רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

פרסום חינם לעסק: כל הטיפים שחייבים להכיר

האינטרנט יצר עולם של אפשרויות בלתי מוגבלות. כך תרתמו אותן לקידום עסקי

מאת: | זמן קריאה: 01:28 דק' | יוני 2018 | מערכת B144 דיגיטל

פרסום חינם לעסק: כל הטיפים שחייבים להכיר
הכוח הפוטנציאלי שיש ברשת

פרסום חינם הוא משהו שעסקים רבים רק חולמים עליו – אבל עם קצת תחכום, יצירתיות ורצון תוכלו לגייס לכך את הכוח הפוטנציאלי האדיר של הרשת. ככה תעשו את זה ללא עלות.

 

תעשו רעש

איך מפרסמים מכון להסרת שיער בניו יורק בלי להוציא אגורה? שולחים כמה מתנדבים בחודש ינואר הקפוא, לנסוע ברכבת התחתית שבניו יורק בלבוש מינימלי. ובכן, הרעש עבד.

הקמפיין הפשוט הזה, של מכון הטיפוח הניו יורקי Shobha זכה לסיקור אדיר ברשת והכול בזכות הגולשים. אינספור צילומים של אנשים פרטיים פרסמו אותו ברשתות החברתיות, דיברו עליו, צייצו וטקבקו עליו. בעידן האינטרנט, אם תחשבו על משהו מעניין, מפתיע ומטורף מספיק – הקהל כבר יעשה את העבודה בשבילכם.

 

תעשו נוכחות

מאגרי מידע על עסקים כמו זה של B144 מציעים דרך אפקטיבית, עוצמתית וחשוב מכל – חינמית – לחשוף יותר אנשים לעסק שלכם. פתיחת כרטיס עסק ב-B144 היא פשוטה, מהירה וללא תשלום.

האתר מושך אליו מיליוני גולשים מדי חודש, שמחפשים מידע אמין על עסקים שונים ברחבי הארץ. כרטיס העסק, אליו אפשר להגיע דרך חיפוש באתר B144 או בגוגל, מכיל את שעות פעילות העסק, את מיקום העסק על המפה, ביקורות, דירוגים וכדומה. הכרטיס יוצג במנועי החיפוש ויחשוף את העסק לגולשים המחפשים שירותים או מוצרים רלוונטיים להם – ולכם. 

 

גם בעסקים - כשעושים טוב, מקבלים טוב

גם בעסקים – כשעושים טוב, מקבלים טוב (צילום: shutterstock)

 

רוצים להקפיץ את הפעילות הדיגיטלית של העסק? התייעצו עם המומחים של B144

 

תעשו טוב

עוד דרך טובה ללכוד את עיניה של התקשורת, אך מזווית שונה לגמרי, היא להפיץ את הערכים והעקרונות שאתם מאמינים בהם, ובהם ומסרים חיוביים לקהילה. יש לכם מסעדה? תכננו אירוע מיוחד ותרמו חלק מההכנסות לצדקה. מעצבי שיער? הציעו תספורת בחינם לאנשים שלא יכולים להרשות זאת לעצמם. כך גם תרוויחו ברמה האישית – וייתכן מאוד שגם תזכו לסיקור אוהד וחיובי למותג.

כדי לרתום את העשייה למטרות החברה, הקפידו לסקר את הפעילויות השונות ולהפיץ אותן בכלים שעומדים לרשותכם: אתר האינטרנט, מודעות רלוונטיות בגוגל, בעמוד המותג בפייסבוק וברשתות החברתיות.

 

תעשו מהר

במהלך הסופרבול בשנת 2013, באירוע הנצפה ביותר בארצות הברית, הפסקת חשמל בניו אורלינס גרמה להפסקה בת חצי שעה במשחק. חברת אוראו לא בזבזה זמן ופרסמה בחשבון הטוויטר שלה תמונה עם עוגיית אוראו בחושך והכיתוב “You can still dunk in the dark” – אתם עדיין יכולים לטבול (או “להטביע” סל) בחושך. אז נכון, זה היה משחק פוטבול ולא כדורסל, אבל הציוץ הפך ויראלי וסוקר בהרחבה ובחינם. אם תצליחו לתפוס ככה אירוע שכולם מדברים עליו ברשת ולפרסם תגובה שנונה ומהירה – הסיכוי שיהפוך לוויראלי גבוה בהרבה מעוד גימיק שיווקי.

 

 

למהירות התגובה יש משמעות

למהירות התגובה יש משמעות (צילום: shutterstock)

 

תעשו לייב

למרות שפייסבוק הודיעה על שינוי אלגוריתם שיצמצם חשיפה של עמודים עסקיים, שידורי הלייב שלה עדיין נחשבים לדרך מעולה להפיץ את המסר שלכם בחינם. בפייסבוק מפרסמים נתונים שלפיהם הגולשים שם משקיעים פי 3 יותר זמן בצפייה בסרטוני לייב, מאשר בשאר תכני הווידאו. החברה גם משקיעה יותר מאמצים בקידום סרטוני לייב, באמצעות התרעות לאוהדים האדוקים שלכם והצגת הווידאו במיקום גבוה יותר בפיד של הגולשים.

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר