רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

קופון שווה המון: הדרך הקלה להגדיל את המכירות בעסק

כל עסק רוצה להצליח ובמיוחד להגדיל את המכירות וההכנסות. קבלו שיטה בדוקה ויעילה

מאת: | זמן קריאה: 01:37 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

קופון שווה המון: הדרך הקלה להגדיל את המכירות בעסק
הנתיב המהיר ללקוחות שמחים

כשהיינו ילדים, מתנות הצליחו להפעיל אזור מיוחד בלב שלנו. בחיים הבוגרים, האהבה למתנות לא באמת נעלמת, אך מכוניות הצעצוע והבובות מתחלפות בדברים מעשיים יותר. העמוד העסקי שלכם ב-b144 מאפשר לכם לחלק קופונים שגם נתפסים כמתנה אטרקטיבית בקרב הלקוחות וגם מעודדים רכישות שמשתלמות בעבורכם

 

השפעה מכרעת על החיבור למותג

בשנת 1887, חברה אלמונית בשם קוקה קולה שהוקמה שנה קודם לכן, השיקה את הקופון הראשון בכל הזמנים. באותה התקופה החברה לא כל כך הבינה עד כמה עמוקה תהיה ההשפעה של ההחלטה על עולם השיווק העתידי.

הקופונים שחילקה אפשרו למשפחות להגיע לבית המרקחת המקומי ולקבל בקבוק קוקה קולה אחד בחינם. עד מהרה רבים התמכרו למשקה החדשני והשאר, כמו שאומרים, היסטוריה.

 

ככה תייצרו קופונים חזקים שעובדים – פנו למומחים של b144

 

הפסיכולוגיה של הקופונים

ב-2012, חוקרים מאוניברסיטת קלרמונט שבארצות הברית ביקשו לבחון מה יש בקופונים שמשפיע על הלקוחות בצורה יעילה כל כך. הם גילו באופן מפתיע כי בגופם של משתתפי הניסוי שקיבלו שוברים בסך 10 דולרים לרכישת מוצרי קוסמטיקה היה שיעור גבוה ב-38 אחוזים של ההורמון אוקסיטוצין – המכונה גם “הורמון האושר”. זהו ההורמון שמופרש בחיבוק, בנשיקה, באכילת מתוקים ובכל פעולה אחרת שגורמת לנו להרגיש נהדר. הוא גורם להעלאת רמות האושר, מפחית לחץ ואפילו מסייע לשפר את בריאות הגוף בדרכים שונות.

 

בסוף, הכל בראש

בסוף, הכל בראש (צילום: shutterstock)

 

התרומה לבעלי העסקים

קופונים הם מצב קלאסי של “win-win” – שבו כל הצדדים מרוויחים – הלקוחות חוסכים כסף ובעלי העסקים מגדילים הכנסות. על פי ההערכות, קופונים יכולים להגדיל את ההכנסות בשיעור של בין 15 ל-20 אחוזים וגם להרחיב את מעגל הלקוחות החוזרים. נתונים שמציגה חברת Vouchercloud מראים כי 62 אחוזים מהלקוחות מבזבזים שעתיים ויותר בכל שבוע ברשת בחיפוש אחר קופונים והטבות ייחודיות. עוד מראים הנתונים כי 91 אחוזים מהאנשים שרכשו קופונים הביעו רצון לחזור ולרכוש בעסק בעתיד.

 

כוחה של מילה

מתלבטים אם לחלק קופונים עם הנחה על הרכישה או לתת מוצר כלשהו בחינם? מחקרים פסיכולוגיים רבים מראים כי המילה “חינם” מפעילה אותנו כמו שאף מילה אחרת לא מצליחה לעשות. במחקר שנערך ב-2012 ופורסם ב-Economist הציעו לנבדקים שתי הטבות שונות: בקבוק של קרם ידיים במתנה ברכישת בקבוק זהה, או שני בקבוקים בהנחה גדולה יותר. כ-73 אחוזים מהנבדקים בחרו לקבל בקבוק ב”חינם” – למרות שהעסקה הייתה פחות משתלמת.

 

למי יש כוח לחשב?

החוקרים הסבירו שרוב האנשים מתקשים לחשב את התועלת של מבצעים הכוללים אחוזים או חישובים מורכבים. מנגד, המילה “חינם” מפעילה מנגנונים פסיכולוגיים שגורמים להטבה להיראות מפתה במיוחד.

 

בהצלחה!

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר