רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

קצר ולעניין: כך תשלחו הודעות sms ללקוחות

חברי מועדון הלקוחות ישמחו שתעדכנו אותם ב-sms אבל רק אם יש בו ערך והוא לא שיווקי מדי

מאת: | זמן קריאה: 01:21 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

קצר ולעניין: כך תשלחו הודעות sms ללקוחות
איך שולחים הודעה ללקוחות?

איך הייתם מרגישים אם מישהו היה פולש לחדר השינה שלכם בשעות הבוקר ומציע לכם לשמוע על ההטבה הלוהטת שלו? כך בדיוק מרגישים הלקוחות שלכם כשאתם שולחים הודעה שיווקית לקודש הקודשים של כולנו – הטלפון הנייד. והנה כמה טיפים שיעזרו לכם להיות אטרקטיביים בכל שעה

 

1. נקו את המניירות

“מבצע מדהים!!”, “הנחה מטורפת”, “אסור לפספס” – אלו כמובן דוגמאות מוקצנות לאסטרטגיה השיווקית של לא מעט בעלי עסקים. קל לחשוב שככל שנשתמש ביותר מילים “מפוצצות” – כך ההודעה תבלוט ותמשוך יותר אנשים. כן, אנשים מתעצבנים מהודעות כאלה כי הן לא באמת אומרות להם משהו ברור, מהודק, בעל ערך או מניע לפעולה. במקום להגיד שהמבצע מדהים, חישבו איך אתם הופכים את תוכן ההצעה למעניין יותר ללא צורך במילים.

 

תנו ללקוחות להחליט מה מדהים ומה לא

תנו ללקוחות להחליט מה מדהים ומה לא (צילום: shutterstock)

 

2. חתכו כמה שאפשר

ההודעה שלכם, מעניינת ככל שתהיה, היא עדיין כניסה למרחב האישי של הלקוחות. כדי להימנע מעומס מלל או מסרים, מה שסביר להניח וישיג את המטרה ההפוכה, הקפידו לשמור על ההודעה קצרה ותכליתית ככל הניתן. הבהירו מהו הערך שאתם מציעים – הטבה, מבצע או השקת מוצר חדש, ונסו לעשות זאת עם כמה שפחות מילים. ערכו את עצמכם – עברו על ההודעה כמה פעמים, וחשבו ממש אם כל אות או תו בה הם הכרחיים, תוך שאתם מוותרים כמובן על מה שאפשר.

 

3. הציעו סיפוק מיידי

אף אחד לא רוצה לקבל הודעת טקסט שיווקית אם היא לא מציעה לו ערך שיתרום לו ברגע הזה בדיוק. אל תספרו על מבצע גדול שיתקיים בשבוע הבא, או על התוכניות שלכם לשנות לגמרי את מיתוג העסק ברבעון הבא. אלא, ספרו ללקוח על משהו שהוא יכול להרוויח ממש עכשיו.  סקרים שונים שנערכו בנושא הודעות שיווקיות הוכיחו שהן יעילות רק במקרים של סיפוק מידי – אחרת, לא רק שההודעה לא תעניין את הלקוח, היא בהחלט עלולה גם לעצבן אותו.

 

4. היו ייחודיים – או צרו תחושה כזאת

הלקוח שלכם רוצה להרגיש שהוא חשוב ושהוא מקבל הצעות שלא כל אחד יכול להשיג. אם תציעו לו עוד מבצע שפתוח לכולם באתר, ברגע שזה יתגלה, האמינות שלכם תפחת משמעותית והוא כנראה יסיר את עצמו מקבלת עדכונים בעתיד. לכן, הדגישו בהודעה שההצעה היא אקסקלוסיבית והשתדלו שהיא אכן לא תוצג בפלטפורמות אחרות.

 

כולנו מיוחדים, גם העסק שלכם

כולנו מיוחדים, גם העסק שלכם (צילום: Shipfactory, shutterstock)

 

והנה טיפ להודעה שיווקית מוצלחת:

“40% הנחה על כל מוצרי ההלבשה התחתונה עכשיו ב-www.xxx.co.il. בלעדי לחברי מועדון ל-48 השעות הקרובות. הזינו את קוד הקופון שלכם”. ההודעה הזאת קצרה, מכילה הנעה ברורה לפעולה, מציעה ערך שלא כולם זוכים לו והגולש לא צריך “לבזבז” עליה יותר מכמה שניות כדי להבין אם ההצעה מתאימה לו.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר