רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

שילוט חוצות זה OUT: 6 יתרונות לפרסום העסק בדיגיטל

הלקוחות הפוטנציאליים שלכם גולשים ממש עכשיו ברשת, האם הם מפספסים אתכם?

מאת: | זמן קריאה: 02:22 דק' | אוגוסט 2018 | מערכת B144 דיגיטל |

  • שילוט חוצות זה OUT: 6 יתרונות לפרסום העסק בדיגיטל
    גם בזמן נסיעה, הם כבר עמוק בלפטופ. תורכם להצטרף

    נאמר ואתם באמצע פגישת עבודה, ומגלים דווקא אז שהגיע הזמן לקבוע תור לרופא שיניים. או שאתם מעלעלים ביומן, ונזכרים שצריך לרכוש תיק לילדים לקראת שנת הלימודים. מדובר בשני רגעי יומיום קטנים – או "מיקרו מומנטס" כפי שקראו להם בגוגל – שבעבר לא יכולתם למצוא להם פתרון מיידי.

    כיום, רגעים קטנים כאלה עדיין מלווים לקוחות לאורך היום, רק שהם כבר לא צריכים לחכות כדי למצוא עבורם מענה. בין אם זה להדליק את הלפטופ ברכבת או לגלוש בסמארטפון בתור בחנות, במציאות של היום גולשים יכולים להפוך ללקוחות תוך שניות. הם מחפשים ובוחרים עסקים בהתבסס על נוכחות ברשת, ועסק שנמצא רק על גבי שילוט חוצות פשוט לא קיים עבורם. אם העסק שלכם עדיין מתבסס רק על פרסום אופליין, אלה 6 מהיתרונות שיגרמו לכם להזניק אותו לעולם השיווק הדיגיטלי – קחו נשימה .. מתחילים:

     

    1. גישה ללקוחות רלוונטיים

    כמה מבין האנשים שחולפים על פני שלט החוצות שלכם הם קהל רלוונטי לעסק, וכמה הם רק עוברי אורח שיתעלמו ממנו? בפרסום אופליין אתם אמנם בוחרים איפה לפרסם, אבל אתם לא בוחרים למי להיחשף. במילים אחרות, שלא כמו בנוכחות דיגיטלית, פרסום אופליין לא תמיד מכוון קהל יעד. ייתכן מאוד שחלק גדול ממי שנתקל בפרסום שלכם לא מתעניין במוצר או בשירות, או לא זקוק לו.

     

    2. גישה ללקוחות חדשים

    "Pet Sitters Ireland" החל כעסק משפחתי קטן לשמירה על כלבים. בעליו האמינו מאוד בשיטות פרסום מסורתיות כדי למשוך לקוחות, אבל כעבור שנה נתקלו במחסום. כל מי שנחשף לפרסומי האופליין שלהם כבר הכיר אותם, והם לא הצליחו לאתר לקוחות חדשים. מאחר שהבינו שייתכן שלאנשים חסר ידע אודות השירות שלהם וששילוט חוצות לא יכול לנהל איתם דיאלוג, הם החלו בפרסום דיגיטלי שהפנה לבלוג באתר שלהם. לאחר העלאת הבלוג לאוויר, כמות הגולשים באתר ובעמוד הפייסבוק שלהם עלתה ולצדה גם כמות הטלפונים שהם קיבלו. תוך 3 שנים הכנסותיהם גדלו ב-450%, וכיום מדובר באחת מחברות ה"דוגי-סיטר" הגדולות באירלנד. בעולם של היום, נוכחות ברשת מאפשרת לעסקים להיחשף בפני קהל לקוחות חדש, שכנראה לא היה זוכה להכיר אותם בדרך אחרת. אז למה להגביל את עצמכם אם יש מי שמחפש בדיוק את מה שאתם יכולים לספק?

     

    מוצאים את העסק שלכם – מכל מקום, בכל שעה

    מוצאים את העסק שלכם – מכל מקום, בכל שעה (צילום: shutterstock)

     

    3. קידום במנועי חיפוש

    הלקוחות כיום הם כבר מזמן לא קהל פאסיבי, שרוכש רק את המוצרים והשירותים שהוא מכיר או שקיימים סביבו. מדובר בגולשים בעלי מודעות צרכנית גבוהה, שמוכנים להקדיש זמן כדי למצוא את ההתאמה המושלמת. למעשה, בסקר שערכה גוגל, ציינו 82% ממשתמשי הסמארטפונים שהם משתמשים במנועי חיפוש כדי למצוא עסקים מקומיים. 51% מהם הודו שגילו במהלך החיפוש עסק או מוצר שלא הכירו.

    אז בניית אתר לעסקים קטנים הוא פתרון נפלא כדי לשים אתכם על המפה, אבל הבעיה היא שאינספור אתרים מתחרים על תשומת לבו של כל גולש. ואם גוגל לא יאתר אתכם, איך הלקוח הבא יצליח לא לפספס? דרך אחת היא פרסום ממומן של העסק בגוגל, על ידי מודעות שמוצבות בראש תוצאות החיפוש תמורת תשלום. דרך נוספת היא קידום אורגני, שכולל ביצוע מכלול פעולות שקשורות לתוכן, קישורים ומילות חיפוש, במטרה להיחשב לתוצאה הרלוונטית ביותר בעיני מנוע החיפוש.

     

    רוצים גם לגלות את העסק שלכם ללקוחות חדשים? פנו למומחים של B144

     

    4. עדכון נוח של פרטי העסק

    הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים אתכם ברשת, וישמחו למידע נוסף כדי לקבל החלטה. החל מפרטים טכניים כמו שעות הפתיחה העדכניות שלכם, דרך המוצרים שאתם מספקים ועד לסרטונים משלימים. מיליוני גולשים מבצעים את החיפוש הזה בפורטל של B144, ועל ידי יצירת כרטיס עסק תוכלו לעזור להם למצוא אתכם בקלות בממשק ידידותי.

     

    דואגים שכל פרטי העסק יהיו מעודכנים

    דואגים שכל פרטי העסק יהיו מעודכנים (צילום: shutterstock)

     

    5. הטבות וקופונים

    לקוחות אוהבים להרגיש שהם מקבלים קצת יותר, וקופון או הטבה אישית הם דרך להציע להם עסקה משתלמת. מנתוני אפליקציית הצרכנות Vouchercloud עולה כי כאשר מדובר במוכר חדש, להטבות יש משקל מרכזי במיוחד –  57% מהקונים מתבססים על קופון כדי לבצע את קנייתם הראשונה. בהיעדר הטבה שכזו, הם יעדיפו להשאיר את העגלה ריקה.

     

    גם אם לא התנסיתם ביצירת הטבות אונליין בעבר, עם כרטיס עסק ב-B144 תוכלו לקבל את הכלים כדי להתחיל

     

    6.פרסום תמונות ומוצרים

    פרסום אופליין באמצעות שילוט או עלונים, מוגבל מאד במקום ומחייב לצמצם בפרטים. נוכחות ברשת מאפשרת לכם לתת ערך מוסף, שיכול (וצריך) להתבטא לא רק בטקסט. תוכלו לשתף את הלקוחות במוצרים שלכם, אבל לא רק.

    כאשר קבוצת גולשים נתבקשה במסגרת מחקר לבחור מבין כמה אתרי אינסטלטורים את האיש שיזמינו לתקן תקלה בביתם, רובם בחרו באתרים שכללו תמונות של אנשי המקצוע. אפשרו להם להרגיש שהם נוגעים במוצר, אבל גם מכירים לעומק את מי שעומד מאחוריו. תמונות איכותיות יכולות לתת להם מושג טוב לגבי מה שהם רוכשים, וגם ממי הם רוכשים אותו. לעתים, זה יכול לעשות את ההבדל בין עסק קטן לבין הצלחה מסחררת. ואם יש לכם לקוחות מרוצים, זה גם המקום שלהם להשוויץ בתוצאה!