רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

תג מחיר: האם כדאי לכם להציג מחירים באתר העסק?

גם התעלמות מהמחיר יכולה לגבות מחיר

מאת: | זמן קריאה: 01:34 דק' | | מערכת B144 דיגיטל

תג מחיר: האם כדאי לכם להציג מחירים באתר העסק?
בסופו של דבר את כולנו מעניין רק דבר אחד

חלק מבעלי העסקים מעדיפים להתחמק מהצגת מחירים באתר, אבל ההחלטה הזאת דווקא עלולה לעלות ביוקר. בואו נבין למה זה קורה.

 

מחירים תורמים למאמצי הקידום

כל מי שמתעסק באפיון אתר או באופן כללי בבניית אתרים באינטרנט מכיר את צמד המילים הקדוש: “קידום אורגני“. זהו שם כולל לכל הדרכים שבהן ניתן להביא את האתר למקום גבוה בתוצאות החיפוש – בלי לשלם בפועל כסף על פרסום.

גוגל שומרת על מסתוריות לגבי האופן שבו היא מדרגת אתרים – אך בשנים האחרונות החברה נשענת על עיקרון בסיסי שחשוב להכיר – ככל שניתן ערך משמעותי יותר לגולש, כך נחזק את מאמצי הקידום. שנים של ניסוי וטעיה לימדו את מקדמי האתרים שכשהגולשים מחפשים מוצר מסוים – הם בראש ובראשונה רוצים לראות את המחיר. לכן, אתרים שיספקו לגולשים את הערך הזה יקבלו גם עדיפות בקידום.

 

עוד פוש משמעותי במירוץ למקום הראשון בגוגל

עוד פוש משמעותי במירוץ למקום הראשון בגוגל (צילום: shutterstock)

 

רוצים לבנות אתר מנצח שמספק ערך לגולשים? פנו למומחים של B144

 

 אף אחד לא אוהב את השיחה המביכה על הכסף

מכירים את זה שלקוח שואל אתכם כמה יעלה שירות מסוים ואתם נעים בחוסר נוחות בכיסא? ובכן, מתברר שאתם בחברה טובה. במחקר שנערך ב-2014 על ידי חברת וולס פארגו נמצא כי בעיניי רוב האנשים, שיחות על כסף נחשבות קשות יותר מדיונים סוערים על דת או פוליטיקה. מחקרים אחרים מראים כי שיחות כאלה גורמות ללחץ, חרדה ובושה.

אז אם אתם כל כך שונאים את השיחות האלה, תדמיינו לרגע מה הלקוחות שלכם עוברים. אנחנו חיים בעידן של סיפוק מיידי. בעידן הזה, גם אם לקוח יראה באתר שלכם מוצר שהוא אוהב, קשה להאמין שהוא יתקשר לבית העסק כדי לשאול עליו. במקרים רבים הוא פשוט יחפש אותו בגוגל כדי למצוא חנות אחרת שכן תציג את המחיר שלו. כך הוא יימנע מהשיחה הלא נעימה ויקבל תשובה מהירה, ברורה ופשוטה יותר.

 

בואו נחסוך לכולנו את המבוכה

בואו נחסוך לכולנו את המבוכה (צילום: shutterstock)

 

מי לא רוצה לידים איכותיים יותר?

כל בעל עסק שמתחיל בבניית אתר אינטרנט עם חנות וירטואלית מעוניין בדבר אחד – כמה שיותר לידים של לקוחות פוטנציאליים חדשים. בהקשר הזה, חלק מבעלי העסקים יעדיפו שהטלפון לא יפסיק לצלצל, אבל זה דווקא המקום לעצור לרגע ולבחון את הנושא לעומק. חישבו מה אתם מעדיפים: לדבר כל היום בטלפון עם אנשים שמתעניינים, שואלים המון שאלות ובסוף לא מבצעים רכישה, או לקבל לידים איכותיים, של אנשים שאתם כבר יודעים שמעוניינים מאוד במוצר וגם המחיר מתאים להם?

הצגת המחיר באתר אמנם עלולה לגרום לכך שפחות אנשים יתקשרו לבית העסק כדי להתעניין במוצר, אך היא תגרום לכך שכל מי שיתקשר אליכם יהיה מודע למחיר וככל הנראה ירצה כבר לבצע רכישה. כך תוכלו לחסוך זמן יקר ולהקדיש את מלוא תשומת הלב בשיחות החשובות באמת.

 

בונים תדמית יוקרתית

מפחדים שהמחירים שלכם יקרים מדי בהשוואה למתחרים? חשוב להבין כי הרבה לקוחות דווקא יחפשו את המוצרים היקרים יותר כדי לא להתפשר על האיכות. לכן, אל תחששו להציג גם מחירים יקרים באתר, שמשקפים את הביטחון שלכם במוצרים ובאיכותם. לא רוצים להוסיף את כל המחירים? מספיק לנקוב במחיר של כמה מוצרי דגל אטרקטיביים במיוחד.

טיפ לסיום: במכירת מוצרים פיזיים מומלץ לתת דגש על משלוח מהיר עם יכולת מעקב. את מדיניות המשלוחים הציבו במקום בולט באתר כדי להגביר את האמינות ולתרום עוד יותר למאמצי השכנוע.

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר