רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

תצלמו את זה נכון: כללי הברזל לסרטון תדמית מנצח לעסק

לרגש, להצחיק, להפעיל – הכללים לסרטון האידיאלי

מאת: | זמן קריאה: 01:25 דק' | | מערכת B144 דיגיטל

תצלמו את זה נכון: כללי הברזל לסרטון תדמית מנצח לעסק
הכי יעיל ללמוד מהטובים ביותר

רוצים להפיק סרטון תדמית לעסק אבל אין לכם רעיון? רצינו לשתף אתכם בסרטונים שיתנו לכם השראה וילמדו אתכם דברים שאולי לא ידעתם – הנה המיטב:

 

1. תגרמו לאנשים לחלום בגדול

כמעט כולנו חולמים שייפול עלינו סכום גדול של כסף ורוקמים בראש תכנית ליום שבו זה יקרה. בחברת הלוטו בניו זילנד יודעים את זה מצוין – ולכם הפיקו סרטון שמתחבר בדיוק לחלום הזה ומעביר את הצופה דרך רכבת הרים רגשית שתוכננה בקפידה.

הסרטון מציג שני מאבטחים נוסעים ברכב להובלת כספים, בעודם מדמיינים מה יעשו עם הכסף שהם משנעים. כשהנהג אומר שהחלום אפשרי ומחליט לדלג על הפניה אל היעד, שותפו נבהל ולא מבין מה קורה. לאחר מכן הנהג חושף כרטיס זכייה בלוטו – ומסביר שהחלומות של שניהם הפכו זה עתה למציאות.

 

 

איך אתם נראים ברשת? הפיקו סרטון תדמית עסקי מנצח עם המומחים של B144

 

איך עושים את זה?

אז נכון, כנראה שבסרטון זה הושקע תקציב גדול וגויסו מיטב המוחות בתחום, אבל את מה שעשו בו – כל אחד מאיתנו יכול לעשות בעזרת חשיבה שונה וייחודית. מה שאתם צריכים לעשות הוא להבין תחילה מהו הרגש הכי חזק שעולה מהשימוש במוצר ובשירות שלכם – ולגרות את הדמיון של הלקוחות בצורה שתפעיל בדיוק את הרגש הזה בעוצמות הגבוהות ביותר.

 

 2. אל תפחדו לצחוק על העולם

בואו נודה בזה – עולם הפרסום מלא בלא מעט קלישאות שחוקות ופרסומות שכולנו שבעים מהן. ב-Tide הבינו את זה ובמקום להפיק עוד פרסומת עתירת תקציב שמדברת על הלובן המדהים של הבגדים לאחר השימוש במוצר, הם הכינו סרטון יוצא דופן. בתסריט ההומוריסטי והשנון, צוחקים על כל התבניות המוכרות של הפרסומות בעולם – ומראים עד כמה המפרסמים הגדולים נופלים לעיתים לאותן הקלישאות. על הדרך הם גם הכניסו את המסרים המוכרים שלהם על הלובן המדהים של Tide.

 

 

איך עושים את זה?

מרבית הגולשים נהנים לצפות בתכנים מצחיקים – גם אם הם מנסים למכור. בעוד שאף אחד כנראה לא ישתף סרטון תדמית שבו תדברו בלי סוף על היתרונות של המוצרים שלכם, כנראה שהגולשים ישמחו לשתף סרטון שיהיה מלא בהומור ולא ירגיש כמו פרסומת. חישבו איך לגעת במסר העיקרי שלכם מזווית הומוריסטית, שלא לוקחת אותו יותר מדי ברצינות – ואל תפחדו גם לשבור מוסכמות ולגעת בנקודות רגישות.

 

3. הפעילו את הגולשים

אדם בן עזרא הוא גיטריסט שהחליט להעלות סרטון ליוטיוב כדי לקדם את שיעורי הנגינה שלו. במקום לדבר על כמה שהוא גיטריסט טוב, הוא העלה סרטון אינטראקטיבי שבו ניתן ללמוד כיצד לנגן אקורדים שונים בצורה מקורית למדי. אם אתם צופים בסרטון במסך מלא אתם יכולים ללחוץ על האקורדים שברצונכם ללמוד, כדי לעבור לקטע בסרטון שבו הוא מנגן אותם.

 

איך עושים את זה?

אדם בן עזרא למעשה מלמד נגינה בדרך שכנראה לא נראתה לפניו ביוטיוב. הוא גם מציג כפתור אינטראקטיבי עם הנעה לפעולה שמפנה לאתר שלו בתוך הסרטון. לא קל לייצר סרטון כזה בעצמכם, אבל שווה להתייעץ עם בעל מקצוע שיוכל ליצור ביחד עמכם מוצר כזה שיהיה קשה להתעלם ממנו.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר