רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

צליל מכוון: כל בעל עסק צריך לוגו מוזיקלי

מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהשיווק. כך תבחרו את הצלילים שלכם

מאת: | זמן קריאה: 01:19 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

צליל מכוון: כל בעל עסק צריך לוגו מוזיקלי
הפסקול של העסק

אמנות המיתוג לא מתחילה או מסתיימת בעיצוב מוצר, עטיפה או לוגו גרפי. בשנים האחרונות יותר ויותר חברות הבינו את הפוטנציאל הטמון בלוגו מוזיקלי, המלווה את הפן הוויזואלי ומשמש ככרטיס הביקור של העסק במקומות בהם האוזן מתפקדת כשחקן מרכזי – רדיו, טלפון ומובייל, תשדירים, מוזיקה באתר אינטרנט, ניתוב שיחות ועוד. לוגו מוזיקלי משפר את זכירות העסק שלכם, מעורר תחושת שייכות וסולידריות וצובר לכם נקודות בקרב חובבי המוזיקה. הנה עוד פרטים על הלוגואים הכי שמחים בסביבה

 

פסקול חיינו

אוקיי, לא בדיוק חיינו, אבל חיי העסק שלכם – בהחלט כן. באותו אופן שבו עיצוב גרפי טומן בחובו את הפסיכולוגיה של הצבעים והצורות, כך העיצוב המוזיקלי טומן בחובו את הפסיכולוגיה של הקול, התפיסה, תשומת הלב והשמיעה. צלילים ומקצבים נועדו לעורר את החושים, את הרגשות ולהיחרט בזיכרון. לכן כשמדובר במיתוג חברה, בדיוק כמו בכל דבר אחר בחיים, המוזיקה היא חלק בלתי נפרד מיצירת האווירה, הזהות הייחודית, החיבור הרגשי, הבידול והזכירות.

 

רוצים זהות מוזיקלית לעסק? המומחים של B144 לשירותכם

 

לוגו מוזיקלי בעולם דיגיטלי

כשמדברים על לוגו מוסיקלי, אין הכוונה אך ורק לג׳ינגל ברדיו, פרסומת בטלוויזיה, צליל המתנה או קריינות. בשנים האחרונות הולך ועולה הצורך במיתוג קולי, כלומר, תרגום של תדמית החברה והאסטרטגיה השיווקית שלה לאודיו גם במדיות הדיגיטליות.

תתפלאו לגלות כי בעולם הדיגיטלי, הנוכחות המוזיקלית שלכם לא פחות חשובה מזו הוויזואלית. העסק שלכם נפגש עם לקוחות פוטנציאליים ברחבי הרשת בשלל הזדמנויות שונות ולא מתוכננות, ומכיוון ולוגו מוזיקלי, ממש כמו לוגו גרפי, מבטא את הרעיון העומד מאחורי המוצר – השפעתו על התדמית שלכם ועל איך שהלקוח תופס אתכם תיווצר כבר בנקודת החיכוך הראשונה שלכם עם הגולש.

זה יכול לראות באתר שלכם, בפרסומת ב-youtube, סרטון תדמית המופץ ברשתות החברתיות ועוד. את המפגשים הבלתי מתוכננים הללו ברחבי הרשת יש לנצל כדי לחזק את תדמית המותג ולהחדיר את הלוגו באופן תת מודע (אך גם חזק ומגמתי) אל הגולש, וליצור אצלו אהדה וסקרנות אל המותג.

 

תתחילו לשיר עם הלוגו

תתחילו לשיר עם הלוגו (צילום: Ollyy, shutterstock)

 

אין שני לרושם ראשוני! גם כשהוא מגיע דרך האוזניים

נחזור רגע מהמציאות הווירטואלית אל יחסים בין-אישיים. בזמנים בהן חברות נמדדות על פי איכות השירות שלהן, לקוחות פוטנציאלים לא זקוקים ליותר מ-10 שניות של הקשבה למענה הקולי על מנת להחליט אם הם מעוניינים להיות לקוחות שלכם או לא.

במילים אחרות – בטלפון אתם נראים כמו שאתם נשמעים. שימו לב כי המענה הקולי הוא מדיום פרסומי לכל דבר. הוא מעניק לכם הזדמנות נדירה לשווק מסרים היישר אל תוך אוזני הלקוח, בצורה פרטית וללא הפרעות ורעשי רקע. הקטש הוא – שזה דורש מכם מיתוג קולי מעניין, מרגש, מסקרן, מפתיע ויצירתי במיוחד – בעיקר כזה אשר מנעים את זמן ההמתנה.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר