רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

שאלת המיליון PPC: איך לפרסם באינטרנט את העסק?

הפרסום באינטרנט מאפשר לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים להגיע לקהל לקוחות גדול, ליצור נכס דיגיטלי בעל ערך ומשמעות, להגדיל את המכירות וליהנות מהחזר השקעה מהיר ומשיפור בתוצאות העסקיות. כך תעשו זאת נכון

מאת: | זמן קריאה: 02:13 דק' | יולי 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • פרסום באינטרנט הפך בשנים האחרונות לכלי השיווקי היעיל ביותר עבור עסקים קטנים ובינוניים בכל תחומי העיסוק. כלי הפרסום באינטרנט הולכים ומשתכללים, ניתן לפרסם באתרים השונים, ברשתות החברתיות המובילות, ביוטיוב, בפורטלים גדולים וכמובן במנועי החיפוש כמו גוגל. הנוכחות במרחב הדיגיטלי משמעותית כיום ומאפשרת לעסקים הקטנים להתחרות בעסקים גדולים, להשיג לקוחות חדשים, לחדור לתחומי פעילות נוספים ולהפוך למותג מוכר ומצליח.

    איך לפרסם את העסק שלך באינטרנט ולהגביר את החשיפה לעסק שלך

    איך לפרסם את העסק שלך באינטרנט ולהגביר את החשיפה לעסק שלך

     

    דרכים מומלצות לפרסום העסק שלך באינטרנט

    כל עסק חייב להופיע באינטרנט ולהשקיע בפרסום ושיווק דיגיטלי. כדי לפרסם נכון באינטרנט יש לתכנן אסטרטגיה שיווקית לעסק, לפזר את התקציב במספר ערוצי פרסום באינטרנט ולעקוב אחר הקמפיינים השונים כדי לשפר תוצאות ולהשיג את המטרות שנקבעו מראש.

    רוצה לדעת איך לפרסם באינטרנט בצורה נכונה ויעילה? הדרך הבטוחה לפרסום יעיל ולחשיפה מיידית באינטרנט היא באמצעות ניהול הקמפיינים על ידי אנשי מקצוע מנוסים ויצירתיים. יחד עם זאת, למרבית מהעסקים הקטנים אין תקציב פרסום גדול לכן הם יכולים לנהל את הקמפיינים בכוחות עצמם.

    חשוב לזכור כי לניסיון ולידע של אנשי הפרסום בדיגיטל אין תחליף וכדאי לבחור חברת פרסום מקצועית ואמינה המציעה פתרונות מתקדמים ויצירתיים, שירות ברמה גבוהה ופרסום אפקטיבי גם לבעלי העסקים הקטנים שמוגבלים בתקציב הפרסום שלהם.

    הדרכים המומלצות ביותר לפרסום אפקטיבי באינטרנט הן:

    קמפיין ממומן בגוגל – גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בארץ ובעולם, מיליוני ישראלים משתמשים בגוגל על בסיס יומיומי, ובאמצעות פרסום ממומן (PPC) ניתן לקבל חשיפה עצומה וליהנות מלידים איכותיים. מערכת הפרסום גוגל אדס מציעה כלים מתקדמים ושפע אפשרויות למפרסם, ניתן לפלח היטב את קהל המטרה ומודעות הפרסום הממומן מוצגות בראש דף תוצאות החיפוש, לכן הן זוכות לקליקים רבים. שיטת הפרסום מבוססת על תשלום פה הקלקה או לפי שיחות נכנסות לעסק שלכם. ניתן לפרסם גם בתקציב נמוך, לכן הפרסום בגוגל מתאים לעסקים קטנים.

    פרסום ממומן ברשתות החברתיות – פרסום בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות מאפשר לעסק שלכם לקבל חשיפה רחבה אך ממוקדת לקהל יעד שמאפייניו ידועים מראש, ניתן לפרסם בדרכים שונות וכדאי להקים דף עסקי. כמו כן, בהתאם לתחום העיסוק כדאי לשקול אפשרויות נוספות לפרסום ברשתות חברתית מובילות כמו אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, טיק טוק ועוד.

    באנרים באתרים ובפורטלים – פרסום באמצעות באנרים חושף את העסק שלך לקהל יעד רחב ומגוון, הבאנרים מופיעים במיקומים מרכזיים באתרים גדולים, לרבות פורטלים של חדשות. לחיצה על הבאנר מובילה את הגולש לאתר של העסק שלכם או לדף נחיתה ייעודי המוקם לצרכי הקמפיין.

    פרסום באינדקסים מקצועיים – בעלי עסקים יכולים לפרסם את העסק שלהם באינדקסים מקצועיים, בהתאם לתחום העיסוק שלהם. יש אינדקסים בהם ניתן להירשם ללא עלות או התחייבות ויש אינדקסים המחייבים תשלום, ובאתר עצמו יש מידע לגבי אפשרויות הפרסום של העסק כדי להופיע במיקום בולט ומרכזי.

    תוכן שיווקי – אחת משיטות הפרסום היעילות ביותר לעסקים, כידוע לך התוכן הוא המלך באינטרנט, ובאמצעות פרסום תכנים שיווקיים על ידי אאוטבריין וטאבולה תוכל להופיע באתרים ובפורטלים הגדולים והמובילים ולזכות בחשיפה רחבה ובאיסוף לידים איכותיים.

    רשימות תפוצה וניוזלטרים – מומלץ לבנות דף נחיתה לקמפיינים השונים באינטרנט, הגולשים יופנו לדף הנחיתה וישאירו פרטים ליצירת קשר. את הלידים אתה יכול להפוך לרשימת תפוצה ולשלוח לכל האנשים ניוזלטר, תוכן שיווקי, פרסומים על הטבות, מבצעים ומוצרים חדשים ועוד.

    דף נחיתה ייעודי – דף נחיתה ישרת אותך נאמנה במאמצי הפרסום באינטרנט, הגולשים מגיעים לדף הייעודי לאחר שנחשפו לפרסום שלך ויכולים להשאיר פרטים, לרכוש מוצר או שירות מסוים, להתעדכן במידע חשוב או לבצע פעולה אחרת בהתאם למטרות הקמפיין.

    איך לפרסם באינטרנט עסקים קטנים?

    פרסום באינטרנט עבור עסקים קטנים מחייב תכנון קפדני וגיבוש אסטרטגיה שיווקית. גם בתקציב נמוך של כמה עשרות שקלים ביום ניתן לפרסם עסק קטן ולהבטיח לו חשיפה רחבה ולידים איכותיים. ככל שתקציב הפרסום גבוה יותר אפשר להשקיע במספר ערוצי פרסום באינטרנט כדי ליצור נכס דיגיטלי ולהגיע לחשיפה רחבה יותר.

    פרסום עסקים קטנים בדיגיטל מאפשר ניטור ומדידה של ביצועי מסע הפרסום

    פרסום עסקים קטנים בדיגיטל מאפשר ניטור ומדידה של ביצועי מסע הפרסום

     

    לפני העלאת הקמפיינים בערוצי הפרסום השונים באינטרנט כדאי לשקול בניית אתר תדמית או מכירות לעסק. לא חייבים לבנות אתר חדש מאחר וניתן ליצור דף נחיתה מעוצב ומרשים ולהפנות אליו את הגולשים המקליקים על מודעות הפרסום שלך.

    מעבר לפרסום הממומן בערוצים השונים באינטרנט כדאי לנצל את הרשתות החברתיות לצורך קידום וחשיפת העסק. יש כלים חינמיים באמצעותם ניתן להגביר את המודעות למותג שלך, לזכות בעוקבים רבים ולשמור איתם על קשר ישיר.

    לסיכום, אם רצית לדעת איך לפרסם באינטרנט הצגנו בפניך את ערוצי הפרסום המשתלמים והאפקטיביים ביותר. כדי למקסם תוצאות כדאי לפנות למומחים וכך תיהנה מפרסום שמשיג את התוצאות ומשפר את המכירות בעסק.

  • דילוג לתוכן