רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

קטן עלינו: האתגרים של בעלי עסקים ב-2021 – ואיך לגבור עליהם

רגע לפני שסופרים לאחור, הכינו את העסק להתפתחויות הצפויות בעולם הדיגיטל עם המדריך המלא לאתגרים ב-2021

2020-11-30

https://digital.b144.co.il/%d7%a7%d7%98%d7%9f-%d7%a2%d7%9c%d7%99%d7%a0%d7%95-%d7%94%d7%90%d7%aa%d7%92%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%93%d7%99%d7%92%d7%99%d7%98%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%91%d7%a2%d7%9c%d7%99-%d7%94/

מאת: | זמן קריאה: 01:55 דק' | נובמבר 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • שנת 2020 הייתה שנה קשה וכאוטית עבור כולם. מי שנפגע קשות במיוחד ממשבר הקורונה, הם בעלי העסקים. עסקים רבים נקלעו לקשיים, חלקם אף נסגרו בגלל הסגר וההגבלות, אחרים נאלצו להמציא את עצמם מחדש ולהתאים את העסק למציאות החדשה – כשעולם האונליין הפך לזירה המרכזית. פירוש הדבר עבור מי שמשווק את העסק בדיגיטל הוא תחרות גוברת בתחומים כמו SEO, שיווק באמצעות תוכן וברשתות החברתיות. אבל שנת 2020 עומדת להסתיים, ולפנינו שנה חדשה שמביאה איתה אתגרים חדשים. יש שיאמרו, אחרי שנה כמו שהייתה, שום דבר כבר לא מפחיד.

     

    אז מה לעשות ב-2021?

     

    לטרגט, לטגרט, לטרגט

    טרגוט קהל היעד שלכם יהיה חשוב מתמיד בשנת 2021. שנת 2020 הגדילה את התחרות בדיגיטל בצורה משמעותית ומאחר שקידום אתרים וקידום ממומן הופכים להרבה יותר נפוצים, לא תוכלו להרשות לעצמכם לבזבז זמן או כסף על תוכן או מילות מפתח כלליות מדי או לא רלוונטיות.

    אחד הכלים הטובים ביותר למיקוד בקהל היעד שלכם הוא לדמיין את האדם שקונה ולבנות לו אישיות ממש: ליצור לו פרסונה –  האם זה גבר או אישה? באיזה גיל? מה ההשכלה שלו/ה? במה הוא עובד? מה החלומות שלו, ומה מאתגר אותו בחיים? איפה הוא גר וכמה ילדים יש לו? ככל שתרדו לרזולוציות נמוכות יותר, כך תצליחו לדעת בקהל שלכם באופן מדויק יותר. דרך נוספת היא ללמוד עוד מידע על הלקוחות שלכם על ידי סקרים או שאלות שתציגו להם ברשתות החברתיות או בווטסאפ.

    צרו דמות קונספטואלית של קהל היעד שלכם על מנת לטרגט את האנשים הנכונים.

     

    לידים איכותיים

    כל עסק משגשג בנוי על לידים. ב- 2021, השוק יהיה תחרותי יותר, מאחר שהרבה עסקים המבוססים על שירותים מנסים להשיג לידים חמים ואיכותיים יותר. מודעות בתשלום כמו מודעות פייסבוק וגוגל ככל הנראה יעלו יותר.

    הפיתרון: לחשוב איך למנף אסטרטגיות ייצור לידים זולות יותר, כמו למשל בלינקדאין, באמצעות שיווק בוידאו, שיעורים והרצאות מקוונות בזום, ושיתופי פעולה יצירתיים. ככל שייצור הלידים יהיה תחרותי יותר, כך יהיה צורך לספק יותר ערך מוסף ללקוחות הפוטנציאליים לפני שתוכלו לסגור עסקה.

     

    רוצים לידים איכותיים? זה הזמן ליצור קשר עם המומחים של B144 ולשמוע על חבילות פרסום לעסק!

     

    תזרים המזומנים של העסק

    בתקופות מאתגרות כלכלית, עסקים עלולים לסבול מבעיות של תזרים מזומנים. ייתכן מאוד שנתחיל לראות ולהרגיש את תוצאות המשבר הכלכלי של הקורונה רק בשנת 2021. בעלי עסקים ומשווקים יצטרכו להקפיד במיוחד על ניהול תזרים מזומנים חכם וחסכוני. אחת המסקנות שהפיקו עסקים רבים בחודשים האחרונים היא לצמצם את שטחי המשרדים שלהם ולאפשר לעובדים לעבוד מרחוק. כך, התאפשר להם לחסוך בהוצאות מבלי לפגוע בתפוקה. עסקים קטנים יותר ופרילנסרים יכולים לשקול לעבוד עם לקוחות על בסיס ריטיינר חודשי או בנק שעות שנקנה מראש, כדי להבטיח הכנסה קבועה ויציבה.

    צרו תוכן

    שיווק באמצעות תוכן ימשיך להתפתח ויישאר קריטי כמו תמיד עבור העסקים שמשווקים בדיגיטל. לקוחות תמיד יחפשו תכנים, מידע וערך – והתפקיד של בעלי העסקים הוא לתת להם פתרונות איכותיים. בשנת 2021 התוכן יהפוך ליותר אינטראקטיבי ויכלול קטעי וידאו, צילום בלייב, פודקאסטים וסטוריז באינסטגרם. הסוד הוא להשתמש בפלטפורמות הנכונות על מנת ליצור מעורבות גבוהה ולאפשר לגולשים להביע את דעתם.

    נגישות באתר

    האתר שלך נגיש? ב-2020 על פי החוק כל אתר צריך לכלול נגישות בסיסית, כדי שגם אנשים עם ליקויי שמיעה או ראייה (או נכות אחרת) יוכלו להשתמש באתר. נגישות תמשיך ותהווה עניין בעל חשיבות, והדרישות לאתר נגיש יהפכו לסטנדרט, כדי שכל בעלי המוגבלויות יוכלו להשתמש באתרים ללא קושי. זה הזמן להנגיש את האתר שלכם! אגב, הנגישות טובה גם לקידום האתר בגוגל.

    האלגוריתם של גוגל

    יש מגמות שימשיכו ב-2021 ללא שינוי. השמש תזרח, הנחלים יזרמו אל הים, ו… גוגל תמשיך להרחיב את האימפריה הדיגיטלית שלה. מה המשמעות של זה עבורכם כבעלי עסק? לשים לב שאתם מפרסמים לפי הכללים שגוגל מקפידה עליהם, למשל: מיקום מדוייק בכרטיס GOOGLE MY BUSINESS. עוד דבר שיזכה לפופולריות הוא מיקום אפס (מעל הכל) – בתוצאות החיפוש של גוגל, שבו נכללות בעיקר רשימות ממוספרות או תשובות לשאלות נפוצות.

  • דילוג לתוכן