רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

תשובה לא במקום, ותאמר שלום: איך לענות ללקוחות על תלונות מבלי לגרום למשבר הרשת הבא

מה שקורה ברשת, נשאר שם – ויכול לעשות נזק למשך שנים. אין לנו שליטה על התלונות של הלקוחות, אבל, אם נענה להם בדרך הנכונה יש סיכוי שאפילו נצליח למשוך עוד לקוחות על הדרך

2020-02-25

https://digital.b144.co.il/%d7%aa%d7%a9%d7%95%d7%91%d7%94-%d7%9c%d7%90-%d7%91%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%9d-%d7%95%d7%aa%d7%90%d7%9e%d7%a8-%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%a2%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%9c/

מאת: | זמן קריאה: 00:17 דק' | פברואר 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • לחשיפה במדיה הדיגיטלית יש הרבה יתרונות, אבל גם חיסרון בולט שלא פשוט להתמודד איתו. כשהלקוחות מתלוננים, זה נעשה בדרך כלל בצורה פומבית שיכולה לפגוע מאוד בתדמית העסק שלנו ואפילו לפגום ממש בהכנסות העסק. מספיקה תלונה אחת של לקוח לא מרוצה, כדי ליצור רושם מוטעה לגביי העסק שלנו.

    מהסיבה הזאת בדיוק, חשוב להתייחס בכובד ראש לתלונות הלקוחות ברשת, ושווה להקדיש מחשבה לדרך שבה כדאי לענות ללקוחות. שימו לב, תשובה טובה של בעל עסק יכולה אפילו לגרום לכך שהוא יצבור פופולריות נוספת, אז שווה להקדיש לכך מחשבה.

  • דילוג לתוכן