מקדמי האתרים הוא Ahrefs, כדאי להשתמש בכלי נוסף כדי לקבל מידע מגוון ומקיף יותר.

    אופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש

    אופטימיזציה למנועי החיפוש (Search Engine Optimization) מהווה שלב הכרחי בקידום האתר, יש להתאים את העמודים לביטויי המפתח שבחרת. בתהליך אופטימיזציה של עמוד מסוים באתר שברצונך לקדם למקום גבוה עליך לוודא כי ביטוי המפתח מופיע בכותרת העמוד (Title), בתגית התיאור (Meta Description) ובתוכן עצמו.

    בתהליך האופטימיזציה של האתר משפרים את מהירות הטעינה, בונים היררכיה ברורה ומשדרגים את חוויית המשתמש. גוגל מעניק דירוג גבוה יותר לאתרים המספקים חוויית משתמש ייחודית וגם גולשים לא ינטשו את האתר במהירות. כמו כן, חשוב לבנות קישורים חיצוניים ופנימיים, עדיף בעזרת מומחה לקידום אתרים.

    אופטימיזציה הינו תהליך של מיטוב האתר והתאמתו להנחיות מנועי החיפוש

    אופטימיזציה הינו תהליך של מיטוב האתר והתאמתו להנחיות מנועי החיפוש

     

    משקיעים בתוכן איכותי

    קידום אתרים בגוגל למקום הראשון מבוסס בין היתר על שדרוג התכנים באתר, חשוב להוסיף תכנים חדשים מעבר לעיבוי ושדרוג התכנים הקיימים. התכנים באתר צריכים להתאים לגולשים ולספק להם מידע בעל ערך. האלגוריתם של גוגל יודע לזהות תכנים מקוריים ואיכותיים, גוגל מעניק דירוג גבוה לתכנים הטובים לכן כדאי לך להשקיע בנושא.

    התאמת האתר לניידים

    גוגל הוציאו את עדכון מובייל פירסט וכיום האלגוריתם מעניק דירוג גבוה יותר לאתרים רספונסיביים המותאמים לגלישה בנייד. עליך לוודא שהאתר שלך מותאם לגלישה בניידים, את התאמת האתר כדאי לבצע בעזרת מפתח אתרים מקצועי המתמחה בפול סטאק.
    לסיכום, פרסום בגוגל מקום ראשון הוא ביטוי שגור בקרב מקדמי אתרים אך יש להיזהר מאחר ואף חברת קידום אינה יכולה להבטיח מקום ראשון בגוגל. המטרה היא להביא את האתר שלך למקום גבוה ככל האפשר, זהו תהליך המחייב התמדה, מעקב והשקעה כספית.

  • דילוג לתוכן