רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

קריינות? לא רק בפרסומות בטלוויזיה

בעולם של היום הכל הופך להיות דיגיטלי, גם צורת ההגשה המסורתית. כך עושים את זה נכון

מאת: | זמן קריאה: 01:33 דק' | פברואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

קריינות? לא רק בפרסומות בטלוויזיה
קריינות בעולם הדיגיטלי

כשאומרים ״קריינות״, הדימוי הראשון שעולה לנו בראש היא פרסומות טלוויזיה. אולם כיום, מרבית פעולות השיווק בכלל מתבצע באמצעי המדיה הדיגיטליים. מהירות האינטרנט, האופציות לקידום, האינטראקציה עם הגולשים – כל אלו מאפשרים לערוך קמפיין טוב יותר. והקריינות? גם היא התפתחה ועברה לפלטפורמות שיווק חדשות

 

קריינות מקצועית בעולם הדיגיטלי

נהוג לומר כי בעתיד הקרוב רשת האינטרנט ורשתות הטלוויזיה ייטמעו זו בזו. אך למעשה, זוהי תופעה המתרחשת כבר עכשיו, ורק הולכת וצוברת תאוצה. שימוש באינטרנט לצורך צפייה בטלוויזיה, ושימוש בצג הטלוויזיה לצורך גלישה באינטרנט – הן משהו שקיים כמעט בכל בית. כאשר אנו יושבים אל מול הטלוויזיה, ומחליטים לעבור למצב גלישה באינטרנט, קשה מאוד לדמיין מעבר מעולם גדוש בקולות לעולם שכולו דממה. לכן, אין ספק כי רשת האינטרנט עתידה להתמלא עוד יותר – בצלילים. כיום, יותר ויותר אתרים מנסים לגרות גם את חוש השמיעה של הגולש, ומוסיפים קריינות לאתר.

 

קריינות אינטראקטיבית

האינטרנט הוא פלטפורמה שונה וייחודית מאמצעי המדיה האחרים, לכן דורש התמקדות שונה בחווית המשתמש. הפרסומים הישנים דוגמת באנרים, או טקסט ותמונה פשוטה, כבר כמעט ואינם אפקטיביים, משום שהעין, המוקפת מסרים פרסומיים 24/7, התרגלה להתעלם ממודעות שאינן מעניינות, מרגשות, מאתגרות או גורמות לנו להרגיש כאילו חלק ממשהו חשוב. היכולת ליצור חוויה משלימה לגולש, אשר גורמת לו לקחת חלק באופן יזום, מעניינת ומשעשעת אותו, ואשר אותה לא ניתן להשיג בעת שימוש באמצעי מדיה אחרים – היא זו התגרום לכם לבלוט בשטח ולהיות זכירים.

 

קריינות בעולם הדיגיטלי

 

יצירת אינטראקציה עם הגולשים באמצעות קריינות היא דרך מקורית ויעילה לעניין את קהל היעד, להניע אותו לפעולה וגם לבלוט בשטח ולהיות זכירים.

 

מעוניינים בג’ינגל מצויין לעסק? היעזרו במומחים של B144

 

דוגמאות לשימוש בקריינות באינטרנט

קריינות לאתרים – פתיח קריינות קצר המושמע לכל גולש המבקר באתר באופן אוטומטי. בין אם ברכת שלום הנאמרת לגולשים, או קריינות תדמיתית המעבירה מסר נבחר.

קריינות בסרטוני תדמית – סרטון תדמית טוב הוא כזה המאפשר ללקוחות ליהנות משילוב ייחודי של צילום, סאונד ואנימציה המותאמים לצרכיהם במדויק. בתוספת של קריינות מקצועית כאלמנט מושך ומעניין – תקבלו כלי עוצמתי לקידום ומכירה שיזניק את העסק שלכם קדימה.

קריינות בסיורים וירטואליים – סיור 360 הלוקח את הגולש אל תוך החלל, תוך קריינות הסבר אודות מה הוא רואה, אפשרות לבחור לאן הוא רוצה להמשיך ומידע אודות מה עוד ניתן לעשות. כמו סיור מודרך, רק אונליין. האינטראקטיביות נובעת מהתפצלות הנעשית על פי בחירת המשתמש המובילה אותו אל נקודות מסוימות בסיור או להדרכה הבאה בתור.

סרטוני הדרכה וקטעי הסבר לגולשים – מדריכים הם חלק בלתי נפרד מתוכן של אתר המעניק מידע. הם זוכים להרבה שיתופים ולקידום טוב במנועי חיפוש ועוזרים להגדיל את החשיפה. הגולשים אוהבים מדריכים מפורטים עם הסברים ברורים, תמונות, צילומי מסך – ובעזרת קריינות תוכלו לקחת אותם ממש צעד אחר צעד בתהליך.

ג׳ינגל ברדיו אינטרנטי – כמו הג׳ינגל הטוב והמוכר של תחנות הרדיו, רק כזה המשודר באתר ומוחדר לתודעתם של הגולשים, בנוסף לאוכלוסיית מאזיני התחנה. גי׳נגלים לרב מכילים קטעי קריינות.

בעולם הדיגיטלי, אפשרויות השיווק הן רבות – וחלק גדול מהן מושפע דרך האוזן. עסקים המשקיעים בתדמית שלהם, זקוקים לא רק להיראות טוב, אלא גם להישמע טוב. קריינות מקצועית תבטיח העברת מסרים מתאימים, תעניק את התדמית העסקית הרצויה ותגדיל את הפוטנציאל השיווקי שלכם.

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר